Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Lichnowy na lata 2012 - 2013

Gmina Lichnowy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-224 Lichnowy, ul. Tczewska 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2712723 , fax. 055 2712723
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lichnowy
    ul. Tczewska 6 6
    82-224 Lichnowy, woj. pomorskie
    tel. 055 2712723, fax. 055 2712723
    REGON: 17074784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lichnowy.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Lichnowy na lata 2012 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkół w Szymankowie, Zespołu Szkół w Lichnowach oraz Zespołu Szkół w Lisewie Malborskim na lata 2012-2013 (tj. od 01.01.2012r. do 31.12.2013r.) z wyłączeniem miesięcy wakacyjnych, tj. lipiec, sierpień. Trasy winny być dostosowane do dowozów dzieci do szkół zgodnie z załącznikami nr 3, 4 i 5 do niniejszej specyfikacji. Przedmiotem postępowania przetargowego jest cena (wartość) biletu miesięcznego za 1 ucznia (oprócz miesięcy wakacyjnych, tj. lipiec, sierpień). Cena biletu miesięcznego określona przez Wykonawcę jest taka sama dla uczniów wszystkich szkół. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie podwyższone jednorazowo na podstawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, tj. w roku 2013 na podstawie wskaźnika cen i towarów konsumpcyjnych za rok 2012. Liczba dzieci dowożonych do szkół z poszczególnych miejscowości stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia w przypadku zmiany ilości uczniów. Przewiduje się iż zmiana ilości uczniów może wynieść max ok. 10% w stosunku do stanu określonego w niniejszej specyfikacji. Liczba uczniów dowożonych do szkół na dany miesiąc określana będzie na podstawie zapotrzebowania składanego Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie do 5-ego dnia danego miesiąca. Wykaz godzin rozpoczęcia zajęć szkolnych w poszczególnych jednostkach stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega, że godzina wyjazdu dzieci z poszczególnych miejscowości do szkoły nie może zostać ustalona wcześniej niż 40 minut przed rozpoczęciem zajęć. Dzieci mogą zostać przywiezione do szkoły najpóźniej 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Wykaz godzin odwozów z poszczególnych jednostek, w tym godziny poszczególnych odwozów, miejscowości oraz max ilość dzieci stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin przywozów i odwozów dzieci do i ze szkoły w okresie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany godzin przywozów i odwozów dzieci podczas rekolekcji, ferii zimowych itp. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, najpóźniej 5 dni przed ich zaistnieniem. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował pojazdami z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach odpowiadającą liczbie aktualnie przewożonych dzieci lub właściwą liczbą autobusów zapewniającą przewóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. Ilość przewożonych dzieci nie może być większa niż w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne technicznie, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) i gwarantować pełne bezpieczeństwo przy przewozie dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o liczbie miejsc adekwatnych do ilości przewożonych dzieci, a także muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczniom właściwym warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. Pojazdy dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. Wykonawca zobowiązany jest także do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów potwierdzających zawarcie w/w umów ubezpieczeniowych najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania kierowców posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegania norm pracy kierowców autobusowych. Zamawiający jest upoważniony do kontroli spełniania powyższych warunków przez Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania na wezwanie Zamawiającego wszystkich dokumentów i informacji na potwierdzenie spełniania powyższych warunków. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia propozycji rozkładu jazdy do akceptacji Zamawiającego w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego ewentualnych zastrzeżeń Wykonawca jest zobowiązany do ich uwzględnienia w rozkładzie jazdy w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia przedstawienia ich przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania zmiany formy wniesionego wadium na każdym etapie prowadzonego postępowania. Wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed terminem składania ofert na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lichnowy.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach