Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu wokół ośrodka zdrowia w Koziebrodach

Gmina Raciąż reprezentowana przez Wójta Gminy Raciąż ogłasza przetarg

  • Adres: 09-140 Raciąż, Plac Mickiewicza 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6791165 , fax. 023 6791275
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raciąż reprezentowana przez Wójta Gminy Raciąż
    Plac Mickiewicza 17 17
    09-140 Raciąż, woj. mazowieckie
    tel. 023 6791165, fax. 023 6791275
    REGON: 13001374300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.raciaz.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu wokół ośrodka zdrowia w Koziebrodach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół ośrodka zdrowia w Koziebrodach: 1) roboty drogowe -nawierzchnia dróg i parkingów z kostki brukowej 8 cm - 76 m2 -nawierzchnia chodników z kostki brukowej 6 cm - 107 m2 -nawierzchnia z płyt żelbetowych ażurowych grub. 8 cm - 293 m2 2) ogrodzenie -z przęseł metalowych - 61 mb -furtki stalowe - 2 szt. -bramy stalowe rozsuwane - 2 szt. 3) remont budynku gospodarczego z pokryciem dachu blachą trapezową, obróbka tynków, malowaniem i osadzeniem bram stalowych uchylnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie ustala się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwa ogólnego : co najmniej 1 osoba; - wykaże posiadanie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, a w szczególności fakt wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych, polegających na wykonaniu co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; - wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia; - uprawnienia pracowników, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia; - wykaz wykonanych zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres; - dokumenty (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.raciaz.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach