Przetargi.pl
Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów 2 i/lub Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul. 1 - go Maja 5a

Gmina Końskie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1/24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3723249, 3723720 , fax. 041 3722955
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskie
    ul. Partyzantów 1/24 1/24
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3723249, 3723720, fax. 041 3722955
    REGON: 29100979700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów 2 i/lub Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich przy ul. 1 - go Maja 5a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie Nr 1. Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Końskich przy ul Partyzantów. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachu, wymianie okien oraz modernizacji centralnego ogrzewania budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Końskich ul. Partyzantów 2 na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a. Projekt Budowlany- wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, b. Projekt wykonawczy - wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wymiana okien i drzwi oraz ocieplenie budynku, d. Projekt Budowlany- projekt techniczny modernizacji centralnego ogrzewania, e. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - instalacja centralnego ogrzewania, f. Przedmiary na wymianę okien, drzwi, ocieplenie budynku oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca. Zadanie Nr 2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 w Końskich, przy ul 1 - go Maja 5a Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia stropodachu nad piętrem, stropu nad piętrem, ścian poddasza, ścian zewnętrznych, cokołu oraz ścian piwnic, stropu piwnicy, wymiany starej stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenie okna na klatce schodowej w siłowniki otwierające skrzydła okienne, wymianę grzejników c.o. wraz z wymianą pionów i podejść do grzejników, wykonanie dwóch otworów okiennych z montażem okien z PCV budynku czynnego Przedszkola Samorządowego nr 7 w Końskich ul. 1-go Maja 5a na podstawie Dokumentacji Projektowej w tym: a. Projekt Budowlano- Wykonawczy Termomodernizacji budynku Przedszkola Samorządowego Nr7, b. Audyt Energetyczny budynku, c. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót d. Przedmiar robót. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający prowadzenie zajęć zgodnie z przeznaczeniem budynku. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia 18.02.2010r. do godziny 09.00 (czasu lokalnego) w wysokości: zadanie nr 1- 8 680,00 zł , zadanie nr 2- 6 165,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) Nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia * Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia- nie spełnia na podstawie n.w oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, c) Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, d) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - zał.). g) Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym: Dla Zadania 1 i 2 - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz kserokopie uprawnień, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg wzoru - zał. do oferty przetargowej) . h) Kosztorys ofertowy - ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z treści w.w. dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty Wykonawcy i) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach