Przetargi.pl
Zadanie I.Wymiana wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach i korytarzu w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16, Zadanie II.Wymiana wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach i korytarzu w Zespole Szkół w Żółwinie oraz naprawa elewacji frontowej budynku, Zadanie III.Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w Przedszkolu nr 3 przy ul. Słonecznej nr 6 w Brwinowie

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie I.Wymiana wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach i korytarzu w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16, Zadanie II.Wymiana wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach i korytarzu w Zespole Szkół w Żółwinie oraz naprawa elewacji frontowej budynku, Zadanie III.Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w Przedszkolu nr 3 przy ul. Słonecznej nr 6 w Brwinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Zadanie I - Wymiana wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach i korytarzu w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 obejmuje: 1) Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, posadzki cementowej, folii i warstwy styropianu, 2) Wykonanie izolacji z folii polietylenowej, 3) Wykonanie izolacji poziomej z płyt styropianowych dach/podłoga gr. 5 cm, 4) Wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej gr. 40 mm zbrojonej prętami Średnicy 2 mm rozmiar oczek 100x100 5) Wykonanie samopoziomującej wylewki korygująco-wyrównawczej gr. 2,0mm 6) Wykonanie posadzki rulonowej PCV homogenicznej z wywinięciem 10 cm. na ściany, 7) Zgrzewanie wykładzin rulonowych, 8) Wykonanie listwy wykańczającej AL - styk posadzki sportowej z gresem, 9) Kolorystyka wykładzin zostanie ustalona dla każdego pomieszczenia w trakcie realizacji robót, Zadanie II -Wymiana wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach i korytarzu w Zespole Szkół w Żółwinie oraz naprawa elewacji frontowej budynku obejmuje: a) Wymianę wykładzin podłogowych PCV 1) Zerwania posadzek z tworzyw sztucznych, 2) Wykonania deskowania podłóg z płyty OSB 22mm, 3) Wykonania posadzki rulonowej homogenicznej PCV, 4) Wykonania listew przyściennych drewnianych o wys. 7,5 cm. gr. 2,5 cm. lakierowanych, 5) Wykonania listew wykańczających AL - styk posadzki sportowej z gresem, 6) Kolorystyka wykładzin zostanie ustalona dla każdego pomieszczenia w trakcie realizacji robót, b) Prace remontowe i renowacyjne na elewacji frontowej budynku 1) Zeskrobanie i zmycie starej farby z powierzchni ścian, 2) Uzupełnienie brakujących tynków, 3) Przecieranie istniejących tynków, 4) Częściowe odgrzybienie tynków, 5) Zagruntowanie 2 krotnie emulsją gruntującą, 6) Malowanie tynków farbą akrylową, 7) Ustawienie rusztowań, 8) Kolorystyka elewacji zostanie ustalona w trakcie realizacji robót, Zadanie III -Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w Przedszkolu nr 3 przy ul. Słonecznej nr 6 w Brwinowie obejmuje: 1) Wykucie z muru ościeżnic szt. 13 2) Dostawy i montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych szt. 13 3) Uzupełnienia tynków i malowania farbą emulsyjną ościeży, 4) Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów - stolarki drzwiowej, zgodnej z wcześniej wymienioną stolarką, co pociąga za sobą konieczność przeprowadzenia wizji w terenie, 5) zdemontowaną stolarkę drzwiową Wykonawca wywiezie we własnym zakresie i zutylizuje. 6) Wzór drzwi do wymiany przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Prace wykonywane będą w okresie wakacyjnym (od 01 lipca do 31 sierpnia). 3.Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi wykonanie i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia prac budowlanych. 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach