Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg
- Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6794040 w. 47 , fax. 029 6794040
- Data zamieszczenia: 2012-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
ul. Jana Pawła II 45 45
07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
tel. 029 6794040 w. 47, fax. 029 6794040
REGON: 55066782400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie w 2012 roku długoterminowego kredytu w banku krajowym wysokości 3 065 000zł słownie: trzy miliony sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 3.065.000,00 zł. słownie : trzy miliony sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych, na okres 8 lat z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Brańszczyk w 2012 roku w związku z realizacją wydatków inwestycyjnych oraz na spłatę w 2012 roku zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. wysokość kredytu - 3.065.000,00zł. Okres karencji w spłacie kapitału 12 miesięcy od dnia uruchomienia środków z kredytu ,karencja obejmuje spłatę rat kapitałowych, okres kredytowania obejmuje 2012 -2020 łącznie z okresem karencji, okres spłaty kapitału przypada na lata 2013-2020, spłata kapitału w 8 ratach rocznych z tego 7 rat po 375.000,00zł, do 2019 roku, w roku 2020 nastąpi spłata ostatniej raty kapitału 440.000,00zł., przewidywana data uruchomienia kredytu 3.065.000,00zł. po podpisaniu umowy, spłata pierwszej raty kapitałowej w dniu 31 sierpnia 2013 roku, spłata ostatniej raty kapitałowej w dniu 31 sierpnia 2020 roku, zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny, in blanco, wraz z deklaracją. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M (liczona jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego miesięczny okres jej obowiązywania) powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o ofertowy upust. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższana upust zmniejszony. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat lub prowizji z tego tytułu bez odsetek za okres, za który zostanie dokonana przedterminowa spłata kredytu oraz zmianę terminów spłat rat kredytu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości kredytu. Maksymalna długość okresu realizacji zamówienia: o dnia udzielenia zamówienia do dnia 31 sierpnia 2020 roku. spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca ,sposób obliczania odsetek wg kalendarza naturalnego, począwszy od miesiąca w którym uruchomiono I transzę kredytu, pierwsza spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu w ciągu 21 dni od wpływu kredytu na rachunek budżetu gminy Brańszczyk, ostatnia spłata odsetek od kwoty kredytu - do 31 sierpnia 2020 roku. Ogólne zasady określenia ceny oferty Oferta musi zwierać ostateczną, sumaryczną cenę, obejmująca całkowity koszt zaciągnięcia kredytu: -odsetki liczone w oparciu o stawkę oprocentowania WIBOR 3M obowiązującego na dzień 31 października 2 012 roku plus marża banku - oprocentowanie w stosunku rocznym - prowizje od udzielonego kredytu Do oferty należy dołączyć harmonogram spłaty kredytu w formie tabelarycznej zgodnie z załącznikiem Nr 1a do SIWZ. Według posiadanej wyceny zamawiającego wartość zamówienia wynosi 714 908 złotych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 96 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10 000zł słownie: dziesięć tysięcy złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03