Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego Przebudowa dróg gminnych: Będzymin - Rzężawy (nr 460616W), Rzężawy - Rozwozin (nr 460615W), Raczyny - Rozwozin (nr 460411W) w wysokości 1.000.000 zł w walucie polskiej

Urząd Gminy i Miasta Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6572637 , fax. 023 6572540
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 023 6572637, fax. 023 6572540
    REGON: 00052853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego Przebudowa dróg gminnych: Będzymin - Rzężawy (nr 460616W), Rzężawy - Rozwozin (nr 460615W), Raczyny - Rozwozin (nr 460411W) w wysokości 1.000.000 zł w walucie polskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego Przebudowa dróg gminnych: Będzymin - Rzężawy (nr 460616W), Rzężawy - Rozwozin (nr 460615W), Raczyny - Rozwozin (nr 460411W) w wysokości 1.000.000 zł w walucie polskiej zgodnie z Uchwałą nr 255XXXV/09 Rady Miejskiej w Żurominie, z dnia 22 października 2009 r Kwota kredytu - 1.000.000 zł. Uruchomienie kredytu - 1 grudzień 2009 r - 1.000.000 zł. Okres kredytowania - 01.12.2009 r - 30.11.2013 r Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki WIBOR 1m przyjętej z dnia 29.10.2009 r tj. 3,51 % Spłata rat kapitałowych nastąpi w terminie od 30.06.2010 r do 30.11.2013 r Ilość rat kapitałowych - 14 Spłata rat kapitałowych w następujących terminach: 1) 30.06.2010 r - 50.000,00 zł 2) 30.09.2010 r - 50.000,00 zł 3) 30.04.2011 r - 75.000,00 zł 4) 30.06.2011 r - 75.000,00 zł 5) 30.09.2011 r - 75.000,00 zł 6) 30.11.2011 r - 75.000,00 zł 7) 30.04.2012 r - 75.000,00 zł 8) 30.06.2012 r - 75.000,00 zł 9) 30.09.2012 r - 75.000,00 zł 10) 30.11.2012 r - 75.000,00 zł 11) 30.04.2013 r - 75.000,00 zł 12) 30.06.2013 r - 75.000,00 zł 13) 30.09.2013 r - 75.000,00 zł 14) 30.11.2013 r - 75.000,00 zł Spłata rat odsetkowych nastąpi w terminie od 30.12.2009 r do 30.11.2013 r Ilość rat odsetkowych - 49 Spłaty miesięczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków może skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie karalności w art. 24 ust. 1 pkt 2-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm) wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli dotyczy wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prowizja przygotowawcza
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach