Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1 400 000,00 zł

Urząd Gminy w Lutocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-317 Lutocin, ul. Poniatowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6581001 , fax. (023) 658 10 02
  • Data zamieszczenia: 2013-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lutocinie
    ul. Poniatowskiego 1 1
    09-317 Lutocin, woj. mazowieckie
    tel. 023 6581001, fax. (023) 658 10 02
    REGON: 00054186500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutocin.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1 400 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 1400000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów zgodnie z Uchwałą Nr XXVI/145/2013 Rady Gminy Lutocin z dnia 30 sierpnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego. 2. Kredytem konsolidacyjnym zostaną objęte kredyty zgodnie z poniższym zestawieniem zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów: tabela zgodnie z pkt.III.2 SIWZ. 3. Kredyt zostanie zaciągnięty w 2013 roku. 4. Spłata kredytu nastąpi w latach 2014 - 2022. 5. Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu będą dochody własne gminy stanowiące udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych oraz podatku od nieruchomości. 6. Kredyt nie wpłynie na konto Gminy, a bank udzielający kredytu dokona bezpośrednio spłat zadłużenia na konta wobec banków wskazanych w powyższej tabeli - Zestawienie zobowiązań. 7. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. 8. Zabezpieczenie spłaty kredytu i odsetek ustala się w formie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową. 9. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. UWAGA: Do oferty należy przyjąć termin 26.11.2013 r. - jest on uzależniony od daty podpisania umowy. 10. Spłata zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów nastąpi po podpisaniu umowy na kredyt konsolidacyjny. 11. Przelew środków na rachunki bankowe wynikające z zawartych umów kredytowych nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty udzielenia kredytu. 12. Okres kredytowania dla potrzeb wyliczenia obsługi kredytu należy liczyć od terminu uruchomienia środków, tj. 26.11.2013r. 13. Oprocentowanie kredytu wg. zmiennej stawki składającej się z WIBOR 1M oraz stałej marży banku. W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M - 2,60 % ogłoszoną w dniu 09.10.2013r. 14. W całym okresie kredytowanie marża banku pozostaje na niezmienionym poziomie. 15. Karencja w spłacie kredytu: 30.09.2014 r. - karencja dotyczy tylko rat kapitałowych. 16. Kredyt płatny w terminie do 31.12.2022 roku. 17. Spłata kapitału po upływie okresu karencji w okresach kwartalnych, do 30 dnia każdego kwartału. 18. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca w terminie od 30.11.2013r. do 31.12.2022r. 19. Odsetki karne płatne będą do wysokości odsetek ustawowych. 20. Odsetki od kredytu mają być naliczane według kalendarza rzeczywistego. 21. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji poza wymienionymi w SIWZ. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, możliwość jego spłaty w terminie wcześniejszym bez dodatkowych opłat i prowizji. 23. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej, nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 24. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowej zgody banku oraz bez ponoszenia z tym związanych dodatkowych kosztów). 25. Odsetki będą naliczone i pobierane tylko od faktycznie wykorzystanego kredytu. 26. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lutocin.i-gmina.pl/przetargi-w-2013-roku
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach