Urząd Gminy Sadki ogłasza przetarg
- Adres: 89-110 Sadki, ul. Mickiewicza 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3850789 , fax. 052 3850823
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sadki
ul. Mickiewicza 6 6
89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3850789, fax. 052 3850823
REGON: 00054254000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągniecie kredytu inwestycyjnego w wysokości 400 00 złotych z przeznaczeniem na realizację zadania pn,,Budowa placów zabaw dla dzieci ,, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.3.1.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia : - waluta kredytu : złoty polski( PLN) - okres spłaty kapitału - w jednej transzy w 2010 roku. Termin spłaty kredytu uzależniony będzie od otrzymania środków z samorządu województwa . - spłata odsetek od kredytu będzie płatna kwartalnie na koniec miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy,na podstawie zawiadomienia przysłanego przez Bank w drodze faxu w terminie dni przed datą płatności odsetek przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec IV kwartału 2009 roku. do obliczania odsetek przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie,że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. oprocentowanie- według zmiennej stopy procentowej,ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku. dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M z dnia 30 wrzesień 2009 r. - kredyt ma być uruchomiony po podpisaniu umowy i wypłacony w jednej transzy. Zamawiający zastrzega możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ,,OFERTĘ,, według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki , określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie ,oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych. d) dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 2. Sposób oceny warunków : - ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ . - z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. - uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania . - w przypadku wątpliwości ,co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcą na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie musi złożyć wykonawca: 1. Formularz oferty ,stanowiący załącznik do specyfikacji . 2. Oświadczenie ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ,według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 4.Dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania określonej usługi ( zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Wykonawcę działalności bankowej , wynikającej z ustawy z dnia 29.08.1997 r - Prawo bankowe-dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r - zezwolenie uprawniające do wykonania czynności bankowych). 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników ,o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą .W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum,spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców ,upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy dla Gminy Sicienko w 2016r na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie i obsługę długoterminowych kredytów bankowych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lniano w 2016 roku.
Dodano: 2016-06-17 - Udzielenie i obsługa bankowa kredytu w wysokości 6 391 119,37 PLN na okres 6 lat i 1 miesiąc (73 m-ce) z przeznaczeniem na sfinansowanie budowy 2 budynków mieszkalnych, wielorodzinnych nr 9 i 10 z infrastrukturą techniczną na O/M Nowe Tarpno przy ul. Stachury w Grudziądzu.
Dodano: 2016-06-13 - Otwarcie rachunku bieżącego wraz z linią kredytową odnawialną do wysokości 5.000 000,00 zł
Dodano: 2016-06-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 800 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-05-16 - Udzielenie kredytu inwestycyjnego o wartości 400 000 zł na sfinansowanie prac remontowych budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ks. P. Wawrzyniaka 15 w Inowrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Obsługa bankowa i udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 3.000.000 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.183.640,00 zł
Dodano: 2016-04-15 - UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 300.000 PLN na przebudowę drogi gminnej Aleksandrowo- Strzelce Górne
Dodano: 2016-04-06