Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z biblioteką publiczną na terenie działki nr 399 w miejscowości Polichnie, gmina Nakło nad Notecią.

Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867987, 3867984 , fax. 052 3867981
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867987, 3867984, fax. 052 3867981
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej wraz z biblioteką publiczną na terenie działki nr 399 w miejscowości Polichnie, gmina Nakło nad Notecią.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Budowa świetlicy wiejskiej wraz z biblioteką publiczną na terenie działki nr 399 w miejscowości Polichnie, gmina Nakło nad Notecią. Projektowany budynek jest parterowy, niepodpiwniczony, ze stromym, dwuspadowym dachem. Jego funkcja obejmuje świetlicę z biblioteką publiczną wraz z pomieszczeniami pomocniczymi oraz garaż. Przyjęto następującą wysokość pomieszczeń: dla świetlicy - 4,45 m; dla pozostałych pomieszczeń - 3,00 m. Z pomieszczenia świetlicy wyodrębniono poprzez aranżację wnętrza aneks szatniowy. Zapleczem Sali będzie nieduża kuchnia pełniąca również funkcję pomieszczenia personelu. Z powodu braku przedsionka, przy jednych z drzwi zewnętrznych przewidziano kurtynę powietrzną. Zaprojektowano również sanitariat dla niepełnosprawnych. Zestawienie prac: a. Roboty ogólnobudowlane - roboty ziemne - fundamenty - konstrukcja przyziemia - dach - ściany działowe - okna i drzwi - tynki wewnętrzne i malowanie - podłoża i posadzki - roboty zewnętrzne - docieplenie i elewacja - urządzenie terenu i nawierzchnie b. Roboty elektryczne - instalacje elektryczne z wlz c. Instalacja wod-kan - instalacja zewnętrzna - instalacja wewnętrzna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium jest w wysokości 20.000,00 zł ( art.45 ust. 2 - 4 ) 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku : 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z biblioteką publiczną na terenie działki nr 399 w miejscowości Polichnie, gmina Nakło nad Notecią. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2) Z treści powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 23.11.2009 r. do godz. 9.45. 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia, należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u pzp) oraz niżej podane warunki: Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy pzp; a także muszą spełniać warunki określone w ogłoszeniu o udzielenie zamówienia : 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj : posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej dwóch tożsamych zadań (adaptacja, remont, budowa obiektów użyteczności publicznej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane). Przedstawią krótki opis wykonanych zadań wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzednich Zamawiających - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 2. Posiadają niezbędny potencjał techniczny zgodny ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w tym tj. dysponują lub będą dysponować niżej wymienionym sprzętem ( własnym lub dzierżawionym ) : - samochód transportu o nośności powyżej 3 ton, - system rusztowań, - betoniarka o pojemności min 150 l, 3. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a) kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane branży ogólnobudowlanej w zakresie wykonawczym, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) kierownik robót elektrycznych posiadał uprawnienia budowlane branży elektrycznej w zakresie wykonawczym, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c) kierownik robót instalacyjnych wod-kan i c.o. posiadał uprawnienia budowlane branży instalacyjnej w zakresie wykonawczym, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, d) wykonawca musi dysponować kadrą posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia doświadczenie zawodowe. e) proponowane przez wykonawcę osoby bezpośrednio zatrudnieni na produkcji , którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe - niezbędne do wykonania zamówienia, a także do zakresu wykonywanych czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena warunków dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 5. Są ubezpieczeni z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej . 6. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają wolne środki finansowe zapewniające płynną realizację przedmiotu zamówienia w wysokości 100 tys. zł (obliczone jako równe sumie środków na koncie Wykonawcy i zdolności kredytowej Wykonawcy po potrąceniu zobowiązań do zapłaty przez Wykonawcę - określonych na podstawie treści złożonych oświadczeń w zał. Nr 5 do oferty). 7. Wykazują sprzedaż minimum po 200 tys. zł za każde z lat: 2007 i 2008 . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena minimalnej sprzedaży dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. 8. Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego. 9. Wniosą wadium w wysokości 20.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert ( zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy pzp). 10. Wyrażą zgodę na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia w formach wniesienia określonych w art. 148 ust. 1 ustawy p.z.p. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad 1 IV . Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 Pzp, Zamawiający żąda: (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujących dokumentów: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty.] 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ad.2 IV. Na potwierdzenie, że wykonawca posiada wymagane doświadczenie zamawiający żąda: dane o doświadczeniu z ostatnich pięciu lat wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych: adaptacji, remoncie, budowie obiektów użyteczności publicznej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, (referencje od poprzednich zamawiających ), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem nazw, adresów poprzednich zamawiających. Ad.3 IV. Dane o dysponowaniu niezbędnym potencjałem technicznym. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuję lub będzie dysponować wykonawca (Zał. Nr 3 do formularza oferty) W przypadku udostępnienia przez inne podmioty urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia , wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązanie podmiotu , że udostępnia mu urządzenia i narzędzia. Ad.4. a,b,c,. IV . Na potwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zamawiający żąda 1. uprawnień budowlanych wymaganych branży - osób proponowanych na stanowisko kierownika budowy, zaświadczenia o przynależności kierownika budowy i kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu przez nich aktualnego ubezpieczenia z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Ad. 4.d IV Na potwierdzenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 4 do formularza oferty). Na potwierdzenie, że osoby proponowane na kierownictwo budowy i robót oraz fachowcy, którzy mają być bezpośrednio zatrudnieni przy realizacji przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze do przedmiotowego zamówienia; wykonawca złoży: - imienny wykaz z krótkim opisem kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w realizowaniu podobnych do przedmiotowego zamówień i powierzonych funkcji. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Ad.5 IV. Kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ad.6 IV Oświadczenie finansowe, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do formularza oferty, Ad.7 IV Bilans za 2007 i 2008 rok wraz z rachunkiem zysków i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . Ad.8 IV. Załączy dokument wpłaty wadium w wysokości 20.000,00 zł Ponadto załączy: a) Pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - dołączyć jako załącznik Nr 7 do formularza oferty. b) Oświadczenie, że wyrażamy zgodę na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia w formach wniesienia określonych w art. 148 ust. 1 ustawy p.z.p. w Załączniku Nr 2 do SIWZ- Formularz oferty. c) Oświadczenie że wykonawca udziela minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego wykonane przez siebie jak i w podwykonawstwie . d) Spis treści wniosku (Załącznik nr 8 do formularza oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.naklo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach