Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 029 7455118
  • Data zamieszczenia: 2014-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1 1
    07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 029 7455118
    REGON: 00054170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu w kwocie 1 024 431 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 2. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego od dnia podpisania umowy. 3. Udzielenie karencji w spłacie kredytu do 31.03.2016 r. 4.Spłata kredytu w okresach trzymiesięcznych w ostatnim dniu każdego trzymiesięcznego okresu t.j. a. spłata kapitału w 48 ratach z tym , że pierwsza rata w wysokości 21 357 złotych płatna w dniu 31.03.2016 roku, następne 47 rat po 21 342 złote każda, ostatnia rata w dniu 31.12.2027 roku. b. spłata odsetek w okresach trzymiesięcznych począwszy od 31.12.2014 roku do 31.12.2027 roku. 5. Ewentualna prowizja od sumy kredytu płatna w dniu podpisania umowy. 6. Oprocentowanie kredytu będzie oparte na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z części stałej w okresie kredytowania tj. marży banku oraz części ruchomej tj. stawki WIBOR 3 M z miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. 7. Określenie wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy będzie oparte na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z części stałej w okresie kredytowania tj. marży banku oraz części ruchomej tj. stawki WIBOR 3 M z miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. 8. Wymagana jest akceptacja przez bank kredytujący możliwości przyśpieszenia spłaty kredytu, z uwzględnieniem kosztu zmniejszonych odsetek i prowizji w tym przypadku i bez wymogu zmiany umowy (planu spłaty kredytu załączonego do umowy kredytowej). 9. Zamawiający wymaga od banku, by akceptował w ustaleniach umownych ewentualne przesunięcia terminów postawienia transz kredytu do dyspozycji, jeśli taka potrzeba wystąpi u Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 11. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. 12. Samo postawienie środków do dyspozycji zamawiającego nie stanowi podstawy do naliczania odsetek. 13. Spłata odsetek następuje w ratach trzymiesięcznych, z korektą odsetek trzymiesięcznych przy skróceniu okresu w spłacie. 14. Zamawiający zabezpieczy spłatę kredytu wekslem własnym in blanco. 15. Zamawiający wymaga od banku, by akceptował w ustaleniach umownych możliwą wcześniejszą spłatę kredytu ze stosownym zmniejszeniem kosztu kredytowania oraz by akceptował ewentualne przesunięcia terminów postawienia transz kredytu do dyspozycji, jeśli taka potrzeba wystąpi u Zamawiającego. 16. Warunkiem przesunięcia terminu postawienia transzy jest zaistnienie sytuacji nieprzewidzianego, wcześniejszego ukończenia prac związanych z poszczególnymi etapami inwestycji tj. wyprzedzenia harmonogramu robót. W takim przypadku uruchomienie transzy nastąpi na wniosek Zamawiającego, w którym wskaże, które prace zostały ukończone przed terminem i w związku z tym wymagają wcześniejszego sfinansowania. 17. Planowany termin podpisania umowy, w okresie związania oferta czyli 30 dni.. 18. Informacje dot. sytuacji finansowej Zamawiającego znajdują się na stronie www.bip.malkiniagorna.pl zakładka Budżet. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 19.W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do SIWZ następujące dokumenty: 1) Uchwała Rady Gminy Małkinia Górna w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego, 2) Uchwała RIO Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malkiniagorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach