Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł na sfinansowanie inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice

Gmina Radziejowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-325 Radziejowice, ul. Kubickiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 8577171 , fax. 46 8577120
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejowice
    ul. Kubickiego 10 10
    96-325 Radziejowice, woj. mazowieckie
    tel. 46 8577171, fax. 46 8577120
    REGON: 75014841400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radziejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł na sfinansowanie inwestycji pn.: Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Radziejowice kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł., słownie: trzy miliony złotych, z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Radziejowice, tj. Projektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w miejscowościach Radziejowice i Tartak Brzózki gmina Radziejowice.

    2. Zamawiający ubiega się o udzielenie dofinansowania przedsięwzięcia w formie dopłat do oprocentowania kredytu preferencyjnego z banku z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w transzach w zależności od potrzeb zamawiającego. Uruchomienie transz kredytu następować będzie na podstawie dyspozycji zamawiającego w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem. Każda transza postawiona zostanie do dyspozycji zamawiającego w ciągu 3 dni od zawiadomienia banku o takiej potrzebie

    4. Spłata oprocentowania następować będzie w ratach miesięcznych (w ostatnim dniu każdego miesiąca) począwszy od miesiąca, w którym zostanie uruchomiona pierwsza transza kredytu.

    5. Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności.

    6. Kredyt oprocentowany będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększoną o marżę banku przedstawioną w ofercie. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcje trwania umowy kredytowej.

    7. Spłata kredytu następować będzie w ratach kwartalnych (w ostatnim dniu każdego kwartału) po upływie okresu karencji, który będzie trwał 1 rok od momentu udzielenia kredytu.

    8. Terminy i wysokość spłat rat kredytu:

    30.09.2014 r. - 140.000,00 zł.

    31.12.2014 r. - 140.000,00 zł.

    31.03.2015 r. - 140.000,00 zł.

    30.06.2015 r. - 140.000,00 zł.

    30.09.2015 r. - 140.000,00 zł.

    31.12.2015 r. - 140.000,00 zł.

    31.03.2016 r. - 140.000,00 zł.

    31.06.2016 r. - 140.000,00 zł.

    30.09.2016 r. - 140.000,00 zł.

    31.12.2016 r. - 140.000,00 zł.

    31.03.2017 r. - 140.000,00 zł.

    30.06.2017 r. - 140.000,00 zł.

    30.09.2017 r. - 140.000,00 zł.

    31.12.2017 r. - 140.000,00 zł.

    31.03.2018 r. - 140.000,00 zł.

    30.06.2018 r. - 140.000,00 zł.

    30.09.2018 r. - 140.000,00 zł.

    31.12.2018 r. - 140.000,00 zł.

    31.03.2019 r. - 140.000,00 zł.

    30.06.2019 r. - 140.000,00 zł.

    30.09.2019 r. - 140.000,00 zł.

    31.12.2019 r. - 60.000,00 zł.

    9. Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty z tego tytułu.

    10. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypada w sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.

    11. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową.

    12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych wyżej, możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu jak też rezygnacji z uruchomienia kredytu. W takiej sytuacji bank nie będzie pobierał żadnych opłat (poza prowizją przygotowawczą) od wartości, z których zamawiający zrezygnował.

    13. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do zamawiającego.

    14. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu. tj. salda niewykorzystanej części kredytu.

    15. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w siwz.

    16. Koszty kredytu stanowić będą:

    a) prowizja przygotowawcza wyrażona w PLN, w wartościach zapisanych w ofercie - płatna w dniu zawarcia umowy kredytu;

    b) odsetki od wykorzystanego kredytu, naliczone miesięcznie, tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, przy czym marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcje trwania umowy kredytowej.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych.

    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

    Bank Spółdzielczy w Mszczonowie, Oddział Radziejowice.

    Nr rachunku: 97 9302 1014 3900 0909 2000 0020.

    Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

    4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

    6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radziejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach