Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku budżetowym 2013

Urząd Gminy Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, ul. Warszawska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7853223 , fax. 022 7853224
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakroczym
    ul. Warszawska 7 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    tel. 022 7853223, fax. 022 7853224
    REGON: 00053091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakroczym.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku budżetowym 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku budżetowym 2013. a) rodzaj transakcji: kredyt finansujący b) kwota i waluta kredytu: 1.991.000,00 PLN, c) okres kredytowania: - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023r. d) okres spłaty rat kredytu - 120 miesięcy e) okres karencji w spłacie kredytu: do dnia 31.12.2012r. spłata kredytu nastąpi: 2014r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2015r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2016r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2017r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2018r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2019r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2020r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2021r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2022r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) 2023r. - 199.100,00zł /12 rat( pierwsza rat 17.600,00zł a 11 po 16.500,00zł) f) terminy spłaty kapitału : miesięcznie, g) oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa, h) raty kredytowe będą spłacane na dzień 30/31 każdego miesiąca (w przypadku dni wolnych od pracy spłata kredytu nastąpi w dzień następny po dniu wolnym od pracy) i) kredyt będzie wykorzystany jednorazowo i spłacony ostatecznie na dzień 31 grudnia 2023r. j) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona w oparciu o średnią stawkę WIBOR 1M z dnia 07.11.2013r.wynoszącą 2,60% powiększona o marżę banku. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Stawka WIBOR 1M na kolejne okresy kredytowania powinna być ustalona wg jej stanu na ostatni dzień miesiąca k) termin spłaty odsetek: miesięcznie, l) okres karencji w spłacie odsetek: brak karencji w spłacie odsetek ł) łączna wysokość opłat i prowizji przygotowawczej od przyznanego kredytu nie może być wyższa niż 0,5 % kwoty kredytu m) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa n) pożądany termin zawarcia umowy i podjęcia kredytu 02.12.2013r. o) wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu - 0%, p) wysokość prowizji rekompensacyjnej od kwoty spłaconej przed terminem - 0%, r) wszelkie wyliczenia ceny należy podac do dwóch miejsc po przecinku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakroczym.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach