Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Gmina Grzegorzew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-640 Grzegorzew, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2718255
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grzegorzew
    Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1 1
    62-640 Grzegorzew, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2718255
    REGON: 00053852100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grzegorzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wg. CPV 66.13.00.00-0 usługi udzielania kredytu tj. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - kwota kredytu 1 800 000 zł. - okres spłaty rat kapitałowych - 5 lata - karencja w spłacie rat kapitałowych do 31.12.2009 r. - spłata rat kapitałowych - wg harmonogramu: 2010 r. - 260 000 zł w czterech ratach po 65 000 zł 2011 r. - 360 000 zł w czterech ratach po 90 000 zł 2012 r. - 360 000 zł w czterech ratach po 90 000 zł 2013 r. - 400 000 zł w czterech ratach po 100 000 zł 2014 r. - 420 000 zł w czterech ratach po 105 000 zł - spłata odsetek w okresach miesięcznych - oprocentowanie wg. stopy WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonych o marżę banku, przyjmując stopę WIBOR z 25 dnia poprzedniego miesiąca, jeżeli stopa WIBOR na ten dzień nie jest ustalana lub ogłaszana, przyjmuje się stopę WIBOR z najbliższego kolejnego dnia roboczego. 3. Zabezpieczenie - weksel in blanco z deklaracją wekslową (inna forma zabezpieczenia nie jest przewidziana) 4. Wymagany termin realizacji zamówienia Udzielenie kredytu - w trzech transzach: I transza w wysokości - 1 000 000 PLN - 20.09.2009 r. II transza w wysokości - 500 000 PLN - 16.10.2009 r. III transza w wysokości - 300 000 PLN - 10.12.2009 r. 5. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO: - nie wykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, - wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, - zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej, - przelania kredytu na rachunek wskazany przez zamawiającego. 6. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -odsetki od udzielonego kredytu będą płatne w okresach jednomiesięcznych na 30 dnia każdego miesiąca począwszy od 30 września 2009 r. -spłata rat kapitałowych następować będzie w okresach kwartalnych, na 30 dnia każdego miesiąca będącego trzecim miesiącem kwartału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 4.dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 5.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 7.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale II SIWZ wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z wypełnionym formularzem oferty - - załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, o treści zgodnej z załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wchodzących w skład oferty. Treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grzegorzew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach