Przetargi.pl
Rzeka Rów Polski - regulacja i obwałowanie w km 0+000 - 8+100 Miejscowość: Henrykowo, Tarnowałąka, Kłoda, gmina Święciechowa, Rydzyna, powiat leszczyński, woj. wiel-kopolskie.

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5295640 , fax. 065 5295671
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie
    ul. Śniadeckich 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5295640, fax. 065 5295671
    REGON: 00658640000410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rzeka Rów Polski - regulacja i obwałowanie w km 0+000 - 8+100 Miejscowość: Henrykowo, Tarnowałąka, Kłoda, gmina Święciechowa, Rydzyna, powiat leszczyński, woj. wiel-kopolskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z regulacją koryta rzeki Rów Polski na długości 8,1 km, przebudową i wzmocnieniem obwałowań o łącznej długości 13,7 km wraz z budową 7 przepustów wałowych, 3 wpustów do nawodnień i drogi wałowej długości 2,581 km. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Prace regulacyjne polegać będą na wykopie gruntu na odkład i uformowaniu koryta jednodzielnego o dnie szerokości 6,0 m oraz na umocnieniu stopy skarp o nachyleniu 1:1,5 kiszką faszynową 2*? 20 cm, a powyżej - darnią z rolki na humusie. 2. Obwałowania uformowane zostaną z gruntów stanowiących korpus istniejących wałów, z wykopu z rzeki oraz z gruntu dowiezionego z wyrobiska wskazanego przez Zamawiającego. Korpus wałów zostanie zagęszczony do uzyskania stopnia zagęszczenia ID nie mniej niż 0,55 lub wskaźnika zagęszczenia IS nie mniej niż 0,92. Korona wałów będzie szerokości 4,0 m, nachylenie skarp 1:1,5. Przewiduje się zahumusowanie i obsiew trawą skarp i korony wałów. 3. W wałach zaprojektowano 7 typowych przepustów wałowych o przyczółkach żelbetowych i średnicy 0,8 m i 1,0 m oraz 3 wpusty do nawodnień o konstrukcji żelbetowej i średnicy 0,8 m. Przepusty wałowe zamykane będą klapami zwrotnymi, a wpusty do nawodnień - zasuwami stalowymi. 4. Odcinkowo, na koronie prawego wału w km 2+509 - 5+090, przewidziano drogę wałową z tłucznia kamiennego. Szczegółowy opis i zakres robót i ich wykonania znajduje się w: - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 300 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w regulacji rzek, budowie wałów lub zapór ziemnych i zrealizowali w ostatnich 5 latach licząc od wszczęcia postępowania, co najmniej: - regulację rzek o szerokości dna 5,0 m lub więcej na długości 5,0 km, - wały lub zapory ziemne klasy IV o długości 5,0 km. 3. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej), uprawniającymi do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależną do Izby Inżynierów Budownictwa, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 5 000 000 zł oraz obroty roczne min. 10,0 mln zł w ostatnich 3 latach, 5. zapewnią 5-letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 7 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych, 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 10 mln zł, 7. nie podlegają wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) warunki określone w pkt. 8.1.1 i 8.1.7 musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki sumarycznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału zgodnie z formułą - spełniony lub niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami - wypełnioną i podpisaną wg wzoru formularza ofertowego. 2. Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym dokumentem stanowiącym podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w regulacji rzek, budowie wałów lub zapór ziemnych, potwierdzone wykazem tego typu robót, wykonanych w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, charakteryzujących je parametrów, zgodnie z tabelą stanowiącą załącznik do specyfikacji pn. Doświadczenie wykonawcy wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokóły odbiorów). 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje / przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej), uprawniającymi do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależną do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów. 5. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 5 000 000 zł oraz obroty roczne min. 10,0 mln zł w ostatnich 3 latach, przedstawione w tabeli stanowiącej załącznik Potencjał ekonomiczny i sytuacja finansowa, potwierdzone sprawozdaniami finansowymi, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta - również opinią o badanych sprawozdaniach oraz informację banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się: - wielkość posiadanych środków finansowych (np. w gotówce, w zaciągniętym, a nie wykorzystanym w całości kredycie gotówkowym, obrotowym itp.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub zdolność kredytową wykonawcy (zgodnie z przepisami art. 70 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 Prawo bankowe Dz.U. Nr 140 poz. 239 z późn. zm.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub w/w przypadki łącznie (połączenia środków) w celu spełnienia warunku dot. wymaganej wysokości środków. 6. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 5 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i max. 7 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych. 7. Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 10 mln zł, potwierdzone aktualną polisą. 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp. wraz z zaświadczeniami: - z urzędu skarbowego i ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek lub o uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń, rozłożeń na raty zaległych płatności względnie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się, aby dokumenty wymagane w pkt. 2, 7 i 8 przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozostałe - sumarycznie. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski składa wymagane dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli takich dokumentów w tym kraju nie wydaje się dostarcza dokument, zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach