Gmina Rościszewo ogłasza przetarg
- Adres: 09-204 Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2764011 , fax. 024 2764201
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rościszewo
ul. Armii Krajowej 1 1
09-204 Rościszewo, woj. mazowieckie
tel. 024 2764011, fax. 024 2764201
REGON: 61101590000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO W KWOCIE 800.000 zł. NA SFINANSOWNIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2009 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj waluty: PLN. 2. Kwota kredytu: 800.000 zł, słownie: osiemset tysięcy złotych. 3. Okres kredytowania: grudzień 2009 - 30 listopad 2014 4. Przeznaczenie kredytu: sfinansowanie deficytu budżetowego w 2009 roku. 5. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego (in blanco) bez protestu wraz z deklaracją wekslową, w kwocie równej wielkości kredytu wraz z należnymi odsetkami. 6. Terminy spłaty kredytu: 16 rat w następujących terminach i kwotach: 1. 31.03.2011 - 50.000,- zł 2. 30.06.2011 - 50.000,- zł 3. 30.09.2011 - 50.000,- zł 4. 30.11.2011 - 50.000,- zł 5. 31.03.2012 - 50.000,- zł 6. 30.06.2012 - 50.000,- zł 7. 30.09.2012 - 50.000,- zł 8. 30.11.2012 - 50.000,- zł 9. 31.03.2013 - 50.000,- zł 10. 30.06.2013 - 50.000,- zł 11. 30.09.2013 - 50.000,- zł 12. 30.11.2013 - 50.000,- zł 13. 31.03.2014 - 50.000,- zł 14. 30.06.2014 - 50.000,- zł 15. 30.09.2014 - 50.000,- zł 16. 30.11.2014 - 50.000,- zł 7. Oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 1M na dzień ogłoszenia przetargu powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie 365 dni. 8. Spłata odsetek w okresach kwartalnych, 9. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: niw przewiduje sie wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ofertę złożoną na formularzu oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Symulację wysokości odsetek w okresie kredytowania - załącznik Nr 2. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4. Podpisany wzór umowy kredytowej stanowiącej załącznik Nr 4 (Wzór umowy kredytowej należy wypełnić odręcznie, bez przepisywania projektu) wraz z harmonogramem realizacji kredytu - załącznik Nr 5. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy - Prawo Bankowe. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. oraz: 11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rosciszewo.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03