Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do wysokości 700.000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetowego dotyczącego finansowania inwestycji pod nazwą Przebudowa ul. Struga w Mińsku Mazowieckim

Miasto Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7595300 , fax. 025 758 40 25
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mińsk Mazowiecki
    ul. Konstytucji 3-go Maja 1 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7595300, fax. 025 758 40 25
    REGON: 00052589500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do wysokości 700.000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetowego dotyczącego finansowania inwestycji pod nazwą Przebudowa ul. Struga w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu do wysokości 700.000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetowego dotyczącego finansowania inwestycji pod nazwą Przebudowa ul. Struga w Mińsku Mazowieckim. Inwestycja dotyczy przebudowy ciągu pieszo-jezdnego w pasie ulicy Struga w Mińsku Mazowieckim. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 363 m. W ramach przebudowy wykonawca wykona kanalizację deszczową o długości 202,5 m oraz przebudowę sieci wodociągowej. Umowa na Przebudowę ulicy Struga w Mińsku Mazowieckim o numerze WI.272.6.2011, została zawarta z Panem Mirosławem Krysiukiem, Roboty Drogowe i Brukarskie, ul. Konstytucji 3-go Maja 2 m. 103, 05-300 Mińsk Mazowiecki w dniu 11.07.2011 r. Termin zakończenia realizacji inwestycji: 28.10.2011 r. 3. Okres kredytowania 09.2011 r. - 28.02.2013 r. Datę 28.02.2013 r. uważa się za całkowitą spłatę zobowiązań kredytu. 4. Wynagrodzenie wykonawcy z tytułu udzielonego kredytu zwane oprocentowaniem składającym się z sumy stopy bazowej i marży wykonawcy, ustalonym na następujących zasadach: 1) oprocentowanie kredytu ustalane jest z dokładnością do dwóch znaków po przecinku; 2) marża oparta na stopie procentowej, wykazanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz; 3) stopa bazowa (WIBOR 3M); 4) kredyt oprocentowany przy zastosowaniu następujących zasad: a) stopą bazową jest stawka WIBOR 3M, notowana na 7 dni roboczych przed każdym kolejnym okresem kredytowania; b) marża wykonawcy jest stała, wynikająca ze złożonej oferty; c) okresy 3 - miesięczne, w których obowiązuje określona wysokość stopy procentowej, ustalone są od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Pierwszy okres obowiązywania określonej stopy oprocentowania rozpoczyna się z dniem uruchomienia pierwszej transzy kredytu a kończy z upływem trzech miesięcy, w przedostatnim dniu licząc od daty uruchomienia. Kolejne okresy obowiązywania stopy oprocentowania kredytu ustalane będą w sposób analogiczny jak przy ustalaniu pierwszego okresu odsetkowego; d) do celów obliczania oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni a miesiąc rzeczywistą ilość dni; 5) odsetki naliczane będą w okresach 1-miesięcznych. 5. Kredyt będzie uruchamiany w trzech transzach miesięcznych: - pierwsza transza - do dnia 30.09.2011 r. do wysokości 280.000,00 zł, - druga transza - do dnia 31.10.2011r. do wysokości 210.000,00 zł, - trzecia transza - do dnia 30.11.2011r. do wysokości 210.000,00 zł, 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian wysokości i terminów transz bez dodatkowych opłat. 7. Wypłata transz kredytu następować będzie na rachunek zamawiającego, wskazany w umowie. Transze będą uruchamiane na podstawie wniosku zamawiającego, złożonego na piśmie, faxem lub drogą elektroniczną w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia wniosku. W przypadku przesłania do wykonawcy wniosku faksem lub drogą elektroniczną zamawiający w terminie 14 dni od przesłania wniosku dostarczy do wykonawcy jego oryginał; 8. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu zmian, o których mowa w pkt 5 i 6; 9. Karencja w spłacie kredytu będzie do dnia 30.01.2012 r. karencja w spłacie odsetek będzie do dnia 29.11.2011 r. 10. Spłata kredytu następować będzie w 14 miesięcznych równych ratach po 50.000,00 zł., począwszy od dnia 31.01.2012 r. do dnia 28.02.2013 r. Raty będą płatne ostatniego roboczego dnia miesiąca, określonego w załączniku nr 2 do siwz; 11. Spłata odsetek następować będzie w 16 miesięcznych ratach odsetkowych, począwszy od dnia 30.11.2011 r. 12. Spłata kredytu i odsetek następowała będzie na rachunek wykonawcy, otwarty i prowadzony nieodpłatnie w celu spłaty kredytu, w terminach spłaty kredytu i płatności odsetek;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minskmaz.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach