Przetargi.pl
Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do wysokości 3 900 000,00 zł. na finansowanie inwestycji pod nazwą Budowa ulicy Wiejskiej wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym oraz przebudowa ulicy Królewskiej w Cekanowie - Etap I i II

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2619529 , fax. 024 2612977
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska 8A 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2619529, fax. 024 2612977
    REGON: 00053902900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie długoterminowego kredytu do wysokości 3 900 000,00 zł. na finansowanie inwestycji pod nazwą Budowa ulicy Wiejskiej wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym oraz przebudowa ulicy Królewskiej w Cekanowie - Etap I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu do wysokości 3.900.000,00zł na finansowanie inwestycji pod nazwą Budowa ulicy Wiejskiej wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym oraz przebudowa ulicy Królewskiej w Cekanowie - Etap I i II 2. Inwestycja dotyczy budowy ulicy Wiejskiej i przebudowy ul. Królewskiej, których realizację podzielono na dwa etapy. Na wykonanie I Etapu zawarto umowę z wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Umowa została zawarta w dniu 27.02.2012r r., z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych w Płocku S.A. z siedzibą: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 28. Termin zakończenia realizacji inwestycji zgodnie z umową do 30.11.2012r. Na wykonanie II Etapu również zawarto umowę z wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Umowa została zawarta w dniu 03.09.2012r., z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych w Płocku S.A. z siedzibą: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 28. Termin zakończenia realizacji inwestycji zgodnie z umową do 30.11.2012r. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji zakwalifikowało wniosek zadania Etapu I i II do dofinansowania na kwotę 1 000 tys. zł w ramach programu Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój 3. Udzielenie kredytu w PLN. 4. Okres kredytowania 30.09.2012 r. - 31.12.2014r. Datę 31.12.2014r. uważa się za całkowitą spłatę zobowiązań kredytu. 5. Wynagrodzenie wykonawcy z tytułu udzielonego kredytu stanowi oprocentowanie składające się z sumy stopy bazowej i marży wykonawcy, ustalonej na następujących zasadach: 1) oprocentowanie kredytu ustalane jest z dokładnością do dwóch znaków po przecinku; 2) marża Wykonawcy jest stała, wynikająca ze złożonej oferty.; 3) stopa bazowa - WIBOR 3M 4) kredyt oprocentowany przy zastosowaniu następujących zasad: a) stopą bazową jest stawka WIBOR 3M, notowana na 7 dni roboczych przed każdym kolejnym okresem kredytowania; b) marża wykonawcy jest stała, wynikająca ze złożonej oferty; c) okresy 3 - miesięczne, w których obowiązuje określona wysokość stopy procentowej, ustalone są od dnia następnego po dniu uruchomienia pierwszej transzy kredytu, a kończy z upływem 3 miesięcy w dniu spłaty włącznie. Kolejne okresy obowiązywania stopy oprocentowej kredytu ustalane będą w sposób analogiczny jak przy ustalaniu pierwszego okresu odsetkowego; d) do celów obliczania oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni a miesiąc rzeczywistą ilość dni; 5) odsetki naliczane będą w okresach 1-miesięcznych. 6. Kredyt będzie uruchamiany w trzech transzach miesięcznych: - pierwsza transza - do dnia 31.10.2012r. do wysokości 1 300 000,00 zł, - druga transza - do dnia 10.11.2012r. do wysokości 1 300 000,00 zł, - trzecia transza - do dnia 20.11.2012r. do wysokości 1 300 000,00 zł, 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian wysokości i terminów transz bez dodatkowych opłat. 8. Wypłata transz kredytu następować będzie na rachunek zamawiającego, wskazany w umowie. Transze będą uruchamiane na podstawie wniosku zamawiającego, złożonego na piśmie, faxem lub drogą elektroniczną w terminie do 3 dni roboczych przed uruchomieniem transzy. Wniosek Zamawiającego może być sporządzony na druku udostępnionym przez bank. W przypadku przesłania do wykonawcy wniosku faksem lub drogą elektroniczną zamawiający w terminie 14 dni od przesłania wniosku dostarczy do wykonawcy jego oryginał; 9. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat z tytułu zmian, o których mowa w pkt 6 i 7; 10. Spłata kredytu następować będzie w 8 kwartalnych ratach, na koniec każdego kwartału tj. 31.03.2013r, 30.06.2013r., 30.09.2013r., 31.12.2013r., 31.03.2014r, 30.06.2014r., 30.09.2014r., 31.12.2014r., z zastrzeżeniem, że raty będą po 487.500,00 zł. Ostatnia rata kapitałowa 31.12.2014r. Raty będą płatne ostatniego roboczego dnia miesiąca, określonego w załączniku nr 2 do siwz; 11. Karencja w spłacie odsetek do dnia 29.11.2012r. 12. Karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 31.03.2013r. 13. Spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, rozpoczynając od 30.11.2012r. 14. Spłata kredytu i odsetek następowała będzie na rachunek wykonawcy, otwarty i prowadzony nieodpłatnie w celu spłaty kredytu, w terminach spłaty kredytu i płatności odsetek; 15. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Główny przedmiot: 66113000-5 - usługi udzielania kredytu. 16. Zamawiający udostępni poniższe materiały do oceny własnej sytuacji ekonomiczno-finansowej na swojej stronie internetowej wraz z ogłoszeniem i SIWZ. Oryginały niżej wymienionych dokumentów będą dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Słupnie w Referacie Planowania i Finansów. 1) Powołanie na stanowisko Wójta Gminy Słupno; 2) Powołanie na stanowisko Skarbnika Gminy Słupno; 3) NIP; 4) REGON; 5) Bilans z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego sporządzony na dzień 31.12.2011 r. oraz bilans skonsolidowany Gminy Słupno na dzień 31.12.2011r. ; 6) Uchwała Nr PŁ.467.11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie, z dnia 12.12.2011r. w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy projekcie uchwały budżetowej na 2012 rok; 7) Uchwała Nr PŁ.466.11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie, z dnia 12.12.2011r. w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Słupno na lata 2012-2015; 8) Uchwała Nr PŁ.181.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie, z dnia 27.04.2012r. w sprawie opinii o przedłożonych przez Wójta Gminy Słupno sprawozdaniach z wykonania budżetu za rok 2011; 9) Uchwała Nr PŁ.286.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie, z dnia 01.08.2012r. w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciągniętego przez Gminę Słupno; 10) Rb-NDS Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres: - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009r. - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010r.; - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2011r.; - ostatni kwartał roku budżetowego tj.30.06.2012r. 11) Sprawozdanie Rb-27S jednostki samorządu terytorialnego za okres: - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009, - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010, - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2011r.; - ostatni kwartał roku budżetowego tj.30.06.2012r. 12) Sprawozdanie Rb-28S jednostki samorządu terytorialnego za okres: - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009, - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010, - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2011; - ostatni kwartał roku budżetowego tj.30.06.2012r. 13) Sprawozdanie Rb-N jednostki samorządu terytorialnego za okres: - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009; - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010; - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2011; - ostatni kwartał roku budżetowego tj.30.06.2012r. 14) Sprawozdanie Rb-Z jednostki samorządu terytorialnego za okres: - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009; - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010; - od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2011; - ostatni kwartał roku budżetowego tj.30.06.2012r. 15) Uchwała Budżetowa Gminy Słupno na rok 2012, Nr 125/XIII/11 Rady Gminy w Słupnie z dnia 30.12.2011r. 16) Uchwała Nr 161/XVIII/12 Rady Gminy w Słupnie z 02.07.2012r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 124/XIII/11 Rady Gminy w Słupnie z dnia 30.12.2011r.w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Słupno na lata 2012-2015; 17) Uchwała Nr 162/XVIII/12 Rady Gminy w Słupnie z 02.07.2012r. w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Słupno na 2012 rok. 18) Uchwała Nr 163/XVIII/12 Rady Gminy w Słupnie z dnia 02.07.2012r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetowego. 19) Zaświadczenie US i ZUS o niezaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek 17. Na dzień 31.08.2012roku Gmina Słupno nie udzielała poręczeń i gwarancji, nie korzystała z finansowania w formie wykupu wierzytelności, leasingu, nie posiadała zobowiązań z tytułu umów o partnerstwie publiczno-prawnym ani żadnych innych. 18. Na dzień 31.08.2012r.Gmina Słupno posiadała zadłużenie z tytułu kredytów w wysokości 2.000.000zł i pożyczek 921.600zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach