Przetargi.pl
Wywóz śniegu z terenu Miasta Bydgoszczy

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    ul. Toruńska 174a 174a
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
    REGON: 09047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz śniegu z terenu Miasta Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej z maksymalnie trzema wykonawcami. Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 2 pkt. 10 i art. 2a UPZP na podstawie umowy ramowej w rozumieniu art. 2 ust. 9a UPZP, o charakterze priorytetowym kategorii Nr 16, zgodnie z wykazem usług o charakterze priorytetowym stanowiącym załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 poz. 68). 1. Zakres umowy ramowej i warunki jej wykonania szczegółowo określa wzór umowy ramowej stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający będzie udzielał jednemu z trzech Wykonawców zamówień objętych przedmiotem Umowy, zwanych zamówieniami szczegółowymi, w miarę swoich potrzeb i w miarę posiadanych środków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zakończenia zamówień szczegółowych w zależności od warunków atmosferycznych. 2. Przedmiotem zamówienia objętym umową ramową jest usługa, polegająca na załadunku i wywozie śniegu z terenu miasta, w szczególności z głównych ciągów komunikacyjnych, przystanków transportu zbiorowego oraz Strefy Płatnego Parkowania (SPP), w celu uzyskania stanu nawierzchni zapewniającego bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego. Pryzmy śniegu zgromadzone na chodnikach, przystankach i jezdniach, utrudniające ruch kołowy, pieszy lub w miejscach parkowania w centrum miasta, zostaną załadowane i wywiezione na odległość do 10 km od miejsca prowadzonych prac. Zamówienia szczegółowe realizowane będą według potrzeb Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego: 1) każdorazowo wskazuje miejsca wykonywania prac (tj. miejsca wywożenia oraz miejsca składowania nadmiaru śniegu) oraz ustala kolejność ich wykonania, 2) jeżeli zajdzie okoliczność zagrożenia bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego, w każdej chwili może zmienić ustaloną kolejność i wskazać nowe miejsce wymagające natychmiastowego wywozu śniegu, 3) każdorazowo ustali rodzaj i ilość zespołów sprzątających w zależności od potrzeb, tj. miejsca i ilości nadmiaru śniegu wymagającego wywozu. Prace prowadzone będą całodobowo, w czasie najmniejszego natężenia ruchu kołowego i pieszego, także w dni wolne od pracy, niedziele i święta. Prowadzenie prac w dzień nie może utrudniać ruchu kołowego i pieszego. Niedopuszczalne jest prowadzenie prac na głównych ciągach komunikacyjnych w godzinach szczytu. Na głównych ciągach komunikacyjnych wywóz śniegu będzie realizowany poza godzinami szczytu, tj. poza godz.: 06:30-08:30 oraz poza godz. 14:00-17:00. W Strefie Płatnego Parkowania prace należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, w taki sposób, aby unieruchomione i zasypane śniegiem pojazdy zaparkowane w SPP nie uległy uszkodzeniu. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówień szczegółowych, określa wzór umowy wykonania usługi - załącznik Nr 2 do wzoru umowy ramowej, stanowiący załącznik Nr 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach