Przetargi.pl
wywóz nieczystości stałych na rok 2010

Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Centrum" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łódź, ul. Drewnowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6540019 , fax. 042 6547588
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Centrum"
    ul. Drewnowska 5 5
    91-002 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6540019, fax. 042 6547588
    REGON: 47204159400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.an-baluty-centrum.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wywóz nieczystości stałych na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych w nieruchomościach administrowanych przez AN Łódź-Bałuty Centrum zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWIZ- 4 470,96m3, oraz opróżnienie pojemników z odpadami biodegradacji, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a pojemników zawierających wartość surowcową, niezwłocznie po ich zapełnieniu, wywóz komunalnych odpadów wielkogabarytowych w zależności od potrzeb oraz prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w sposób określony w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Łodzi na podstawie uchwały Nr LXII-1159-06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 01.02.2006 z poźn. zm. Jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia odpadów, na które wykonawca nie posiada zezwolenia, np. odpadów niebezpiecznych, to ma obowiązek zlecić na własny koszt usunięcie tych odpadów podwykonawcy, posiadającemu stosowne uprawnienia w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniać wymóg art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.posiadać zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów z terenu Łodzi (art. 7 Ustawy z dnia 13.09.1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. nr 132 z 1997 roku, poz. 622 z późniejszymi zmianami). a przede wszystkim odpady ujęte w podgrupie 2003 - inne odpady komunalne ( 200301,200307) i ujęte w podgrupie 2002 -z ogrodów i parków (200201 ) oraz ujęte w podgrupie 2001- odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie z wyłączeniem odpadów oznaczonych jako niebezpieczne. Klasyfikacji należy dokonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). 4.posiadają określony status prawny przedsiębiorstwa; 5.posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.dysponują nięzbędnym sprzętem i pojemnikami w ilości koniecznej do sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem postanowień § 21 i 23 Uchwały Rady Miasta nr LXIII/1185/06 z dnia 22.02.2006r. w sprawie wprowadzenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Łodzi; 7.posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę złożoną według wzoru załącznika nr 1. 2.Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 24 i 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych według załącznika nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Umowę spółki, a w przypadku konsorcjum także umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 5.Zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji usług a w przypadku, gdy wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC lub na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące, o ubezpieczeniu usług przed podpisaniem umowy lub o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. Za zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym ponosi odpowiedzialność oferent - zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie obrotu gospodarczego i zmianie niektórych przepisów prawa karnego z dnia 12.10.1994 r ( Dz. U. nr 126, poz. 615). W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający wymaga spełnienia warunków oddzielnie dla każdego z partnerów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.an-baluty-centrum.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach