Przetargi.pl
Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w projekcie systemowym:. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu

Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Białowiejska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6921266
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku
    ul. Białowiejska 5 5
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 23 6921266
    REGON: 13037772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpultuski.pl; www.bip.powiatpultuski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w projekcie systemowym:. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego i Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku w ramach projektu systemowego pt. Zwiększenie potencjału szkół zawodowych na Mazowszu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć zadań w zależności od rodzaju pracowni t.j.: - Zadanie 1 : wyposażenie pracowni reklamy w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 2 : wyposażenie pracowni handlu w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 3 : wyposażenie pracowni planowanie żywienia i produkcji gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 4 : wyposażenie pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, - Zadanie 5 : wyposażenie pracowni informatycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku, - Zadanie 6 : wyposażenie pracowni elektronicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na koszt własny (własnym transportem) przedmiot zamówienia do: - Zespołu Szkół Zawodowych im. Jana Ruszkowskiego w Pułtusku, ul. Tysiąclecia 12, 06-100 Pułtusk, - Zespołu Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku, ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk. Dostawa sprzętu obejmuje również wniesienie do wskazanego przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego pomieszczenia w budynku, o którym mowa w ust.2 na koszt Wykonawcy. Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Zgodność dostawy z umową będzie potwierdzona protokołami odbioru. Odbiór sprzętu odbywać się będzie przy udziale osób, o których mowa w § 2 ust. 8 umowy. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu równoważnym do opisanych. Zamawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ) wykazał, że oferowane produkty spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). Wykonawca, przedstawiając ofertę, zobowiązany jest w Załączniku nr 2 do SIWZ do określenia: - nazwy produktu, - modelu oferowanego urządzenia i innych produktów, - nazwy producenta - opisu parametrów technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis minimalnych wymagań technicznych określa formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączony do SIWZ wzór umowy - załącznik nr 3. Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony sprzęt będzie wysokiej jakości, zapewnia należyte bezpieczeństwo oraz posiada właściwe opakowanie, oznakowanie, certyfikaty, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim. 2) Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostaw, jednakże nie krótszy niż 2 lata. Gwarancja nie może ograniczać prawa Zamawiającego do zainstalowania w zakupionym sprzęcie standardowych urządzeń i oprogramowania przez wykwalifikowany personel Zamawiającego. 4) Naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zgłoszenia awarii będą przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faxem. Czynności związane z usunięciem awarii winny być podjęte przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od jej zgłoszenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach