Przetargi.pl
Wynajem sprzętu ciężkiego wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, transport śniegu

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6398119, 6398166 , fax. 056 6398120
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6398119, 6398166, fax. 056 6398120
    REGON: 87052597300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu ciężkiego wraz z obsługą w celu likwidacji skutków zimy - odśnieżanie, transport śniegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I - Wynajem koparko- ładowarek kołowych w celu świadczenia usługi mechanicznego odśnieżania i ładowania śniegu. Zadanie zostało podzielone na 16 równych części. Zamawiający dopuszcza w tym zadaniu składnie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wynajem 15-piętnastu kołowych koparko- ładowarek typu JCB 3CX lub porównywalnych z łyżką wyposażoną w lemiesz stalowy bez zębów o pojemności łyżki nie mniejszej niż 1,5 m3 wraz z obsługą operatorską i jednej równiarki drogowej w celu mechanicznego odśnieżania ulic i dróg osiedlowych na terenie miasta Torunia oraz załadunku śniegu. Usługa będzie wykonywana tylko wówczas, gdy jednorazowy opad śniegu utworzy pokrywę o grubości przekraczającej 20 cm. Zamawiający wzywając Wykonawcę zapewni świadczenie usługi na minimum 4 godz. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia wynosi: - 2 400 godzin efektywnego czasu pracy, Zamówienie zostało podzielone na 16 równych części wynoszących po: - 150 godzin efektywnego czasu pracy, Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu zamówienia w czasie 2 godzin od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez dyspozytora [AZ]. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią i według. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego. Zadanie II - Wynajem samochodów samozaładowczych o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 12m3 nie większej niż 20m3 w celu świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi transportu śniegu z terenu miasta na wskazane przez Zamawiającego miejsce [w granicach administracyjnych miasta Torunia]. Szacowana wielkość przedmiotu zamówienia wynosi: - 720 godzin efektywnego czasu pracy, Zamówienie zostało podzielone na 6 równych części wynoszących po: - 120 godzin efektywnego czasu pracy, Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego i rozpocząć świadczenie przedmiotu zamówienia w czasie 2 godzin od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez dyspozytora [AZ]. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem Zamawiającego i zalecaną przez Zamawiającego technologią i według. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach