Przetargi.pl
Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV w budynku użytkowym położonym przy ul. Irysowej 19 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2014-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na stolarkę z PCV w budynku użytkowym położonym przy ul. Irysowej 19 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę zużytej technicznie stolarki okiennej na okna z PCV w budynku użytkowym położonym przy ul. Irysowej 19 w Warszawie administrowanym przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót wyszczególnionych w przedmiarze, który stanowi Rozdział V SIWZ, które należy wykonać wg wymogów przedstawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Rozdział IV specyfikacji. 2.1.. Do wykonania przewidziane sa n/w roboty: 2.1.1. Demontaż i ułożenie uzyskanych z rozbiórki skrzydeł i ościeżnic okiennych, wywiezienie ich poza teren wykonywanych prac. 2.1.2. Rozebranie podokienników wewnętrznych w zależności od potrzeb związanych z wymianą okien, oraz wywiezienie ich poza teren budowy. 2.1.3. Montaż nowych okien z PCV 2.1.4. Uszczelnienie styku stolarki okiennej ze ścianą. 2.1.5. Montaż nawiewników higrosterowanych. 2.1.6. Montaż mechanizmów do otwierania górnego skrzydła z poziomu podłogi 2.1.7. Montaż podokienników wewnętrznych (tam gdzie jest to konieczne). 2.1.8. Naprawa uszkodzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych związanych z pracami wymiany stolarki okiennej. 2.1.9. Uzupełnienie malowania tynków wewnętrznych i zewnętrznych glifów. 2.2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzenia wymiarów stolarki z natury. Wykonawca nie może zmienić formy stolarki okiennej -stolarka podlega odtworzeniu. 2.3. Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego - patrz pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.4. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt. 16. Specyfikacji. 2.5. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, szyby, nawiewniki higrosterowane muszą być dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym CE lub B, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.01.92.881 oraz muszą posiadać jeden z następujących dokumentów: -krajową deklarację zgodności ww. wyrobów z Polską Normą lub aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym B) lub -deklarację zgodności ww. wyrobów z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem CE) 2.6. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące stolarki z PCV, o których mowa w pkt. 8.1.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.7. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące okuć okiennych, o których mowa w pkt. 8.1.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.8. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące nawiewników higrosterowanych, o których mowa w pkt. 8.1.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.9. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane zestawy okienne z nawiewnikiem higrosterowanym muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.10. Wynagrodzenie ostateczne za wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1. i 3.2. SIWZ, zostanie ustalone po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze przez Zamawiającego i rozliczone zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru kosztorysem zamiennym sporządzonym na formularzu, wg wzoru zamieszczonego w siwz. 2.11. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania stolarki i nawiewnika higrosterowanego. Każdy użytkownik okien winien potwierdzić swoim podpisem na protokole odbioru okien i nawiewnika, że otrzymał instrukcję obsługi i został przeszkolony przez pracownika firmy montującej okna. Wykonawca przekaże do DOM ww. protokół z podpisem pracowników Zamawiającego. Ponadto Wykonawca przekaże do DOM dokumenty wyszczególnione w pkt. 3.2.19. specyfikacji. 2.12. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczyszczenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemontowanej stolarki na wysypisko, posprzątania po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawiającemu. 2.13. Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pakowana oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta, identyfikację wyrobu zawierającą nazwę systemu, dane identyfikujące, oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła, znak budowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr 198 poz. 2041). 2.14. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym biurowym, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników Zamawiającego, prowadzone roboty nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 2.15. Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Roboty należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 15.00. 2.16. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca robót, wejścia do budynku i chodniki oraz parking przy budynku, nad którymi będą trwały roboty (wymiana stolarki). 2.17. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia będzie utrzymywał ład i porządek na terenie i w budynku Irysowa 19 , w którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i budynek po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych. 2.18. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z widocznym zdjęciem pracownika, imieniem, nazwiskiem oraz nazwą firmy. 2.19. Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV siwz. 2.20. Wykonawca montując nawiewniki w stolarce musi stosować się do wymogów postawionych w Aprobatach Technicznych lub dokumentach równoważnych dotyczących sposobu montażu nawiewników w stolarce. 2.21. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.22. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Wymagania techniczne i technologiczne: zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 w związku z art. 5 ust. 1 lit a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (DZ. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklarację zgodności przed wbudowaniem wyrobu. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz) oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 7 lat. 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w : 6.1. Rozdziale III SIWZ: Istotnych postanowieniach umowy, 6.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6.1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także w następujących przypadkach: 6.1.2.1. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 6.1.2.2. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 6.1.2.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 6.1.2.4. zmiany lokalizacji (adresów) wymienianej stolarki poprzez jednostronną czynność Zamawiającego, 3.6.1.2.5. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, ustawy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.1.2.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych zamówieniem, nie więcej jednak niż 30 % wartości zamówienia. 6.5.1.7. w przypadku zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom; 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. specyfikacji mają być wykonywane: 7.1. zgodnie z przedmiarem robót , jak również w sposób opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i jego pochodnych, 7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Norm i aprobat technicznych, 7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156poz. 1118 z późn. zm.). 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymianie stolarki okiennej na stolarkę z PCV w budynku przy ul. Irysowej 19 w Warszawie administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z informacjami zawartymi w siwz warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:1.250,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach