Przetargi.pl
Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2015-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin podłogowych oraz malowaniu pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi przy ul. Leczniczej 6. 2. Zakres robót obejmuje: a.zerwanie istniejącej wykładziny PCV wraz z drewnianymi cokołami i listwami przypodłogowymi -pomieszczenie wg. numeracji w przedmiarze robót, b.naprawa podłoża wraz z zagruntowaniem środkiem gruntującym i wykonaniem warstwy wyrównującej pod wykładzinę PCV, c.zakup i montaż wykładziny przemysłowej o zwiększonej wytrzymałości na ścieranie, kl. 34 43 - heterogeniczna wielowarstwowa klasa T lub homogeniczna jednowarstwowa klasa P, trudno zapalna klasy Bfl-s1 lub Cfl -s1, antypoślizgowa klasa R11- wymagane ATESTY pomieszczenie wg. numeracji w przedmiarze robót, d.montaż listew łączeniowych programowych do wykładzin, e.montaż listew przypodłogowych profile panelowych do wykładzin, f.montaż płytek terakotowych i cokolika płytka dostarczona przez Zamawiającego, g.roboty malarskie wraz z zabezpieczeniem pomieszczeń folią malarską wg. numeracji pomieszczeń określonej w przedmiarze robót: prace przygotowawcze zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, gruntowanie środkiem gruntującym, szpachlowanie ścian pod malowanie emulsyjne i lamperie, malowanie emulsyjne ścian i sufitów, malowanie olejne lamperii i stolarki drzwiowej obustronnie wraz z ościeżnicami, h.wywóz gruzu i zdemontowanych materiałów po wykonanych robotach. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w roz. III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ,,Opisie planowanych robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach oraz wzorze umowy. 4.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu planowanych robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej w dalszej części STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów technologii itp. opisanych w opisie planowanych robót i STWiORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 5.Odpowiednio do rodzaju robót występujących w niniejszym zamówieniu Wykonawca, na koszt własny, zobowiązany będzie do: a.zapewnienia obsługi laboratoryjnej dla wykonania badań przewidzianych STWiORB jeżeli będą konieczne, b.zabezpieczenia i chronienia swojego mienia na własny koszt, c.zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, d.w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, nocnych, w sobotę, niedziele i święta. Zamawiający w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót , dopuści prowadzenie prac w godzinach nocnych oraz w soboty i niedziele, e.usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania odpadów określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 21 ze zm. oraz zapisami STWiORB, f.zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 17 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie zamierza wskazywać obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach