Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki stalowej na aluminiową w lokalach użytkowych na parterze budynku przy ul. Bohaterów Getta 5 w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki stalowej na aluminiową w lokalach użytkowych na parterze budynku przy ul. Bohaterów Getta 5 w Białymstoku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z przedmiarem robót, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ), 2) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ), 3) szkic 1 i 2 wraz ze schematem witryny - podział na elementy (załącznik nr 8 do SIWZ), 4) opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ). 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane zamówienie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp): a) dysponują lub będą dysponowali co najmniej jednym kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3. Sposób oceny spełniania warunków: ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (wg załącznika nr 3 do SIWZ), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 2. DOKUMENTY: 1) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem ich uprawnień niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz załączenie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (wg załącznika nr 2 do SIWZ); b) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 2 litera a, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 litera a, b) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 2 litera a, b winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 ppkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1 litera a, składa dokument lub dokumenty, zgodnie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu lokalu mieszkalnego Nr 2 w budynku przy ul. Mikołaja Reja 51 oraz wymiana stolarki budowlanej w budynkach przy ul. Północnej 22/18, ul. Wigierskiej 3/11, ul. Kościuszki 108, ul. Waryńskiego 11/1, ul. Kościuszki 97, ul. Konopnickiej 3A/3 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części
Dodano: 2016-07-27 - Demontaż, dostawa, montaż stolarki i ślusarki w lokalach mieszkalnych i użytkowych zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami - część II.
Dodano: 2016-06-16 - Remont bieżący korytarza i pokoi na II piętrze w części mieszkalnej internatu.
Dodano: 2016-06-07 - Wymiana stolarki drzwiowej i opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych i na korytarzach w Zespole Szkół Nr 1 w Grajewie.
Dodano: 2016-06-01 - Demontaż starej stolarki oraz dostarczenie, dostawa i montaż stolarki PCV, zgodnie z zakresem zamówienia i rysunkami - część I.
Dodano: 2016-05-17 - Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1 - (Remont budynku Nr 61 na terenie JW. Skład Osowiec), Część 2 - (Naprawa pokrycia dachowego budynku Nr 33 na terenie JW. w Łomży)
Dodano: 2016-05-13 - Wymiana stolarki drzwiowej do klatek schodowych szt. 12 i pomieszczeń gospodarczych szt. 7 oraz wymiana kaset domofonowych na cyfrowe w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Witosa 4A w Suwałkach
Dodano: 2016-05-04 - Remont korytarza na parterze i na I piętrze w budynku szkoły.
Dodano: 2016-04-25 - Wymiana istniejącej stolarki okiennej na okna drewniane w budynku użytkowym przy ul. Kościuszki 45 w Suwałkach wpisanego do rejestru zabytków pod Nr KI.WKZ.534/223/d/82 z dnia 05.02.1982 r. - szt. 20
Dodano: 2016-04-20 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynkach przy ul. Kościuszki 44A, 57, 76 i ul. Wigierskiej 33 w Suwałkach
Dodano: 2016-03-29