Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn.: Przebudowa ulic osiedla domów jednorodzinnych w Sokołach: Solidarności, Marsz. J. Piłsudskiego, Kard. St. Wyszyńskiego, Ks. J. Popiełuszki i drogi gminnej we wsi Kruszewo Głąby

Gmina Sokoły ogłasza przetarg

  • Adres: 18-218 Sokoły, Rynek Mickiewicza 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 4763010 w. 328 , fax. 0-86 4763012
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokoły
    Rynek Mickiewicza 10 10
    18-218 Sokoły, woj. podlaskie
    tel. 0-86 4763010 w. 328, fax. 0-86 4763012
    REGON: 45067022600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsokoly.bip.podlaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn.: Przebudowa ulic osiedla domów jednorodzinnych w Sokołach: Solidarności, Marsz. J. Piłsudskiego, Kard. St. Wyszyńskiego, Ks. J. Popiełuszki i drogi gminnej we wsi Kruszewo Głąby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn.: Przebudowa ulic osiedla domów jednorodzinnych w Sokołach: Solidarności, Marsz. J. Piłsudskiego, Kard. St. Wyszyńskiego, Ks. J. Popiełuszki i drogi gminnej we wsi Kruszewo Głąby o łącznej długości 1603,38 m obejmująca: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - usuniecie drzew - rozbiórki elementów dróg - wykonanie wykopów w gruntach I-V kat. - wykonanie nasypów - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - warstwa odcinająca - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - nawierzchnie _wirowe - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - oznakowanie poziome - oznakowanie pionowe - krawężniki betonowe - obrzeża betonowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące szczegółowe warunki: a) winni być uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) muszą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności zgodnej z zamówieniem do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie legitymującymi się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w pkt. VI SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków metodą (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. (W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w formie spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz nadzorowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. od 2004r. do 2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że nadzór był wykonywany należycie. Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca przedłożył dokument, że jako główny wykonawca lub podwykonawca nadzorował (budowy, przebudowy, modernizacje, remonty), co najmniej jeden obiekt o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugsokoly.bip.podlaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach