Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
- Data zamieszczenia: 2014-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Irysowa 19 19
02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
REGON: 01085840700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w lokalach i budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM Konduktorska Madalińskiego Służewiec Polkowska Wierzbno i Wiśniowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części (część I: DOM Służewiec, część II: DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, część III: DOM Polkowska, DOM Konduktorska). W ramach każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany zużytej technicznie stolarki okiennej na okna z PCV w lokalach i budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów; dalej przedmiot zamówienia W zakres zamówienia dla każdej części zamówienia wchodzi wymiana: stolarki, parapetów wewnętrznych, progów drzwi balkonowych, wykonanie obróbek blacharskich zewnętrznych. Okna muszą mieć zamontowane nawiewniki higrosterowalne. Część okien będzie miała naklejane szprosy okienne. 1.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zlecanych przez Zamawiającego wyszczególnionych w przedmiarach robót oraz wg wymogów przedstawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Rozdział IV specyfikacji, oraz wg następujących warunków: 1.2.1. Wymiana stolarki okiennej odbywać się będzie w oparciu o pisemne zlecenia z DOM określające w szczególności: datę wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, przedmiary, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy budynków i lokali, ewentualnie wskazanie wymiarów okien i drzwi balkonowych zakwalifikowanych do wymiany przy czym termin realizacji poszczególnych zleceń, o których mowa wyżej nie przekroczy 30 dni roboczych wg dni pracy Zamawiającego licząc od dnia roboczego następującego po dniu otrzymania pisemnego zlecenia z DOM. Wykonawca nie może dokonywać przedmiarów stolarki bez wcześniejszego pisemnego zlecenia z DOM. 1.2.2. W poszczególnych zleceniach z DOM będą podawane wymiary i forma stolarki okiennej zakwalifikowanej do wymiany, Wykonawca zobowiązany jest do ich sprawdzenia z natury. Wykonawca nie może zmienić formy stolarki okiennej podanej w zleceniu. 1.2.3. Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego - patrz pkt. 3.10 i 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.4. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt. 16. Specyfikacji. 1.2.5. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, szyby, nawiewniki higrosterowane muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym CE lub B, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.01.92.881 oraz muszą posiadać jeden z następujących dokumentów: - krajową deklarację zgodności ww. wyrobów z Polską Normą lub aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym B) lub, -deklarację zgodności ww. wyrobów z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem CE) 1.2.6. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące stolarki z PCV, o których mowa w pkt. 8.1.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.7. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące okuć okiennych, o których mowa w pkt. 8.1.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.8. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące nawiewników higrosterowanych, o których mowa w pkt. 8.1.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.9. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane zestawy okienne z nawiewnikiem higrosterowanym muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.10. Wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych zleceń, opisane w formie formularza rozliczeniowego wykonanych robót (wzór zał. Nr 7 do umowy ), o których mowa w pkt. 3.2.1. siwz, zostanie ustalone po wykonaniu robót i ich bezusterkowym odbiorze przez Zamawiającego i rozliczane będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych kosztorysem powykonawczym ( wzór zał. Nr 8 do umowy ), będącym sumaryczną wartością wykonanych w danym miesiącu zleceń, zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru zgodnie z § 10 ust 5 , 6 i 7 umowy. 1.2.11. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia lokatora w zakresie użytkowania stolarki i nawiewnika higrosterowanego. Każdy użytkownik okien winien potwierdzić swoim podpisem na protokóle odbioru okien i nawiewnika, że otrzymał instrukcję obsługi i został przeszkolony przez pracownika firmy montującej okna. Wykonawca przekaże do DOM ww. protokół z podpisem lokatora. Ponadto Wykonawca przekaże do DOM dokumenty wyszczególnione w pkt. 3.2.19. specyfikacji. 1.2.12. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczyszczenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemontowanej stolarki na wysypisko, posprzątania po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawiającemu i lokatorowi. 1.2.13. Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pakowana oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta, identyfikację wyrobu zawierającą nazwę systemu, dane identyfikujące, oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła, znak budowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr 198 poz. 2041). 1.2.14. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiektach czynnych, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla jego mieszkańców, prowadzone roboty nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 1.2.15. Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Roboty należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 800 do 1900. 1.2.16. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca robót, wejścia do budynków i chodniki przy budynkach, nad którymi będą trwały roboty (wymiana stolarki). 1.2.17. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych. 1.2.18. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z widocznym zdjęciem pracownika, imieniem, nazwiskiem oraz nazwą firmy. 1.2.19. Przy każdym odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja w oparciu o którą wykonano roboty, w tym: 1) Zweryfikowane szkice okien i drzwi balkonowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. 2) Aprobaty techniczne lub dokumenty równoważne określone w pkt. 3.2.5. SIWZ dla zastosowanych materiałów i wyrobów. 3) Zlecenie na wykonanie robót. 4) Formularz rozliczenia wykonanych robót ( zał. Nr 7 do umowy ). Uwaga: Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV siwz. 1.2.20. Wykonawca montując nawiewniki w stolarce musi stosować się do wymogów postawionych w Aprobatach Technicznych lub dokumentach równoważnych dotyczących sposobu montażu nawiewników w stolarce. 1.2.21. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.22. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 1.2.23. Wykonawca może dokonywać pomiarów robót tylko po otrzymaniu wystawionego przez DOM pisemnego zlecenia, w którym zostanie określona: data wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, przedmiary, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy itp. 1.3. Wymagania techniczne i technologiczne: zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 w związku z art. 5 ust. 1 lit a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (DZ. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklarację zgodności przed wbudowaniem wyrobu. 1.5. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz) oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 7 lat. 1.6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w : 1.6.1. Rozdziale III siwz: Istotnych postanowieniach umowy, 1.6.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1.6.1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także w następujących przypadkach: 1.6.1.2.1. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 1.6.1.2.2. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 1.6.1.2.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 1.6.1.2.4. zmiany lokalizacji (adresów) wymienianej stolarki poprzez jednostronną czynność Zamawiającego, 1.6.1.2.5. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, ustawy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.6.1.2.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych zamówieniem, nie więcej jednak niż 30 % wartości zamówienia. 1.6.5.1.7. w przypadku zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom; 1.7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2., specyfikacji realizowane na poszczególne zlecenia mają być wykonywane: 1.7.1. zgodnie z przedmiarami robót które będą każdorazowo sporządzane przez Zamawiającego do każdego zlecenia, jak również w sposób opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i jego pochodnych, 1.7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Norm i aprobat technicznych, 1.7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 1.8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156poz. 1118 z późn. zm.). 1.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 1.10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymianie stolarki okiennej na stolarkę z PCV w lokalach i budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM Konduktorska Madalińskiego Służewiec Polkowska Wierzbno i Wiśniowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.1. Dla części 1 zamówienia: 1.580,- zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset osiemdziesiąt złotych ), 1.2. Dla części 2 zamówienia: 1.150,- zł.. (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych), 1.3. Dla części 3 zamówienia: 1.120,-.zł) (słownie: jeden tysiąc sto dwadzieścia złotych). do dnia 26 września 2014 r. do godz. 10:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy Wąskiej, Żabiej i Ustronnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w Pułtusku
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku usługowego dawnego kina i klubu przy al. Armii Ludowej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 261121W Skłody Średnie - Skłody-Piotrowice - Świerże-Kończany w km 0 + 007,60 - 2 + 702,10 odc. I
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie w ramach zadania modernizacja skrzyżowania ul. Wileńskiej i Ogrodowej w Wołominie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń socjalnych w budynku przy al. J. Ch. Szucha 23 (szatnia BOR), znak: BDG.741.014.2016
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ Nr 2361W SZEMPLINO - GRANICA WOJEWÓDZTWA - BRZOZOWO MAJE - DZIERZGOWO - RZĘGNOWO - GRÓJEC - KLEWKI OD KM 1+400,00 DO KM 2+928,06 - ETAP I
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Wiśniewo
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na drogach Powiatu Wołomińskiego, na odcinkach: od Kołakowa do Józefowa(4306W), od Józefowa do Dręszewa (4338W), od Dręszewa do Dąbrówki (4320W), Radzymin ul. Wróblewskiego (4302W) skrzyżowanie z ul. Witosa, Ząbki ul. Batorego (4363W) od ul. Lisa Kuli oraz ul. Piłsudskiego (4363W) od ul. Kossaka, od Mostówki do Ręczaj Polskich (4314W), od Zabrańca do Woli Ręczajskiej (4351W), od Kury do Krawcowizny(4329W), Sulejów do Kury (4330W), od Helenowa - Zagościniec ul. 100lecia (4312W), od Dobczyna do Nowego Kraszewa (4337W)
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja budynku warsztatów szkolnych przy ZS w Siennicy na potrzeby laboratorium odnawialnych źródeł energii w Siennicy
Dodano: 2016-07-15 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ (dz. nr ewid. 509) W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWA KOZŁOWSKA, GMINA JASTRZĘBIA.
Dodano: 2016-07-13