Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w lokalach i budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM Konduktorska Madalińskiego Służewiec Polkowska Wierzbno i Wiśniowa.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV w lokalach i budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM Konduktorska Madalińskiego Służewiec Polkowska Wierzbno i Wiśniowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1. Przedmiot zamówienia składa się z 3 części (część I: DOM Służewiec, część II: DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, część III: DOM Polkowska, DOM Konduktorska). W ramach każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany zużytej technicznie stolarki okiennej na okna z PCV w lokalach i budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów; dalej przedmiot zamówienia W zakres zamówienia dla każdej części zamówienia wchodzi wymiana: stolarki, parapetów wewnętrznych, progów drzwi balkonowych, wykonanie obróbek blacharskich zewnętrznych. Okna muszą mieć zamontowane nawiewniki higrosterowalne. Część okien będzie miała naklejane szprosy okienne. 1.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zlecanych przez Zamawiającego wyszczególnionych w przedmiarach robót oraz wg wymogów przedstawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Rozdział IV specyfikacji, oraz wg następujących warunków: 1.2.1. Wymiana stolarki okiennej odbywać się będzie w oparciu o pisemne zlecenia z DOM określające w szczególności: datę wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, przedmiary, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy budynków i lokali, ewentualnie wskazanie wymiarów okien i drzwi balkonowych zakwalifikowanych do wymiany przy czym termin realizacji poszczególnych zleceń, o których mowa wyżej nie przekroczy 30 dni roboczych wg dni pracy Zamawiającego licząc od dnia roboczego następującego po dniu otrzymania pisemnego zlecenia z DOM. Wykonawca nie może dokonywać przedmiarów stolarki bez wcześniejszego pisemnego zlecenia z DOM. 1.2.2. W poszczególnych zleceniach z DOM będą podawane wymiary i forma stolarki okiennej zakwalifikowanej do wymiany, Wykonawca zobowiązany jest do ich sprawdzenia z natury. Wykonawca nie może zmienić formy stolarki okiennej podanej w zleceniu. 1.2.3. Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego - patrz pkt. 3.10 i 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.4. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt. 16. Specyfikacji. 1.2.5. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, szyby, nawiewniki higrosterowane muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym CE lub B, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.01.92.881 oraz muszą posiadać jeden z następujących dokumentów: - krajową deklarację zgodności ww. wyrobów z Polską Normą lub aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym B) lub, -deklarację zgodności ww. wyrobów z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem CE) 1.2.6. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące stolarki z PCV, o których mowa w pkt. 8.1.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.7. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące okuć okiennych, o których mowa w pkt. 8.1.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.8. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące nawiewników higrosterowanych, o których mowa w pkt. 8.1.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.9. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane zestawy okienne z nawiewnikiem higrosterowanym muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.10. Wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych zleceń, opisane w formie formularza rozliczeniowego wykonanych robót (wzór zał. Nr 7 do umowy ), o których mowa w pkt. 3.2.1. siwz, zostanie ustalone po wykonaniu robót i ich bezusterkowym odbiorze przez Zamawiającego i rozliczane będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych kosztorysem powykonawczym ( wzór zał. Nr 8 do umowy ), będącym sumaryczną wartością wykonanych w danym miesiącu zleceń, zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru zgodnie z § 10 ust 5 , 6 i 7 umowy. 1.2.11. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia lokatora w zakresie użytkowania stolarki i nawiewnika higrosterowanego. Każdy użytkownik okien winien potwierdzić swoim podpisem na protokóle odbioru okien i nawiewnika, że otrzymał instrukcję obsługi i został przeszkolony przez pracownika firmy montującej okna. Wykonawca przekaże do DOM ww. protokół z podpisem lokatora. Ponadto Wykonawca przekaże do DOM dokumenty wyszczególnione w pkt. 3.2.19. specyfikacji. 1.2.12. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczyszczenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemontowanej stolarki na wysypisko, posprzątania po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawiającemu i lokatorowi. 1.2.13. Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pakowana oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta, identyfikację wyrobu zawierającą nazwę systemu, dane identyfikujące, oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła, znak budowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr 198 poz. 2041). 1.2.14. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiektach czynnych, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla jego mieszkańców, prowadzone roboty nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 1.2.15. Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Roboty należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 800 do 1900. 1.2.16. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca robót, wejścia do budynków i chodniki przy budynkach, nad którymi będą trwały roboty (wymiana stolarki). 1.2.17. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych. 1.2.18. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z widocznym zdjęciem pracownika, imieniem, nazwiskiem oraz nazwą firmy. 1.2.19. Przy każdym odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja w oparciu o którą wykonano roboty, w tym: 1) Zweryfikowane szkice okien i drzwi balkonowych, zaakceptowanych przez Zamawiającego. 2) Aprobaty techniczne lub dokumenty równoważne określone w pkt. 3.2.5. SIWZ dla zastosowanych materiałów i wyrobów. 3) Zlecenie na wykonanie robót. 4) Formularz rozliczenia wykonanych robót ( zał. Nr 7 do umowy ). Uwaga: Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV siwz. 1.2.20. Wykonawca montując nawiewniki w stolarce musi stosować się do wymogów postawionych w Aprobatach Technicznych lub dokumentach równoważnych dotyczących sposobu montażu nawiewników w stolarce. 1.2.21. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.22. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 1.2.23. Wykonawca może dokonywać pomiarów robót tylko po otrzymaniu wystawionego przez DOM pisemnego zlecenia, w którym zostanie określona: data wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, przedmiary, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy itp. 1.3. Wymagania techniczne i technologiczne: zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 w związku z art. 5 ust. 1 lit a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (DZ. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklarację zgodności przed wbudowaniem wyrobu. 1.5. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz) oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 7 lat. 1.6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w : 1.6.1. Rozdziale III siwz: Istotnych postanowieniach umowy, 1.6.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1.6.1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także w następujących przypadkach: 1.6.1.2.1. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 1.6.1.2.2. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 1.6.1.2.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 1.6.1.2.4. zmiany lokalizacji (adresów) wymienianej stolarki poprzez jednostronną czynność Zamawiającego, 1.6.1.2.5. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, ustawy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.6.1.2.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych zamówieniem, nie więcej jednak niż 30 % wartości zamówienia. 1.6.5.1.7. w przypadku zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom; 1.7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2., specyfikacji realizowane na poszczególne zlecenia mają być wykonywane: 1.7.1. zgodnie z przedmiarami robót które będą każdorazowo sporządzane przez Zamawiającego do każdego zlecenia, jak również w sposób opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118 z późn. zm.) i jego pochodnych, 1.7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Norm i aprobat technicznych, 1.7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 1.8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156poz. 1118 z późn. zm.). 1.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 1.10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymianie stolarki okiennej na stolarkę z PCV w lokalach i budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM Konduktorska Madalińskiego Służewiec Polkowska Wierzbno i Wiśniowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.1. Dla części 1 zamówienia: 1.580,- zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset osiemdziesiąt złotych ), 1.2. Dla części 2 zamówienia: 1.150,- zł.. (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych), 1.3. Dla części 3 zamówienia: 1.120,-.zł) (słownie: jeden tysiąc sto dwadzieścia złotych). do dnia 26 września 2014 r. do godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach