Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV w lokalach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: ADM Konduktorska,Madalińskiego,Służewiec oraz DOM Polkowska,Wierzbno i Wiśniowa.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV w lokalach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: ADM Konduktorska,Madalińskiego,Służewiec oraz DOM Polkowska,Wierzbno i Wiśniowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części ( 3 ADM - y oraz 3 DOM-y ) i obejmuje: a)wymianę zużytej technicznie stolarki okiennej na okna z PCV w lokalach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów, teren: 3.1.1. Część 1 zamówienia (wym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Część 1 (okna PCV) - DOM Wiśniowa - 2.300,00zł., 2. Część 2 (okna PCV) - ADM Konduktorska - 3.440,00 zł., 3. Część 3 (okna PCV) - ADM Madalińskiego - 1.400,00zł., 4. Część 4 (okna PCV) - ADM Służewiec - 15.000,00zł., 5. Część 5 (okna PCV) -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu i dokonywania oceny spełniania tych warunków :8.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst. jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w specyfikacji, tj.:8.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot o zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 3 do formularza oferty częściowej, że wykonał co najmniej 1 zamówienie (w ramach umowy lub umów) o łącznej wartości rocznej w jednym z w/w lat nie mniejszej niż: 8.1.1.1. dla części 1 zamówienia - DOM Wiśniowa - 118.000,00 zł., 8.1.1.2. dla części 2 zamówienia - ADM Konduktorska - 180.000,00 zł., 8.1.1.3. dla części 3 zamówienia - ADM Madalińskiego - 70.000,00 zł., 8.1.1.4. dla części 4 zamówienia - ADM ,Służewiec - 760.000,00 zł., 8.1.1.5. dla części zamówienia - DOM Polkowska - 215.000,00 zł., 8.1.1.6. dla części 6 zamówienia - DOM Wierzbno - 170.000,00zł.,polegające na wymianie stolarki okiennej w obiektach mieszkalnych lub użyteczności publicznej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót - stanowiący zał. nr 3 do oferty częściowej - i podać przedmiot i całkowitą wartość wykonanych robót, daty wykonania oraz odbiorców i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie np.: (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). Wykaz robót należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia.8.1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót oraz, że będą one zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub udostępnione przez inne podmioty tzn. dysponują po minimum, dla danej części zamówienia, dla której składają ofertę: Część 1 - DOM Wiśniowa - 4 pracownikami; Część 2- ADM Konduktorska - 6 pracownikami; Część 3 - ADM Madalińskiego - 6 pracownikami; Część 4 ADM Służewiec - 6 pracownikami; Część 5 - DOM Polkowska - 6 pracownikami; Część 6 - DOM Wierzbno - 6 pracownikami, W przypadku gdy Wykonawca składać będzie kilka ofert częściowych dla wykonania każdej części zamówienia musi dysponować innymi pracownikami.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia ww osoby w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz personelu należy złożyć - na załączniku nr 4 do wzoru formularza oferty częściowej - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz personelu należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia.8.1.3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo robót będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub udostępniona przez inne podmioty, posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego zatrudnionego kierownika, na załączniku nr 5 do wzoru formularza oferty częściowej, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez niego czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia go w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby zdolnej do pełnienie funkcji kierownika prac. W przypadku gdy Wykonawca składać będzie kilka ofert częściowych dla wykonania każdej części zamówienia musi dysponować innym kierownikiem robót. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac. W/w oświadczenie dot. kierownika robót należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia. 8.1.3.1. O ile Wykonawca posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia do wykonywania ww. zamówienia może siebie włączyć do grupy osób realizujących zamówienie. Zapis pkt. 8.1.3. stosuje się odpowiednio.8.1.4. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz) oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 7 lat. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 8 do wzoru formularza oferty częściowej. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie dokumentu gwarancyjnego (załącznik nr 8 do wzoru formularza oferty częściowej) oraz wpisanie okresu udzielonej gwarancji do formularza oferty częściowej. Wykonawca musi złożyć ww. załącznik -oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której Wykonawca składa ofertę częściową.8.1.5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie zobowiązania na załączniku nr 6 do oferty częściowej. 8.1.6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 2o0.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.8. specyfikacji oraz złożenie zobowiązania o przedłużeniu polisy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert (na załączniku nr 7 do wzoru formularza oferty).8.1.7. Zaoferowana przez Wykonawcę we -WZORZE FORMULARZA OFERTY CZĘŚCIOWEJ - i kosztorysie ofertowym maksymalna - stawka robocizny kosztorysowej nie może przekroczyć średniej warszawskiej Sekocenbud- IRS - I kwartał 2009 r. i wynosząca Rnetto = 22,29 zł i Rbrutto = 32,71 zł. Stawka robocizny kosztorysowej Rbrutto obejmuje wartość stawki robocizny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty częściowej z zaoferowanymi cenami nie wyższymi niż średnie warszawskie podane wyżej .8.1.8. Zaoferowany przez Wykonawcę we -WZORZE FORMULARZA OFERTY CZĘŚCIOWEJ i kosztorysie ofertowym wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (WKz) nie może być wyższy niż średni krajowy z I kwartału 2009 r. wyd. Sekocenbud i wynoszący WKz = 8,4 %. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty częściowej oraz nie przekroczenie podanej stawki WKz do kosztorysowania.8.1.9. Wykonawca musi załączyć do każdej oferty częściowej kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o odpowiednie dla danej części zamówienia przedmiary robót, które zawarte są w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie kosztorysów ofertowych sporządzonych w oparciu o przedłożone przedmiary robót oraz nie przekroczenie: stawek robocizny kosztorysowej i wskaźnika narzutu kosztów zakupu, o których mowa w pkt. 8.1.7. oraz w pkt. 8.1.8. siwz.8.1.10. Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty dotyczące stolarki z PCV: Aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą, Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie formularza oferty oraz przedłożenie do oferty w/w aktualnej Aprobaty technicznej (kompletnej) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne oraz deklaracji zgodności z aprobatą,8.1.11. Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty dotyczące okuć okiennych: aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą, Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie formularza oferty oraz przedłożenie do oferty w/w aktualnej aprobaty technicznej (kompletnej) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą, 8.1.12. Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty dotyczące nawiewnika higrosterowanego: aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna podpisanie formularza oferty oraz przedłożenie do oferty w/w aktualnej aprobaty technicznej (kompletnej) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne, oraz deklaracji zgodności z aprobatą, 8.1.13. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2007 nie może być niższy niż: 250.000,00 zł.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty części sprawozdania finansowego za 2007 r. lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2007 r., dotyczącej obrotów, jaką jest rachunek wyników (zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty w 2007 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2007 roku. 8.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9. specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki.8.3. Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty, sporządzenie kosztorysu ofertowego zgodnie z wymogiem Zamawiającego określonym w siwz oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert.8.4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. I inne zawarte w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst. jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w specyfikacji, tj.: 9.1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w siwz) następujące dokumenty i oświadczenia:9.1.1. dla części zamówienia I, II, V i VI: kosztorys ofertowy, a dla części zamówienia III i IV: po 2 kosztorysy ofertowe (podpisany / na przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzony / ne zgodnie z zapisem pkt. 16. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzony / ne w oparciu o odpowiedni / dnie dla danej części zamówienia przedmiar/ry i szkice stolarki, zawarte w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujący/ce całość przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia - oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 9.1.2. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 9.1.3. oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji technicznej i o zapoznaniu się z wykazem adresów okien na załączniku nr 2 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej - oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 9.1.4. wykaz robót, o których mowa w pkt 8.1.1. specyfikacji na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót) - oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 9.1.5. oświadczenie dotyczące personelu, o którym mowa w pkt. 8.1.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie wykonywać zamówienie oraz oświadczenie, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia - na załączniku nr 4 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej - oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 9.1.6. oświadczenie na załączniku nr 5do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, że kierownictwo przedmiotowych prac sprawować będzie Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby zdolnej do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego- oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 9.1.7. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 6 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej - oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 9.1.8. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 9.1.9. oświadczenie na załączniku nr 7 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert,9.1.10. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. specyfikacji. 9.1.11. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się p udzielenie zamówienia - oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową,9.1.12. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 14.6.3. specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,9.1.13. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do oferty częściowej (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji), np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót - oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 9.1.14. oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego określającego zakres gwarancji na załączniku nr 8 do oferty częściowej wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty częściowej, potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w pkt. 8.1.4. specyfikacji - oddzielnie dla każdej części zamówienia dla której Wykonawca składa ofertę częściową, 9.1.15. informacji określonej w pkt 16.1.1. siwz w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 7 % i 22 % stawki podatku od towarów i usług; 9.1.16. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz. 9.1.17. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz. 9.1.18.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.1.19. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.1.20. sprawozdanie finansowe za 2007 r. (lub za okres prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż od 01.01.2007 r.), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z oryginałem opinii o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za 2007 r. (lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż od 01.01.2007 r.) poświadczające osiągnięcie obrotu, o którym mowa w pkt. 8.1.13. specyfikacji. 9.1.21. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 9.1.22. Dla stolarki z PCV: aktualną Aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą - należy złożyć dla wszystkich części zamówienia. 9.1.23. Dla okuć okiennych: aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą - należy złożyć dla wszystkich części zamówienia. 9.1.24. Dla nawiewnika higrosterowanego: aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą - należy złożyć dla wszystkich części zamówienia. 9.2. Oferta wspólna 9.2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 9.2.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;9.2.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;9.2.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.9.2.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji oraz stosowne dokumenty i zaświadczenia (pkt 9.1.10., 9.1.12., 9.1.16. do 9.1.20 , SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty;9.2.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt. 8.1.1., 8.1.2., 8.1.3., 8.1.6., 8.1.10. do 8.1.14. SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno);9.2.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwyi adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;9.2.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika;9.2.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.9.2.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9.3. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia.9.4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.10., 9.1.16., 9.1.17., 9.1.19. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz; 9.4.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz; 9.4.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz;oraz9.4.1.4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz; 9.4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. do 9.4.1.4. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. do 9.4.1.4. stosuje się odpowiednio.9.5. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT 9.1.8., 9.1.10., 9.1.13., 9.1.16. do 9.1.20., 9.1.22. do 9.1.24., 9.4.1.1. do 9.4.1.4., 9.4.2. DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM zgodnie z zapisem pkt. 14.6.4 siwz. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób.9.6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.10. Spełniają pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach