Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV na klatce schodowej, korytarzach i sanitariatach w budynku położonym przy ul. Pytlasińskiego 15 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM Konduktorska.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2010-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV na klatce schodowej, korytarzach i sanitariatach w budynku położonym przy ul. Pytlasińskiego 15 w Warszawie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM Konduktorska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wymianie stolarki okiennej na nową stolarkę okienną z PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi w budynku przy ul. Pytlasińskiego 15 na terenie DOM KONDUKTORSKA. 1.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wymiany stolarki okiennej na nową stolarkę okienną z PCV wraz z robotami towarzyszącymi polegającymi na: 1.2.1. Demontażu i ułożeniu uzyskanych z rozbiórki skrzydeł i ościeżnic okiennych i wywiezieniu ich poza teren wykonywanych prac, 1.2.2. Rozebraniu obróbek blacharskich i podokienników wewnętrznych w zależności od potrzeb związanych z wymianą okien, oraz wywiezieniu ich poza teren budowy, 1.2.3. Uszczelnieniu styku okien ze ścianą, 1.2.4. Montażu nawiewników higrosterowanych, 1.2.5. Montażu obróbek blacharskich i podokienników wewnętrznych ( tam gdzie jest to konieczne), 1.2.6. Naprawie uszkodzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych związanych z pracami wymiany stolarki okiennej, 1.2.7. Uzupełnieniu malowania tynków wewnętrznych i zewnętrznych glifów. 1.3. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, szyby, nawiewniki higrosterowane muszą posiadać Aprobaty Techniczne wraz z deklaracją zgodności z aprobatą lub dokument równoważny zgodny z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.04.92.881 określający, że wyrób jest dopuszczony do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej. 1.3.1. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące stolarki z PCV, o których mowa w pkt. 8.1.6. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3.2. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące okuć okiennych, o których mowa w pkt. 8.1.7. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13.3.3. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące nawiewnika higrosterowanego, o których mowa w pkt. 8.1.8. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane zestawy okienne z wywietrznikiem muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Zamawiającego w zakresie użytkowania stolarki i nawiewników higrosterowanych. 1.6. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczyszczenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemontowanej stolarki drewnianej na wysypisko, posprzątania po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawiającemu. 1.7. Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pakowana oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta identyfikację wyrobu zawierającą nazwę systemu dane identyfikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła znak budowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr. 198 poz. 2041). 1.8. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla jego mieszkańców, prowadzone prace nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 1.9. Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Prace należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 800 do 1900. 1.10. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca pracy, wejścia do budynku i chodniki przy budynku, nad którymi będą trwały roboty (wymiana stolarki). 1.11. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym wykonuje prace oraz uporządkuje teren po zakończeniu prac, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych. 1.12. Wykonawca zaopatrzy pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z widocznym zdjęciem pracownika, imieniem, nazwiskiem oraz nazwą firmy. 1.13. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja w oparciu o którą wykonano roboty, w tym: 1. szkice okien, zaakceptowane przez Zamawiającego, 2. aprobaty techniczne lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.3. SIWZ dla zastosowanych materiałów i wyrobów. 3. kosztorys powykonawczy - zamienny z obmiarem robót, Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 1.14. Wykonawca montując nawiewniki w stolarce musi stosować się do wymogów postawionych w Aprobatach Technicznych lub dokumentach równoważnych dotyczących sposobu montażu nawiewników w stolarce. 1.15. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Konduktorska w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 00-775 Warszawa, ul. Konduktorska 12, 1.16. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera przedmiar robót - stanowiący Rozdział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Rozdział IV SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.17. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 1.17.1. przedmiarem robót, który stanowi Rozdział V siwz, 1.17.2. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, która stanowi Rozdział IV siwz. 1.17.3. szkicami stolarki, które stanowią Rozdział VI siwz. 1.17.4. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 1.17.5. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 1.17.6. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 1.17.7. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.17.7.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 1.17.7.1.1.w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót, 1.17.7.1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 20 % wartości zamówienia. 1.17.7.1.3. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 1.17.7.1.4.w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót stanowiącym Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 1.17.7.1.5. zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku określonym w pkt. 3.6.7.1.1., a także, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania przedmiotu zamówienia; 1.17.7.1.6. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 1.17.7.1.7. ograniczenia środków budżetowych na realizację przedmiotu zamówienia; 1.17.7.1.8.ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 1.17.7.1.9. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia; 1.17.7.1.10.zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom; 1.17.7.1.11.zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania przedmiotu zamówienia; 1.17.7.1.12.zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 1.18. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących Rozdział IV SIWZ i przedmiarze robót - stanowiącym Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 1.19. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.19.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 1.19.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 1.19.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 1.19.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 1.19.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 1.19.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 1.19.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 1.19.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 1.19.9. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym i kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 1.19.10. Podania - we wzorze formularza oferty oraz kosztorysie ofertowym - czynników cenotwórczych, które będą obowiązywały przy rozliczeniu ostatecznym dokonanym za pomocą kosztorysu powykonawczego zamiennego, opracowanego w oparciu o zatwierdzony obmiar robót i bezusterkowy końcowy protokół odbioru robót i tak: 1.19.10.1. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej i cenach pracy sprzętu budowlanego dla III kw. 2010 r. wynoszącej dla robót: ogólnobudowlanych Rbrutto= 31,67 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty (Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 1.19.10.2. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni określony w wyd. Sekocenbud Informacja o stawkach robocizny kosztorysowej i cenach sprzętu budowlanego dla III kw. 2010 r. i wynoszący dla materiałów ogólnobudowlanych Wkz = 9 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 1.19.10.3. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ceny materiałów - bez kosztów zakupu - nie mogą być wyższe niż średnie ceny warszawskie - bez kosztów zakupu - publikowane przez Sekocenbud w III kwartale 2010 r., przy czym suma cen materiałów (bez podatku VAT i kosztów zakupu) nie może być wyższa niż 12.132,94 PLN 1.19.10.4. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia ceny pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud w III kwartale 2010 r., przy czym suma cen pracy sprzętu (bez podatku VAT i narzutów) nie może być wyższa niż 200,69 PLN 1.20. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III siwz) oraz zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 7 lat. 1.21. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 1.22. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156poz. 1118 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach