Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane skrzynkowe, półskrzynkowe, krosnowe oraz zespolone jednoramowe w budynkach i lokalach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM Służewiec, Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska i Polkowska ujętych w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy ewidencji zabytków m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane skrzynkowe, półskrzynkowe, krosnowe oraz zespolone jednoramowe w budynkach i lokalach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM Służewiec, Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska i Polkowska ujętych w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy ewidencji zabytków m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na sukcesywnej wymianie stolarki okiennej na nową drewnianą stolarkę okienną (tylko rozwierną) tj. na okna skrzynkowe, półskrzynkowe, jednoramowe zespolone, krosnowe oraz wymianę parapetów wewnętrznych i obróbek blacharskich zewnętrznych wraz z towarzyszącymi robotami w obrębie wymiany w pustostanach, lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz w budynkach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, ujętych w gminne ewidencji zabytków m.st. Warszawy, gdzie istnieje konieczność wykonania wymiany stolarki. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie trzema wykonawcami , którzy złożą najkorzystniejsze oferty , ocenione w sposób opisany w pkt. 20 specyfikacji. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zlecanych przez Zamawiającego wyszczególnionych w istotnych postanowieniach umowy oraz wg wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Rozdział IV specyfikacji, oraz wg następujących warunków: 2.1. Wymiana stolarki okiennej (okien i drzwi balkonowych) odbywać się będzie w oparciu o pisemne zlecenia z DOM określające w szczególności: datę wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy budynków i lokali, ewentualnie wskazanie wymiarów okien zakwalifikowanych do wymiany przy czym termin realizacji poszczególnych zleceń, o których mowa wyżej nie przekroczy 45 dni kalendarzowych licząc od daty wystawienia pisemnego zlecenia przez DOM. Wykonawca nie może dokonywać przedmiarów stolarki bez wcześniejszego pisemnego zlecenia z DOM. UWAGA: Zamawiający zobowiązuje się do wystawiania zleceń, o których mowa w zdaniu pierwszym, sukcesywnie od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielonego na podstawie umowy ramowej. Termin wykonania zlecenia liczony będzie od daty jego wystawienia. 2.2. W poszczególnych zleceniach z DOM będą podawane wymiary okien i forma okien zakwalifikowanych do wymiany, Wykonawca zobowiązany jest do ich zinwentaryzowania w tym szczególne istniejących okuć, podziałów itp. detali. Wykonawca gwarantuje wykonanie stolarki w odniesieniu do okien skrzynkowych, półskrzynkowych i krosnowych , że będą identyczne , co do rozwiązań konstrukcyjnych , podziałów i okuć , z elementami istniejącymi. Szklenie skrzydeł zimowych będzie pakietami dwuszybowymi 4-16-4. Okna zespolone (szwedzkie) zastępowane będą oknami zespolonymi jednoramowymi z odtworzeniem istniejących podziałów i szklone szybą 4-16-4. Okna ościeżnicowe (polskie) zastępowane będą oknami półskrzynkowymi z okuciami baskwilowymi z powtórzeniem podziałów. W montowanych oknach skrzynkowych i półskrzynkowych nie dopuszcza się okien uchylnych. Stolarka podlega odtworzeniu - Wykonawca nie może zmienić formy okna podanego w zleceniu. 2.3. Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego - patrz pkt. 6 specyfikacji. 2.4. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt. 18 specyfikacji. 2.5. Montowane okna i drzwi balkonowe zespolone jednoramowe drewniane muszą być dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym lub znakiem CE, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz muszą posiadać jeden z następujących dokumentów: - krajową deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym lub , - deklarację zgodności dla wyrobów oznakowanych znakiem CE lub , - deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów oznakowanych znakiem CE Montowane okucia okienne pod nazwą - okucia do okien i drzwi balkonowych drewnianych zespolonych jednoramowych będą posiadać jeden z niżej wymienionych dokumentów: - krajową deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym , lub - deklarację zgodności dla wyrobów oznakowanych znakiem CE lub , - deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów oznakowanych znakiem CE Stolarka skrzynkowa, półskrzynkowa i krosnowa musi być zgodna z PN/B - 1611, PN/B - 1612 oraz PN/B - 1616 z 1948 r. Okucia okienne z wyłączeniem okuć dla okien zespolonych jednoramowych muszą być wykonane na wzór oryginalnych 2.6. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące stolarki , o których mowa w pkt. 8.4.1. specyfikacji. 2.7. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane okna i drzwi balkonowe muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zm. w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Stolarka okienna skrzynkowa, półskrzynkowa i krosnowa musi być wykonana w oparciu o PN/B - 1611 , PN/B - 1612 , PN/B - 1616 z 1948 roku. 2.8. Wynagrodzenie ostateczne za wykonanie poszczególnych zleceń, o których mowa w pkt. 3.2.1. SIWZ, zostanie ustalone po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze przez Zamawiającego i rozliczone formularzem rozliczenia wykonanych robót zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru, wg wskazanego w siwz wzoru. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia lokatora w zakresie użytkowania stolarki. Każdy użytkownik okien winien potwierdzić swoim podpisem na protokóle odbioru okien, że otrzymał instrukcję obsługi i został przeszkolony przez pracownika firmy montującej okna. Wykonawca przekaże do DOM ww. protokół z podpisem lokatora. Ponadto Wykonawca przekaże do DOM dokumenty wyszczególnione w pkt 3.2.17. specyfikacji. 2.10. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczyszczenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemontowanej stolarki na wysypisko, posprzątania po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawiającemu i lokatorowi. 2.11. Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pakowana oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta , dane identyfikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła znak budowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr. 198 poz. 2041). 2.12. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiektach czynnych, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla jego mieszkańców, prowadzone roboty nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 2.13. Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Roboty należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 800 do 1900. 2.14. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca robót, wejścia do budynków i chodniki przy budynkach, nad którymi będą trwały roboty (wymiana stolarki). 2.15. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych. 2.16. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z widocznym zdjęciem pracownika, imieniem, nazwiskiem oraz nazwą firmy. 2.17. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja, w oparciu o którą wykonano roboty, w tym: - szkice okien, zaakceptowanych przez Zamawiającego, - aprobaty techniczne lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.2.5. SIWZ dla zastosowanych materiałów i wyrobów, - zlecenie na wykonanie robót, - kosztorys powykonawczy - zamienny z obmiarem robót. (formularz rozliczeniowy ) Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 2.18. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Rozdział IV specyfikacji. 2.19. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 2.20. Wykonawca może dokonywać pomiarów robót tylko po wcześniejszym wystawieniu pisemnego zlecenia przez DOM, w którym zostanie określona: data wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy itp. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 w związku z art. 5 ust. 1 lit a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. 2013 p. 1409 , ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) oraz PN/B - 1611 , PN/B - 1612, PN/B - 1616 z 1948 roku. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklarację zgodności przed wbudowaniem wyrobu. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: 4.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz zamontowaną stolarkę okienną w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien), poza naturalnym starzeniem powłoki malarskiej na czas minimum 5 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 5 lat, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 5 lat, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów. 4.2. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi kryterium oceny oferty i będzie punktowane w sposób opisany w pkt. 21.6. SIWZ. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w : 5.1. Rozdziale III SIWZ - Istotnych postanowienia umowy, 5.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5.1.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także w następujących przypadkach: a) zmiany osób uczestniczących w realizacji umowy ramowej; b) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy ramowej wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; c) powierzenia Podwykonawcy wykonywania części bądź całości umowy zawartej na podstawie umowy ramowej lub zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nimi umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy i umowy zawartej na jej podstawie posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. 5.1.3. Każda umowa zawarta na podstawie umowy ramowej dopuszczać będzie możliwość wykonania przez Wykonawcę robót koniecznych do ukończenia prac objętych daną umową, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie dodatkowe za roboty nie ujęte w kosztorysie ofertowym, stanowiącym każdorazowo załącznik do zaproszenia do negocjacji. Wynagrodzenie dodatkowe za wykonanie robót, o których mowa w zd. 1 będzie obliczane na podstawie cen jednostkowych zbudowanych w oparciu o czynniki cenotwórcze przyjęte wg zasad ustalonych w § 9. Wszelkie roboty konieczne nie objęte umową zawartą na podstawie umowy ramowej będą mogły być wykonane tylko na podstawie wcześniej podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez inspektora nadzoru budowlanego (inwestorskiego) i po zawarciu odrębnej umowy. 5.2. Rozdziale IV SIWZ: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych . 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. niniejszej specyfikacji realizowane na poszczególne zlecenia mają być wykonywane: 6.1. zgodnie z przedmiarami robót które będą każdorazowo sporządzane przez Zamawiającego do każdego zlecenia jak również w sposób opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji. 6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz.U. 2013 p. 1409) i jego pochodnych, 6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Norm i aprobat technicznych, 6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. 2013 p. 1409). 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatek procentowy za okna łukowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach