Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane skrzynkowe , półskrzynkowe , krosnowe oraz zespolone jednoramowe w budynkach i lokalach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM, Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska i Polkowska ujętych w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2015-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej na okna drewniane skrzynkowe , półskrzynkowe , krosnowe oraz zespolone jednoramowe w budynkach i lokalach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM, Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska i Polkowska ujętych w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na sukcesywnej wymianie stolarki okiennej na nową drewnianą stolarkę okienną ( tylko rozwierną ) tj. na okna skrzynkowe, półskrzynkowe, jednoramowe zespolone, krosnowe oraz wymianę parapetów wewnętrznych i obróbek blacharskich zewnętrznych wraz z towarzyszącymi robotami w obrębie wymiany w pustostanach, lokalach mieszkalnych i użytkowych oraz w budynkach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, ujętych w gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy, gdzie istnieje konieczność wykonania wymiany stolarki. 1.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zlecanych przez Zamawiającego wyszczególnionych w istotnych postanowieniach umowy oraz wg wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Rozdział IV specyfikacji, oraz wg następujących warunków: 1.2.1. Wymiana stolarki okiennej (okien i drzwi balkonowych) odbywać się będzie w oparciu o pisemne zlecenia z DOM określające w szczególności: datę wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, przedmiary, szkice stolarki z podziałem szyb, adresy budynków i lokali, ewentualnie wskazanie wymiarów okien zakwalifikowanych do wymiany, przy czym termin realizacji poszczególnych zleceń, o których mowa wyżej nie przekroczy 30 dni kalendarzowych licząc od daty wystawienia pisemnego zlecenia przez DOM. Wykonawca nie może dokonywać przedmiarów stolarki bez wcześniejszego pisemnego zlecenia z DOM. UWAGA: Zamawiający zobowiązuje się do wystawiania zleceń, o których mowa w zdaniu pierwszym, sukcesywnie od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielonego zamówieniana do dnia 13.11.2015 r. Termin wykonania zlecenia liczony będzie od daty jego wystawienia. 1.2.2. W poszczególnych zleceniach z DOM będą podawane wymiary okien i forma okien zakwalifikowanych do wymiany, oraz przedmiary. Wykonawca zobowiązany jest do ich zinwentaryzowania w tym szczególnie istniejących okuć, podziałów itp. detali. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania stolarki przy czym: 1.2.2.1. Okien skrzynkowych, półskrzynkowych i krosnowych, identycznych, co do rozwiązań konstrukcyjnych, podziałów i okuć, z elementami istniejącymi. Szklenie skrzydeł zimowych będzie pakietami dwuszybowymi 4-16-4. Stolarka podlega odtworzeniu - Wykonawca nie może zmienić formy okna podanego w zleceniu. W montowanych oknach skrzynkowych i półskrzynkowych nie dopuszcza się okien uchylnych. 1.2.2.2. Okna zespolone (szwedzkie) zastępowane będą oknami zespolonymi jednoramowymi z odtworzeniem istniejących podziałów i szklone szybą 4-16-4. 1.2.2.3. Okna ościeżnicowe (polskie) zastępowane będą oknami półskrzynkowymi z okuciami baskwilowymi z powtórzeniem podziałów. 1.2.3. Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego - patrz pkt. 6 specyfikacji. 1.2.4. Wykonawca musi sporządzić ofertę zgodnie z opisem pkt. 18 specyfikacji. 1.2.5.1. Montowane okna i drzwi balkonowe zespolone jednoramowe drewniane muszą być dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym CE lub B, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz muszą posiadać jeden z następujących dokumentów: - krajowa deklaracja zgodności ww. wyrobów z Polską Normą lub aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym B) lub, - deklaracja zgodności ww. wyrobów z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem CE) a) Montowane okucia okienne do okien i drzwi balkonowych zespolonych jednoramowych drewnianych pod nazwą - okucia do okien i drzwi balkonowych drewnianych zespolonych jednoramowych będą posiadać jeden z niżej wymienionych dokumentów: krajową deklarację zgodności ww wyrobów z Polską Normą lub aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym B), lub deklarację zgodności ww wyrobów z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem CE) 1.2.5.2. Montowana stolarka drewniana: skrzynkowa, półskrzynkowa i krosnowa musi być zgodna z PN-B - 1611, PN-B - 1621 oraz PN-B - 1616 z 1948 r. Producent stolarki musi oświadczyć, że oferowana stolarka drewniana skrzynkowa, półskrzynkowa i krosnowa jest dopuszczona do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku Dz.U.04.92.881. Montowane ukucia okienne do okien drewnianych: skrzynkowych, półskrzynkowych i krosnowych muszą być wykonane na wzór oryginalnych - odtworzeniowo. 1.2.6. Wykonawca musi posiadać aktualne dokumenty dotyczące stolarki , o których mowa w pkt. 8.4.1. specyfikacji. 1.2.7. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane okna i drzwi balkonowe muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zm. w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a, oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) ponadto odpowiednio do instrukcji montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2.8. Wynagrodzenie ostateczne za wykonanie poszczególnych zleceń, o których mowa w pkt. 3.2.1. SIWZ, zostanie ustalone po wykonaniu robót i bezusterkowym odbiorze przez Zamawiającego i rozliczone formularzem rozliczenia wykonanych robót zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru, wg poniższego wzoru: Formularz rozliczenia wykonanych robót Lp ADRES, OPIS ROBÓT, WYLICZENIE Jm ILOŚĆ CENA JEDN. WARTOŚĆ VAT(% i kwota) Cena z VAT WYKONAWCA INSPEKTOR NADZORU 1.2.9. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia lokatora w zakresie użytkowania stolarki. Każdy użytkownik okien winien potwierdzić swoim podpisem na protokóle odbioru okien, że otrzymał instrukcję obsługi i został przeszkolony przez pracownika firmy montującej okna. Wykonawca przekaże do DOM ww. protokół z podpisem lokatora. Ponadto Wykonawca przekaże do DOM dokumenty wyszczególnione w pkt 3.2.16. specyfikacji. 1.2.10. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczyszczenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemontowanej stolarki na wysypisko, posprzątania po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawiającemu i lokatorowi. 1.2.11. Dostarczana stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pakowana oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta, dane identyfikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła ponadto okna zespolone jednoramowe znak budowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr. 198 poz. 2041). Oświadczenie producenta, że okna skrzynkowe , półskrzynkowe i krosnowe wykonano zgodnie z PN-B-1611, PN-B - 1621 oraz z PN-B - 1616 z 1948 roku i są dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U.04.92.881). Oświadczenie Wykonawcy , że okucia dla okien skrzynkowych , półskrzynkowych i krosnowych wykonano odtworzeniowo na wzór oryginalnych. 1.2.12. Z uwagi na to, że roboty prowadzone będą w obiektach czynnych, wykonywanie robót musi odbywać się w sposób jak najmniej uciążliwy dla jego mieszkańców, prowadzone roboty nie mogą powodować przeszkód komunikacyjnych. 1.2.13. Wykonawca nie może prowadzić robót w dni świąteczne. Roboty należy prowadzić w dni powszednie w godzinach od 800 do 1900. 1.2.14. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, bez doliczania dodatkowych kosztów, miejsca robót, wejścia do budynków i chodniki przy budynkach, nad którymi będą trwały roboty (wymiana stolarki). 1.2.15. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. określone w przepisach szczególnych. 1.2.16. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia w identyfikatory z widocznym zdjęciem pracownika, imieniem, nazwiskiem oraz nazwą firmy. 1.2.17. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja, w oparciu o którą wykonano roboty, w tym: - szkice okien i przedmiary zaakceptowane przez Zamawiającego, - deklaracje zgodności określone w pkt 3.2.5.1. SIWZ dla okuć i okien jednoramowych zespolonych - dla okien skrzynkowych , półskrzynkowych i krosnowych oświadczenie producenta , ze zostały wykonane zgodnie z PN-B -1611 , PN-B 1616 , PN-B 1621 z 1948 roku i są dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U.04.92.881). - oświadczenie Wykonawcy , że okucia okien skrzynkowych , półskrzynkowych i krosnowych zostały wykonane na wzór oryginalnych - zlecenie na wykonanie robót, - kosztorys powykonawczy - zamienny z obmiarem robót. (formularz rozliczeniowy ) Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 1.2.18. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymogów postawionych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Rozdział IV specyfikacji. 1.2.19. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 1.2.20. Wykonawca może dokonywać pomiarów robót tylko po wcześniejszym wystawieniu pisemnego zlecenia przez DOM, w którym zostanie określona: data wystawienia, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, ilość wymienianej stolarki, szkice stolarki z podziałem szyb, przedmiary, adresy itp. 1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 w związku z art. 5 ust. 1 lit a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. 2013 p. 1409 , ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) oraz PN-B - 1611 , PN-B - 1621, PN-B - 1616 z 1948 roku. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie wystawić deklarację zgodności przed wbudowaniem wyrobu. 1.4. Wymagania dotyczące gwarancji: 1.4.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz zamontowaną stolarkę okienną w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien), poza naturalnym starzeniem powłoki malarskiej na czas minimum 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 60 miesięcy, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 60 miesięcy, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów. 1.4.2. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi kryterium oceny oferty i będzie punktowane w sposób opisany w pkt. 21 SIWZ. 1.5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w : 1.5.1. Rozdziale III SIWZ - Istotnych postanowienia umowy, 1.5.1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 1.5.1.1.1. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5.1.1.2. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, 1.5.1.1.3. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 1.5.1.1.4. zmiany lokalizacji (adresów) wymienianej stolarki poprzez jednostronną czynność Zamawiającego, zachowując identyczne parametry nowych adresów z przedstawionymi w ofercie, 1.5.1.1.5. w przypadku zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom, zmiana terminu wykonania Przedmiotu zamówienia może nastąpić, jeżeli w następstwie wydłużonych-wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu zamówienia, w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 30 % wartości zamówienia. 1.5.1.2. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarach robót stanowiących Rozdział IV siwz, Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 1.5.1.3 Zawarta umowa dopuszczać będzie możliwość wykonania przez Wykonawcę robót koniecznych do ukończenia prac objętych umową, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie dodatkowe za roboty nie ujęte w kosztorysie ofertowym. Zakres robót koniecznych do wykonania ujęty zostanie w protokóle konieczności potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego i podpisany przez obie strony. Ofertę cenową Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego w wersji szczegółowej na poziomie cen (RMS+Kp+Kz+Z) nie wyższych niż średnie dla miasta Warszawy prezentowane przez wydawnictwo SEKOCENBUD w zeszycie BCR dla kwartału , którego dotyczyć będzie zadanie. Ceny materiałów (M) nie wyższe niż średnie dla danego kwartału prezentowane w wydawnictwie SEKOCENBUD w bazie cen do kosztorysowania Informacja o cenach czynników produkcji RMS. W przypadku braku ceny materiału w bazie cen , Wykonawca zaproponuje cenę rynkową nie wyższą niż średnia dla danego produktu. Wartość zakresu robót ujęta w protokóle konieczności ustalona zostanie w drodze negocjacji z Zamawiającym i podpisaniem odrębnej umowy. 1.5.2. Rozdziale IV SIWZ: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych . 1.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. niniejszej specyfikacji realizowane na poszczególne zlecenia mają być wykonywane: 1.6.1. zgodnie z przedmiarami robót które będą każdorazowo sporządzane przez Zamawiającego do każdego zlecenia jak również w sposób opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV specyfikacji. 1.6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz.U. 2013 p. 1409) i jego pochodnych, 1.6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Norm i aprobat technicznych, 1.6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 1.7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. 2013 p. 1409) 1.8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 1.9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na okna drewniane w lokalach mieszkalnych, użytkowych i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska i Polkowska. 2. Oferty częściowe. 2.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.2. Złożenie oferty obejmującej całość przedmiotu zamówienia stanowi jeden z warunków ważności oferty. 3. Oferty wariantowe. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymianie stolarki okiennej na okna drewniane w lokalach mieszkalnych, użytkowych i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM Wierzbno, Wiśniowa, Madalińskiego, Konduktorska i Polkowska. 5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena - 50 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 34 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00) 6. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Pan Waldemar Cybulski, stanowisko służbowe:, kierownik Działu Planowania Remontów imię i nazwisko: Pan Andrzej Buczyński, stanowisko służbowe:, specjalista Działu Planowania Remontów w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Pani Marzenna Niecikowska, stanowisko służbowe: kierownik Działu Zamówień Publicznych. 7.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego do zawarcia umowy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem, w celu zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesie nie później niż w dacie podpisania przez niego umowy kwotę stanowiącą równowartość 2% ceny zamówienia, przedstawionej w ofercie wraz z podatkiem VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.300,00 zł. (słownie: trzy tysiące trzysta złotych) do dnia 28 września 2015 r. do godz. 1000 .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu udzielonej gwarancji powyżej 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach