Przetargi.pl
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w parterze kamienicy położonej w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 128

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2536419 , fax. 042 2536422
  • Data zamieszczenia: 2011-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II"
    ul. Dowborczyków 5 5
    90-019 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2536419, fax. 042 2536422
    REGON: 47203521100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w parterze kamienicy położonej w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 128
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: przywrócenie elementów elewacyjnych usunięcie ceramiki prawej elewacji wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej na stolarkę drewnianą wykonanie parapetów zewnętrznych z granitu UWAGA ! Zamawiający wymaga zastosowania szyb antywłamaniowych. Ewentualne zmiany w technologii czy sposobie wykonania należy uzgodnić z Pracownią Projektową. Przed realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wymiarów. 3.1. Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych zawierają: Projekt - załącznik nr 8 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach