Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej

Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-615 Łódź, Pl. Barlickiego 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6330180 , fax. 042 6339607
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek"
    Pl. Barlickiego 11 11
    90-615 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6330180, fax. 042 6339607
    REGON: 47056505700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonyrynek.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z montażem stolarki otworowej okiennej (wyposażonej w nawiewniki ciśnieniowe) w ilości 204 szt / 553,20 m2 wraz z parapetami wewnętrznymi w ilości 107,44 m2 zakresie: 1.Stolarki okiennej: wykonanej z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym lub z profili drewnianych klejonych warstwo w kolorze białym; szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K<1,1; wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; okucia obwiedniowe; słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce (stały lub ruchomy); Wykonaną nową stolarkę należy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeżnic należy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno należy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeżnicą a ościeżem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeżu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza należy zastosować kity trwale plastyczne. 2.Parapetów wewnętrznych - laminowanych w kolorze białym osadzonych w ościeżach i pod oknem. 3.W w/w zakres realizacji zamówienia wchodzi: przed przystąpieniem do realizacji robót wykonanie dokładnych pomiarów stolarki; wykonanie stolarki w warunkach warsztatowych lub metodą przemysłową w fabrykach okien; wymianie stolarki istniejącej /zużytej/ na nowo wykonaną wraz z wymianą parapetów wewnętrznych, transport stolarki na miejsce obsadzenia, naprawa - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w ościeżach okiennych zaprawą cementową z uzupełnieniem ewentualnych ubytków cegieł. Dopuszcza się naprawę ościeży wewnętrznych przy użyciu płyt karton - gips. wywóz stolarki zdemontowanej, gruzu i rumowia. 4.Montowane okna należy wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe (w kolorze białym) zgodnie z § 155 ust 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690). Ostateczna ilość okien wyposażonych w nawiewniki ciśnieniowe zostanie określona podczas dokonywania dokładnych pomiarów stolarki. 5.Prace związane z wymianą stolarki prowadzone będą w zasiedlonych lokalach mieszkalnych, których wykaz stanowi - załącznik nr 1. 6.W przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany, zmniejszenia lub zwiększenia liczby lokali wytypowanych do wymiany stolarki w ramach ogólnej kwoty przewidzianej na zrealizowanie zamówienia. 7.O ewentualnych zmianach w wykazie stolarki przewidzianej do wymiany Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po uzyskaniu takiej wiedzy. 8.Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni stolarki z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 9.Zamawiający przyjął konieczność wymiany istniejących parapetów przy każdym oknie. Wykazana w formularzu cenowym - załącznik nr 2a szacunkowa ilość parapetów stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1m2 wymiany parapetów. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni parapetów z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 10.Zamawiający przyjął konieczność montażu nawiewników ciśnieniowych w każdym oknie. Wykazana w formularzu cenowym - załącznik nr 2a szacunkowa ilość nawiewników ciśnieniowych stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1szt nawiewnika ciśnieniowego. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistej ilości zamontowanych nawiewników ciśnieniowych z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 szt. 11.Wykonana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł. 12.Przed złożeniem oferty należy dokonać oględzin obiektów. 13.Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401). 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonyrynek.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach