Przetargi.pl
wymiana okien i wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku; modernizacja ogrodzenia-muru na terenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Cysterek 5 w Owińskach

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 61044 Poznań, ul. Mogileńska 42
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 8738702, 8738715 , fax. 0-61 8738703
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Mogileńska 42
    61044 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 8738702, 8738715, fax. 0-61 8738703
    REGON: 63113702900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana okien i wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku; modernizacja ogrodzenia-muru na terenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku; modernizacja ogrodzenia-muru na terenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Cysterek 5 w Owińskach CZĘŚC NR 1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i wykonanie prac remontowych wewnątrz budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Cysterek 5 w Owińskach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2.1 do specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 do specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - projekt budowlany - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - pozwolenie nr 169/A/2016 z dnia 2 września 2016 r. na prowadzenie prac budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, - zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowalnych z dnia 7 września 2016 r. wraz z zaświadczeniem Starosty Poznańskiego z dnia 14.10.2016 r. o nie wniesieniu sprzeciwu do wykonywania prac budowlanych. CZĘŚC NR 2 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ogrodzenia-muru na terenie Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Cysterek 5 w Owińskach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2.2 do specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2 do specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - projekt budowlany - przedmiar robót (UWAGA: nie wyceniać robót związanych z rozbiórką pomieszczeń gospodarczych tj. poz. od 1-11- zadanie już wykonane) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - pozwolenie nr 168/A/2016 z dnia 2 września 2016 r. na prowadzenie prac budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków; - zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowalnych z dnia 7 września 2016 r.

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: Część nr 1: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Część nr 2: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 15 1130 1088 0001 3016 8720 0002, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w dziale finansowo - księgowym Zamawiającego w godzinach od 800 do 1500 lub oryginał wniesienia wadium należy złożyć w kancelarii Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach