Przetargi.pl
Wymiana ogrodzenia szkoły i boiska szkolnego Zespołu Szkół w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach.

Zespół Szkół w Głusku - Szkoła Podstawowa w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-155 Leoncin, Nowe Grochale 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7856516 , fax. 022 7856516
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Głusku - Szkoła Podstawowa w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    Nowe Grochale 40 40
    05-155 Leoncin, woj. mazowieckie
    tel. 022 7856516, fax. 022 7856516
    REGON: 01577182300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-glusk.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana ogrodzenia szkoły i boiska szkolnego Zespołu Szkół w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:wymiana ogrodzenia szkoły i boiska szkolnego Zespołu Szkół w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach. 1.Demontaż siatki ogrodzeniowej 1500x50x50 mm na istniejących słupkach stalowych osadzonych w cokole betonowym i zamontowanie gotowych przęseł z paneli ogrodzeniowych z drutu ocynkowanego ? 4 mm na długości 165,20 mb. 2.Rozebranie istniejącego (częściowo zdewastowanego) ogrodzenia boiska szkolnego wykonanego z elementów żelbetowych na słupkach żelbetowych osadzonych w gruncie o wysokości 150 cm i długości 553,40 mb. 3.Wykonanie nowego ogrodzenia z siatki stalowej z 1500x50x50 mm z drutu ocynkowanego ? 3-4 mm na słupkach z rur stalowych ? 50 mm obetonowanych w gruncie na długości 553,40 mb .z siatką usztywnioną linką stalową ocynkowaną ? 6,3 mm. 4.Wykonanie rowków w gruncie III-IV kategorii z osadzeniem obrzeży betonowych (krawężników ogrodowych) 30x8 cm. pod siatką między fundamentami słupków, ogrodzeniowych. Roboty budowlane wymagane do wykonania w ramach umowy określa przedmiar robót, który jest załącznikiem nr 6 do SIWZ: w ramach ceny ofertowej Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: a.posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, tzn.: -ich działalność w przedmiocie zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: -przynajmniej 1 osoba ( kierownik budowy) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno- budowlanej oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa: a) Oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)dokumenty uprawnień( oryginał lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające, że przynajmniej jedna osoba która będzie wykonywać zamówienie posiadają wymienione w rozdziale 8 pkt. 1b uprawnienia wynikające z ustawy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, c)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. a) Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 do SIWZ d)oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym ZUS oraz o nie zaleganiu z opłaceniem podatku dochodowego we właściwym Urzędzie Skarbowym. 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ ( na wzorach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) w języku polskim. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008r., Nr 188, poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca składa oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2.Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa: a) Oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa: a)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)dokumenty uprawnień( oryginał lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające, że przynajmniej jedna osoba która będzie wykonywać zamówienie posiadają wymienione w rozdziale 8 pkt 1b uprawnienia wynikające z ustawy Prawo budowlane oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. a) Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 do SIWZ d) oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym ZUS oraz o nie zaleganiu z opłaceniem podatku dochodowego we właściwym Urzędzie Skarbowym. 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jest zobowiązany sporządzić wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ ( na wzorach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) w języku polskim. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2008r., Nr 188, poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca złoży formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs-glusk.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach