Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6 6
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
REGON: 00051584000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana elementów i doposażenia istniejących placów zabaw dla dzieci na terenie miasta Ruda Śląska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana elementów i doposażenia istniejących placów zabaw dla dzieci na terenie miasta Ruda Śląska Zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - korytowanie - ułożenie obrzeży betonowych - wykonanie nawierzchni piaskowej - montaż urządzeń zabawowych - inne prace zgodnie z dokumentacją. Wszystkie elementy Placów Zabaw powinny być wykonane i zamontowane zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi budowy placów zabaw (PN-EN 1176-1 do 1176-7,1177) oraz opracowanymi przez producenta na ich podstawie specyfikacjami wykonania i montażu. Odległości montażowe zgodne z planszą wytyczeniową. W przypadku zastosowania zamiennika urządzenia powinna zostać sprawdzona minimalna strefa bezpieczeństwa wynikająca ze specyfikacji technicznej producenta ( zaleca się konsultacje z projektantem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł. Słownie złotych: trzy tysiące złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane polegające na: Wykonaniu placu zabaw lub jego modernizacji (wymiana urządzeń zabawowych lub doposażenie w nowe elementy ) na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto każda 1.2.2.Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zakresie: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 120 000,00 zł Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wystarczające będzie podanie osoby, o której wyżej mowa ). 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 8. Polisa, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kowtę nie niższą niż 120 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przywrócenie dostawy wody do nieruchomości położonej przy ul. Wiosennej w Tychach, działka nr 227/91 oraz budowa przyłącza sanitarnego
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 923 W MIEJSCOWOŚCI DZIMIERZ OD KM 7+900 DO KM 8+000.
Dodano: 2016-07-27 - Remont zbiornika wodnego Siamoszyce w m. Siamoszyce, gm. Kroczyce, pow. zawierciański, woj. śląskie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa fontanny na Skwerze Rybka w Katowicach.
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 936 OD KM 12+184 DO KM 12+826 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CHODNIKA OD KM 12+031 DO KM 12+826 W MIEJSCOWOŚCI KRZYŻANOWICE.
Dodano: 2016-07-22 - Budowa fontanny na Placu Miast Partnerskich w Katowicach Ligocie -BO.
Dodano: 2016-07-22 - Remont II piętra z adaptacją na usługi rehabilitacyjne w budynku SPZOZ w Ogrodzieńcu ul. Plac Wolności 23
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie zabezpieczenia skarpy zlokalizowanej w sąsiedztwie realizowanego parkingu naziemnego jednokondygnacyjnego oraz robót budowlanych towarzyszących na terenie północnym nowej siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa, nadbudowa budynku MBP wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogami, parkingami oraz dobudowa pasażu przeszklonego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku MBP Filii nr 8 w Dąbrowie Górniczej ul. Ofiar Katynia 93 wraz z modernizacją pomieszczeń wewnątrz budynku i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-07-13 - PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 796 OD KM 10+210 DO KM 12+070 W MIEJSCOWOŚCI CHRUSZCZOBRÓD
Dodano: 2016-07-13