Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa boisk sportowych ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 53 w Częstochowie.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa boisk sportowych ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 53 w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa boisk sportowych ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 53 w Częstochowie, przez następujących inspektorów nadzoru: 1) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności drogowej, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 4)Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa Nr 53, ul. Orkana 95/109, 42-200 Częstochowa. Zadanie polega na budowie: a) zespołu boisk, w skład którego wchodzą: - boisko piłkarskie (pow. całkowita 1.860 m2 ), o wymiarach 62 x 30 m (pole gry 56 x 26 m) z nawierzchnią z trawy syntetycznej, ogrodzone do wys. 4 m wraz z piłkochwytami o wys. 6 m, łącznie z wyposażeniem, - boisko wielofunkcyjne przeznaczone do piłki ręcznej, koszykówki i tenisa (pow. całkowita 1.500 m2 ), z nawierzchnią syntetyczną w technologii typu EPDM o wymiarach 30,16 x 50,16 m (pole gry 30 x 50 m) ogrodzonego do wys. 4 m wraz z wyposażeniem; b) budynku zaplecza boisk - wariant STANDARD+ (budynek ten jest pawilonem wykonanym z elementów w konstrukcji drewnianej bez okien w ścianach zewnętrznych osłonowych o pow. zabudowy 84,86 m2 i kubaturze 280,04 m3 ) wraz z wykonaniem fundamentów pod budynek; c) oświetlenia boisk za pomocą 12 masztów oświetleniowych o wysokości 9 m; d) ciągów komunikacyjnych (plac wokół i pod zapleczem, chodniki, ciąg pieszo-jezdny oraz nowy wjazd od ul. Rutkiewicz); e) ogrodzenia terenu (z bramą wjazdową i furtką wejściową) oraz ogrodzenie wokół istniejącego toru rowerowego i skate-parku wraz z furtkami; f) przyłączy dotyczących: - dostawy wody, - zasilania w energię elektryczną, - odprowadzenia ścieków do kanalizacji sanitarnej, - sieci kanalizacji deszczowej - drenaż boisk oraz odwodnienie ciągu pieszo-jezdnego; - zagospodarowania terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dysponują (lub będą dysponować) osobami, które będą pełnić funkcje inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; 3) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu (Menadżera Projektu) przy budowie boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1) specyfikacji muszą być: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2) specyfikacji muszą być: a)Wykaz osób, jakimi dysponuje (lub będzie dysponować) Wykonawca, o kwalifikacjach określonych w punkcie 5.2) specyfikacji (według załącznika nr 3 do specyfikacji). Wykaz musi zawierać: imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcje inspektorów nadzoru w wymaganych specjalnościach budowlanych, numer i rodzaj uprawnień budowlanych tych osób. b)Uprawnienia budowlane osób, które będą pełnić funkcje określone w punkcie 5.2) specyfikacji, c)Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje określone w punkcie 5.2) specyfikacji, potwierdzające ich przynależność do ww. izby. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, które będą pełnić funkcje określone w punkcie 5.2) specyfikacji - jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6.2.a) specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3) specyfikacji muszą być: a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług określonych w punkcie 5.3) specyfikacji (według załącznika nr 4 do specyfikacji). Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budowy, opis i zakres nadzorowanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji nadzorowanych robót, wartość brutto zrealizowanych robót, dla których pełniony był nadzór, nazwę, adres i telefon zamawiającego, b)Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.a) specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1 SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty: 1) wymienione w punkcie 6.1.a) SIWZ dotyczące każdego ze wspólników spółki, 2) wymienione w punkcie 6.1.b) SIWZ dotyczące zarówno spółki cywilnej, jak i każdego ze wspólników spółki. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) UWAGI powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) UWAGI, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 1) i 2) UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach