Przetargi.pl
WYKONANIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ KLMATYZACJI W RAMACH DOKOŃCZENIA BUDOWY SALI KONCERTOWEJ DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SIERADZU

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 48
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 17 97 , fax. 043 827 17 97
  • Data zamieszczenia: 2013-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Sieradzu
    ul. Jana Pawła II 48 48
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 17 97, fax. 043 827 17 97
    REGON: 00109729500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psmsieradz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ ORAZ KLMATYZACJI W RAMACH DOKOŃCZENIA BUDOWY SALI KONCERTOWEJ DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W SIERADZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych, związanych z zagospodarowaniem terenu oraz wykonaniem robót instalacyjnych - realizowanych w ramach dokończenia budowy budynku sali koncertowej dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Sieradzu. 2. Prace budowlano - instalacyjne obejmują: 1) Roboty budowlane dotyczące zagospodarowania terenu, a w tym ogrodzenia, powierzchni utwardzonych, powierzchni zielonych i nasadzeń, elementy wyposażenia terenu. Elementy wykończenia szatni (0.11) i portierni (0.14). 2) Roboty elektryczne oświetlenia zewnętrznego i zasilania klimatyzacji. 3) Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych. 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga aby wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotu zamówienia dokonali wizji lokalnej obiektu. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia mogą dokonać wizji lokalnej po uprzednim telefonicznym umówieniu spotkania z Panem Andrzejem Grześkowiakiem - dyrektorem szkoły (tel. kom 501 700 565). Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej (według wzoru zawartego w siwz) poświadczone przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. W chwili obecnej trwają prace wykończeniowe budynku sali koncertowej oraz budynku szkoły - część dydaktyczna. Zamawiający zastrzega konieczność koordynacji prac z obecnym wykonawcą robót budowlanych, których zakończenie planowane jest na 16.12.2013 roku. Należy uzgodnić również warunki przyjęcia placu budowy. Zamawiający wymaga przejęcia warunków gwarancji od obecnego wykonawcy robót budowlanych i instalacyjnych w miejscu styku robót. 5. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: 1) Projekty budowlano - wykonawcze - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Sieradz, ul. Jana Pawła II 48. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 8. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy (około 28.10.2013 roku) do dnia 16.12.2013 roku. Ze względu na warunki atmosferyczne, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania uzupełnienia nasadzeń i zasiewu trawy w okresie wiosennym 2014 roku. Nie mniej nie oznacza to że Wykonawca zostaje zwolniony od wykonania tych czynności w okresie do dnia 16.12.2013 roku. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 10. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na miesiąc kalendarzowy do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 12. Główny kody CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 3. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 5.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psmsieradz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach