Przetargi.pl
Wykonanie zabezpieczenia oraz wzmocnienia stropów nad parterem i I piętrem oraz odciążenia stropu nad II piętrem budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. P. Skargi 18 w Pułtusku.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Pułtusk Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. Białowiejska 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 692 33 93 , fax. 023 692 33 98
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Pułtusk Sp. z o.o.
    ul. Białowiejska 17 17
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 692 33 93, fax. 023 692 33 98
    REGON: 13030665200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umpultusk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabezpieczenia oraz wzmocnienia stropów nad parterem i I piętrem oraz odciążenia stropu nad II piętrem budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. P. Skargi 18 w Pułtusku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zabezpieczenia oraz wzmocnienia stropów nad parterem i I piętrem oraz odciążenia stropu nad II piętrem budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. P. Skargi 18 w Pułtusku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi odpowiednio wadium w wysokości: 2000,00 zł. do upływu terminu składania ofert i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w tym dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi.) 3.wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. przedstawią informację z banku , w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 70 000,00 zł. 6. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 70 000,00 zł. 7.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 8.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie i udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 3 lat. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oferta wykonawcy złożona na formularzu ofertowym (załącznik do SIWZ nr 1) zawierająca: cenę ryczałtową brutto ( z podatkiem VAT ), termin wykonania (data) oraz okres udzielanej gwarancji; b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ; c) wykaz robót - załącznik nr 3 do SIWZ; d) wykaz osób - załączniki nr 4 lub/i 4a do SIWZ; e) informacja o części zamówienia powierzonej podwykonawcom, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5 SIWZ; f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców; g) dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonana należycie; h) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ; i) oryginalne oświadczenia osób wskazanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót o wyrażeniu zgody na podjęcie tych funkcji w związku z realizacją niniejszego zamówienia; j) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; k) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; l) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; m) informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 70 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; n) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 70 000,00 zł; o) wypełniony formularz Zbiorczego Zestawienia Kosztów wykonania przedmiotu zamówienia, wg załączonego do SIWZ druku - załącznik nr 6 do SIWZ; p) pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; q) potwierdzenie wniesienia wadium; r) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://umpultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach