Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji lokalu na potrzeby Śródmiejskiej Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawania Uprawnień przy ul. Marszałkowskiej 55/73 w Warszawie (dawna restauracja Szanghaj) (znak sprawy ZP-74/15)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6998449 , fax. 22 6998154
  • Data zamieszczenia: 2015-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6998449, fax. 22 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji lokalu na potrzeby Śródmiejskiej Delegatury Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawania Uprawnień przy ul. Marszałkowskiej 55/73 w Warszawie (dawna restauracja Szanghaj) (znak sprawy ZP-74/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu wielobranżowego remontu i aranżacji pomieszczeń z przeznaczeniem na Wydział Komunikacji dla Dzielnicy Śródmieście w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 55/73 w Warszawie, zwanej dalej opracowaniem. I. Zakres prac projektowych: - projekt zagospodarowania uwzględniający ewentualną konieczność przebudowy istniejącej infrastruktury, - projekt budowlany i wykonawczy architektoniczny adaptacji pomieszczeń, - projekt budowlano - wykonawczy instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji cieplnych, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji klimatyzacji, - projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznych, - budynek przy ul. Marszałkowskiej 55/73 w Warszawie figuruje w gminnej ewidencji zabytków, - podstawowe dane remontu i aranżacji pomieszczeń zawiera załącznik nr 1 do umowy. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1) dokumentację projektową zawierającą projekt zagospodarowania uwzględniający ewentualną konieczność przebudowy istniejącej infrastruktury, projekt budowlany i wykonawczy, architektoniczny adaptacji pomieszczeń wraz z projektami budowlano - wykonawczymi instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji cieplnych, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji klimatyzacji oraz instalacji elektrycznych, opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 2013, poz. 1129), stanowiącą podstawę do wydania decyzji pozwolenia na budowę wykonania robót budowlanych wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami i ekspertyzami uwzględniającą: a) w zakresie architektury: - projekt budowlany architektury oraz projekt wykonawczy architektury, - projekt zagospodarowania terenu budowlano - wykonawczy, - projekt wnętrz węzłów sanitarnych i szatni wykonawczy, - projekt wyposażenia, b) w zakresie konstrukcji: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, c) w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej: - projekt budowlany instalacji wewnętrznych i zewnętrznych (przyłącza, instalacja ppoż., kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), - projekt instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wykonawczy, d) w zakresie instalacji co. ct. c.w.u.: - projekt budowlany instalacji wewnętrznych co., c.t., c.w.u., - projekt instalacji wewnętrznych c.o., c.t., c.w.u. wykonawczy (uzgodniony), - projekt węzła cieplnego (uzgodniony), e) w zakresie instalacji wentylacji i klimatyzacji: - projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wykonawczy, f) w zakresie instalacji elektrycznych: - projekt budowlany instalacji elektrycznej zasilania z przyłączem, - projekt instalacji elektrycznej zasilania z przyłączem wykonawczy, - projekt instalacji elektrycznej oświetlenia wykonawczy, - projekt instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego i ewakuacji wykonawczy, - projekt instalacji oddymiania wykonawczy, - projekt systemu sygnalizacji alarmu pożarowego wykonawczy, - projekt systemu sygnalizacji włamania wykonawczy, - projekt systemu telewizji dozorowej wykonawczy, - projekt systemu nagłośnienia wykonawczy, - projekt instalacji telefonicznej i komputerowej wykonawczy, g) przedmiary robót z podziałem na branże obejmujące przedmiot zamówienia w tym wykaz pierwszego wyposażenia wraz z montażem, uwzględniające wszystkie niezbędne czynności wynikające z konieczności zabezpieczenia prac oraz innych czynności niewynikających bezpośrednio z dokumentacji technicznej w wyżej wymienionym zakresie; h) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów; 2) specyfikacje techniczne ogólne i szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 2013, poz. 1129), uwzględniającej nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień; 3) kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże w tym wykaz pierwszego wyposażenia wraz z montażem, sporządzone na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389). UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map, warunków technicznych podłączenia mediów oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, ochroną stołecznego konserwatora zabytków, ochroną przeciw-pożarową, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opracowania zgodnie z ustaleniami zawartymi w Decyzji nr 102/WZ/ŚRÓ/2015 o warunkach zabudowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opracowania w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia użytkownikiem lokalu oraz Zamawiającym, zakresu robót ujętych w opracowaniu. 5. Projekty budowlane muszą spełniać wymagania niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 6. Opracowanie Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie papierowej wydrukowanej z plików PDF (projekty w 5 egz. niezawierające nazw własnych, 1 egz. zawierający nazwy własne materiałów i urządzeń, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, specyfikacja techniczna w 3 egz.) oraz w formie elektronicznej (modyfikowalnej - Norma, Autocad lub Archicad i niemodyfikowalnej - PDF). 7. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Termin wykonania zamówienia: do 90 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać cały przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca ma wykonać jeden egzemplarz opracowania zaakceptowanego przez użytkownika lokalu i Zamawiającego, bez wymaganych uzgodnień w terminie nie dłuższym niż 70 dni od daty zawarcia umowy. Maksymalne skrócenie tego 70-dniowego terminu jakie dopuszcza Zamawiający to 20 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach