Przetargi.pl
Wykonanie wewnętrznej instalacji c. o. , c. c. w. oraz remontu istniejącej instalacji wod-kan w budynkach mieszkalnych przy ul. M.C. Skłodowskiej 3-5 i 11 w Wieluniu oraz wykonanie wewnętrznej instalacji c. c. w. oraz remontu istniejącej instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym Oś. Wojska Polskiego 3 w Wieluniu

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Zamenhofa 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8433115 , fax. 043 8434217
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Zamenhofa 17 17
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8433115, fax. 043 8434217
    REGON: 73003423500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z 100% udziełem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wewnętrznej instalacji c. o. , c. c. w. oraz remontu istniejącej instalacji wod-kan w budynkach mieszkalnych przy ul. M.C. Skłodowskiej 3-5 i 11 w Wieluniu oraz wykonanie wewnętrznej instalacji c. c. w. oraz remontu istniejącej instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym Oś. Wojska Polskiego 3 w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1 - Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.c.w. oraz remontu instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym ul. Skłodowskiej 3-5 w Wieluniu UWAGA: w lokalach mieszkalnych 5/1 i 5/4 pom. 20-24 i 114-119 instalacja c.o. i c.c.w. nie będzie wykonywana. Z a k r e s r o b ó t o b e j m u j e m. i n. Instalacja c.o. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. ? 15 - ? 54 692 mb Montaż grzejników stalowych płytowych i zaworów grzejnikowych termostatycznych 46 szt. Montaż szafek ciepłomierzowych wraz z ciepłomierzami mieszkaniowymi 7 szt. Instalacja c.c.w. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. ? 15 - ? 35 izolowanych 201 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych ? 15 13 szt. Montaż zaworów termostatycznych ? 15 wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych 8 szt. Remont wod-kan Demontaż rurociągu stalowego wodociąg. 169 mb Demontaż rurociągu żeliwnego kanaliz. 168 mb Wykonanie rurociągu miedzianego wodociąg. ? 15 - ? 42 173,5 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych ? 15 17 szt. Montaż wodomierza ? 32 2 szt. Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PCV ? 50 - ? 110 173 mb Montaż muszli ustępowych z płuczką dolnopłuk 9 kpl. Zadanie Nr 2 - Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.c.w. oraz remontu instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym ul. Skłodowskiej 11 w Wieluniu UWAGA: w lokalach mieszkalnych 11/5,6 i 11/7,8 pom. 101-111 i 114-123 instalacja c.o. i c.c.w. nie będzie wykonywana. Z a k r e s r o b ó t o b e j m u j e m. i n. Instalacja c.o. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. ? 15 - ? 42 430 mb Montaż grzejników stalowych płytowych i zaworów grzejnikowych termostatycznych 32 szt. Montaż szafek ciepłomierzowych wraz z ciepłomierzami 5 szt. Instalacja c.c.w. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. ? 15 - ? 35 izolowanych 149 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych ? 15 11 szt. Montaż zaworów termostatycznych ? 15 wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych 6 szt. Remont wod-kan Demontaż rurociągu stalowego wodociąg. 132 mb Demontaż rurociągu żeliwnego kanaliz. 93 mb Wykonanie rurociągu miedzianego wodociąg. ? 15 - ? 42 140 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych ? 15 13 szt. Montaż wodomierza ? 32 1 szt. Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PCV ? 50 - ? 110 97 mb Montaż muszli ustępowych z płuczką dolnopłuk 8 kpl. Zadanie Nr 3 - Wykonanie wewnętrznej instalacji c.c.w. oraz remontu instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym Os. Wojska Polskiego 3 w Wieluniu Z a k r e s r o b ó t o b e j m u j e m. i n. Instalacja c.c.w. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. ? 15 - ? 54 izolowanych 410 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych ? 15 c.w. 45 szt. Montaż zaworów termostatycznych ? 15 wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych 9 szt. Remont wod-kan Demontaż rurociągu stalowego wodociąg. 461 mb Demontaż rurociągu żeliwnego kanaliz. ? 50 - ? 150 363 mb Wykonanie rurociągu miedzianego wodociąg. ? 15 - ? 42 510 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych ? 15 45 szt. Montaż wodomierza ? 32 1 szt. Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PCV ? 50 - ? 150 363 mb Montaż muszli ustępowych z płuczką dolnopłuk 45 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 16.07.2009r do godz. 15.00 w wysokości: Zadanie nr 1 - 4000,00 zł , Zadanie nr 2 - 3000,00 zł , Zadanie nr 3 - 4000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art.22. ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3.Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru. 4.Złożenie oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt. XIV niniejszej specyfikacji. 5.Złożenie zamkniętej koperty, zawierającej ofertę z załącznikami, oznaczonej napisem: Przetarg nr Z P / 4 / 09 Zadanie nr w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat do dnia 17.07.2009 r do godz. 10.00. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. 6.Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie:3 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. 7.Udzielenie gwarancji na wykonane roboty - minimum 60 miesięcy. 8.Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. 9. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie XIV niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - Zał. Nr 3 specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. VI.8 niniejszej specyfikacji musi być: a)wykaz robót Zał. Nr 6 o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym przedmiotem zamówienia zawierający: -nazwę, adres i telefon Zamawiającego, zakres wykonanych prac, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto robót, nazwa i lokalizacja budowy -referencje określające, że robota j.w. została wykonana z należytą starannością. 5.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VI.9 niniejszej specyfikacji musi być; - -kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz: - zaświadczenie z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej Izby na dzień składania ofert. 6.Formularz oferty stanowiący Zał. Nr 2 specyfikacji. 7.Podpisany projekt umowy Zał. Nr 5 specyfikacji. 8. Kosztorys ofertowy (stanowiący kalkulację ceny ryczałtowej) - Zał. Nr 4 specyfikacji 9.Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. UWAGA Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 12 wzoru umowy. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 3,4 .Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art.366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach