Przetargi.pl
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj rewitalizacji terenu byłej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli

Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8232204 , fax. 043 8232204
  • Data zamieszczenia: 2014-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zduńskowolski
    ul. Złotnickiego 25 25
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8232204, fax. 043 8232204
    REGON: 73093479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj rewitalizacji terenu byłej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania i przeprowadzenia prac budowlanych niezbędnych do przygotowania budynku byłej siedziby Komendy Powiatowej Policji przy ul. Dąbrowskiego 15 w Zduńskiej Woli wraz z przyległym terenem do potrzeb realizacji Projektu Arka - rewitalizacja terenu byłej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli na potrzeby funkcjonowania instytucji pomocy społecznej w powiecie zduńskowolskim, zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i jej załączników, w szczególności zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, oraz w oparciu o audyt energetyczny budynku, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: a. sporządzenie opracowania projektowego (koncepcyjnego); b. sporządzenie w oparciu o zaakceptowane opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie robót wynikających z przyjętych rozwiązań projektowych; c.sporządzenie projektów wykonawczych wielobranżowych; d. sporządzenie opracowań kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB); e. wykonanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu infrastruktury technicznej, tj. przyłączy i sieci w niezbędnym zakresie, wynikającym z uzgodnień i warunków technicznych zasilania; f. wykonanie robót budowlanych zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń i uzgodnień na przeprowadzenie robót budowlanych; g. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie budynku do użytkowania; h. przeprowadzenie wszelkich procedur i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, decyzji niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania budynku. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, oraz w oparciu o audyt energetyczny stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, a także w sposób określony w treści projektu umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 20 000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godziną 13.00 dnia 14.01.2015 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.15). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Bank PKO BP S.A. nr 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014 z dopiskiem - Wadium - rewitalizacja komendy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzdunskowolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach