Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI Z ZAKRESU SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO TYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 863 55 24 , fax. 022 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 863 55 24, fax. 022 863 55 24
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI Z ZAKRESU SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO TYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Prace porządkowe na terenach przyległych i w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy. Wykonawca wykonywał będzie prace przez 6 dni w tygodniu obejmując wolne soboty z zastrzeżeniem usuwania skutków opadów śniegu - bez ograniczeń. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem porządku i czystości wynikające z realizacji umowy. Na terenach świadczenia usług Zamawiający nie zabezpieczy miejsc składowania narzędzi dla pracowników oraz pomieszczeń socjalnych. . 1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków: Sprzątanie w szczególności klatek schodowych, korytarzy i otoczenia budynków (codziennie w dni robocze), Sprzątanie terenów zewnętrznych - zamiatanie chodnika przyległego do nieruchomości, jezdni lub jej części, dojść, placów, altanek śmietnikowych, innych powierzchni ogólnodostępnych (codziennie w dni robocze), Mycie klatki schodowej (dwa razy w tygodniu), Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych (1 raz w tygodniu), Mycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych (1 raz w miesiącu), Ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, barierek, poręczy na klatce schodowej oraz gablot umieszczonych na klatkach schodowych (1 raz w tygodniu), Mycie lamperii na klatce schodowej (1 raz w miesiącu), Mycie okien na klatce schodowej (2 razy w roku), Mycie okien w pomieszczeniach wspólnych (1 raz na kwartał), Usuwanie śmieci z przydzielonego terenu tj: alejek, ciągów komunikacyjnych do budynków, terenów zielonych (wg potrzeb), Sprzątanie i mycie ustępów ogólnych (codziennie w dni robocze), Doraźne rozkładanie trutek na gryzonie w miejscach bezpiecznych (wg potrzeb), Sprzątanie w korytarzach piwnicznych: Usuwanie zbędnych przedmiotów pozostawionych w korytarzach piwnicznych pod kontener śmietnika, (wg potrzeb), Zamiatanie korytarzy w piwnicach, suszarniach oraz pralniach (2 razy w miesiącu), Pielęgnacja terenów zielonych (trawników, kwietników i nasadzeń) w granicach przydzielonego terenu: Wygrabianie liści z trawników oraz śmieci - wraz z ich wywozem (wg potrzeb), Czyszczenie krawężników (wg potrzeb nie mniej niż 2 razy do roku), Sprzątanie w okresie zimowym: Usuwanie śniegu i lodu z utwardzonych ciągów pieszojezdnych (wg potrzeb), Posypywanie piaskiem utwardzonych ciągów pieszojezdnych (wg potrzeb), Niedozwolone jest: formowanie pryzm śniegu na schodach oraz w miejscach, w których w czasie roztopów spadające sople lub ściekająca woda stanowiłyby zagrożenie dla ruchu komunikacyjnego (pieszego i samochodowego), formowanie pryzm śniegu pod drzewami i w ich najbliższym otoczeniu, na trawnikach, przy latarniach, Ponadto Wykonawca winien: Usuwać ogłoszenia, plakaty itp. umieszczone bez zgody administratora, Wymieniać wypalone i uszkodzone żarówki w części wspólnej na koszt Wykonawcy, Bezzwłoczne zawiadamianie administratora o: Nieterminowym wywozie nieczystości stałych,Rażących przypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu Porządku Domowego, Wszelkich stanach grożących awariami oraz zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców i przechodniów, Roznosić korespondencje dla mieszkańców oraz wywieszać ogłoszenia w gablotach informacyjnych otrzymanych w Dziale Administracji i Domów ZGN, Wywieszanie i zdejmowanie flagi narodowej w dniach świąt państwowych, Przestrzeganie przepisów ppoż. i bhp, Uwaga : Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia mandatów karnych nałożonych przez służby miejskie za zaniedbania na nieruchomości wynikające z winy Wykonawcy. W przypadku wystąpienia opadów śniegu (niezależnie od dnia i godziny) Wykonawca przystąpi do realizacji prac najpóźniej do 1,5 godziny od momentu wystąpienia opadów. Prace będą prowadzone na bieżąco do momentu ustania opadów, a całość prac związanych z odśnieżaniem i posypywaniem będzie zakończona najpóźniej do 4 godzin po ustaniu opadów śniegu. Wykonawca zobowiązany będzie również do utrzymywania całodobowego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w okresie zimowym w przypadku trudnych warunków atmosferycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2007 r nr 223 poz.1655, zm. Dz.U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058): a w szczególności: a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości na terenach zewnętrznych i wewnętrznych takich jak np.; osiedla mieszkaniowe, parki itp. o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) aktualnego na dzień złożenia oferty i zobowiążą się do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, na cały okres obowiązywania umowy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, wyszczególnionych w pkt.4 A spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty). 4.4 Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi polegające na utrzymaniu porządku i czystości na terenach zewnętrznych i wewnętrznych takich jak np.; osiedla mieszkaniowe, parki itp. o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto (załącznik nr 2 do formularza oferty ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach