Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu siedzib Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2010-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu siedzib Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu 5 x w tygodniu (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 31 marca 2013 r. (27 miesięcy) w pomieszczeniach zajmowanych i użytkowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni przy ul. 10 Lutego 24 (powierzchnia 892 m2) i ul. Białostockiej 3 (powierzchnia 550 m2) oraz dostawie środków higienicznych (papier toaletowy, ręcznik papierowy i mydło w płynie). W przypadku zamiaru wyłączenia jakiejś powierzchni ze sprzątania w którejkolwiek z siedzib, Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę e-mailem lub faksem z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że w przypadku konieczności wyprowadzenia się z którejkolwiek z siedzib, realizacja usług w tej siedzibie zostanie zakończona w dniu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi wykonawcę e-mailem lub faksem z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, o terminie zakończenia wykonywania usług. 2.Świadczenie usług odbywać się będzie : a) w budynku przy ul. 10 Lutego 24 od godz. 15.30, b) w budynku przy ul. Białostockiej 3: parter od 16.10, piętro od godz. 15.30 (wyjątek stanowi pomieszczenie kasy, które należy sprzątać 2 x w tygodniu (wtorki i czwartki) w godz. 15.00 - 15.30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/sprzatanie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach