Urząd Miejski w Łazach ogłasza przetarg
- Adres: 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6729326
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łazach
ul. Traugutta 15 15
42-450 Łazy, woj. śląskie
tel. 032 6729326
REGON: 00052763500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Łazy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usługi geodezyjne będą obejmowały: podziały na gruncie ze stabilizacją znakami granicznymi i opracowaniem projektu podziału nieruchomości - 13 wznowienie granic działek - 4 wykaz zmian gruntowych - 20 opis i mapa - 50 2. Powyższe prace powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawnych obowiązujących w tym zakresie. a)Ustawą o Gospodarce Nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. Nr 261 z 2004 r. poz. 2603 wraz z późn. zm.); b)Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663 ); c)Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. Nr 240 z 2005 r. poz. 2027 z późn. zm.); d)Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. Nr 124 z 2001 r. poz. 1361 z późn. zm.); e)Obowiązującymi instrukcjami i wytycznymi technicznymi GUGiK i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonanie zamówienia uzależnione będzie od potrzeb zamawiającego. W trakcie realizacji poniższe ilości mogą ulec zmianie. 3. Zamawiający w zależności od celu zlecanej pracy wymagał będzie następujących dokumentów: 1) Dokumentacja geodezyjna do podziału musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz synchronizacyjny, b) tytuł własności, c) wypis z rejestru gruntów, d) kopia mapy ewidencji gruntów, e) wstępny projekt podziału, f) protokół z przyjęcia granic nieruchomości, g) wykaz zmian gruntowych, h) mapę z projektem podziału. 2) Wznowienie granic działek i znaków granicznych wraz ze stabilizacją musi zawierać następujące dokumenty: a)protokół z przyjęcia granic. Szczegółowy zakres, sposób i termin wykonania określonych prac będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym i potwierdzony we właściwym zleceniu. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. W trakcie realizacji powyższe ilości mogą ulec zmianie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia geodezyjne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o przedstawione dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) , 3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( wzór stanowi zał. nr 3 do siwz) 4. kopię uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87 , poz. 605) uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U Nr 188, poz. 1155).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych nr: 2664/362 (KW KA1M/00071229/3), 2628/360 (KW KA1M/00077405/3), 2666/183 (KWKA1M/00077678/7) zajętych przez powierzchniowe wody płynące cieku Ornontowickiego - wł. Gmina Ornontowice
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębu ewidencyjnego Podzamcze jednostka ewidencyjna Ogrodzieniec
Dodano: 2016-07-27 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.24.2016.DG)
Dodano: 2016-07-26 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.27.2016.DG)
Dodano: 2016-07-26 - Budowa, nadbudowa i przebudowa obustronnych obwałowań przeciwpowodziowych wraz z odbudową cieku Goławieckiego, od ujścia (do rz. Wisły) do ul. Wawelskiej w m. Bieruń, Nowy, gm. Bieruń sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonywanie operatów szacunkowych w 2016r. na potrzeby aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 2 części.
Dodano: 2016-07-19 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.21.2016.DG)
Dodano: 2016-06-27 - Ustalenie wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych - 7 zadań
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na zadania: Zad. 1: Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości gruntowych. Zad. 2: Wykonanie wycen nieruchomości do różnych celów.
Dodano: 2016-06-23