Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Końskich, w formule: zaprojektuj i wybuduj - w ramach rozszerzenia Projektu pod nazwą: Termomodernizacja budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Końskich oraz II Liceum Ogólnokształcącego w Końskich.

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Końskich, w formule: zaprojektuj i wybuduj - w ramach rozszerzenia Projektu pod nazwą: Termomodernizacja budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Końskich oraz II Liceum Ogólnokształcącego w Końskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Końskich, ul. Stanisława Staszica 5 - w formule: zaprojektuj i wybuduj, w ramach rozszerzenia Projektu pod nazwą: Termomodernizacja budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Końskich oraz II Liceum Ogólnokształcącego w Końskich, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, celem zmniejszenia ilości oraz kosztów zużycia energii i redukcji emisji szkodliwych gazów do atmosfery, zgodnie z Audytem efektywności ekologicznej budynku, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, w ramach Programu Operacyjnego PL04 pn.: Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii , dla rezultatu 1 pn.: Poprawa efektywności energetycznej w budynkach, na podstawie umowy dofinansowania nr 470/2014/Wn13/OA-xn-04/D z dnia 04.08.2014 r. 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego w szczególności na: 3.1.wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy wraz z potwierdzeniem - oświadczeniem wykonawcy o planowanych do osiągnięcia wskaźnikach efektu ekologicznego, nie niższych niż wskazane w audycie efektywności ekologicznej, a także innej dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa na etapie projektowania, występowania o pozwolenia na budowę; UWAGA! WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO STANOWI KOSZT NIEKWALIFIKOWALNY PROJEKTU 3.2.zapewnieniu obsługi geodezyjnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, 3.3.uzyskaniu akceptacji dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych przez Zamawiającego; 3.4.uzyskaniu w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do realizacji zadania, wraz z wprowadzeniem zmian i uzupełnieniem dokumentacji projektowej, lub też wykonaniu projektu zamiennego, o ile okaże się to niezbędne do uzyskania decyzji/pozwoleń; 3.5.wykonaniu robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, polegających w szczególności na: 3.5.1.ociepleniu przegród; 3.5.2.wymianie stolarki okiennej; 3.5.3.wymianie stolarki drzwiowej; 3.5.4.wymianie elementów osłonowych metalowo-szklanych; 3.5.5.wymiana armatury umywalkowej i prysznicowej na czasową, wandaloodporną, wodooszczędną o wydatku odpowiednio <2[l/min] i <6[l/min]; 3.5.6.modernizacji instalacji wentylacji polegającej na zainstalowaniu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła (rekuperacja) sterowanej stężeniem CO2 w poszczególnych klasach; 3.5.7.modernizacji systemu centralnego ogrzewania polegającej na zainstalowaniu systemu ogrzewania powietrznego VRF zasilanego pompą ciepła powietrze- powietrze jako jedynym źródłem ciepła; 3.5.8.instalacji ogniw fotowoltaicznych o mocy szczytowej 40kW i baterii akumulatorów; 3.5.9.wymianie oświetlenia wbudowanego na energooszczędne typu LED; UWAGA! ROBOTY WYMIENIONE W PKT 3.5.5 i 3.5.7 STANOWIĄ KOSZTY NIEKWALIFIKOWALNE PROJEKTU 3.5.10.wykonaniu robót nie objętych Projektem, stanowiących koszty niekwalifikowalne, w których zakres wchodzi: a. wykonanie sieci teleinformatycznej do wszystkich pomieszczeń użytkowych b. przebudowa i remont instalacji wodno - kanalizacyjnej w obrębie budynku i poza budynkiem w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu (konieczna inwentaryzacja i oględziny) c. przebudowa instalacji deszczowej w obrębie budynku i poza budynkiem w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu (konieczna inwentaryzacja i oględziny) d. wymiana istniejącej instalacji elektrycznej z przewodów aluminiowych na miedziane w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu (konieczna inwentaryzacja i oględziny). e. podzielenie sali B na parterze f. remont zadaszenia przy budynku warsztatów g. podział pomieszczenia nr 05 przy hali sportowej h. naprawa elementów konstrukcji zadaszenia warsztatów (oględziny i inwentaryzacja) Szczegółowy zakres robót został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym - stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Audycie efektywności ekologicznej budynku- stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ, i jest podstawą wykonania przedmiotowego zamówienia. 3.6. opracowaniu dokumentacji powykonawczej, 3.7. uzyskaniu w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do użytkowania instalacji i budynku; 3.8. przeprowadzeniu certyfikowanego szkolenia przez producenta urządzeń maksimum 10 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 3.9. udostępnienia materiałów o charakterze dydaktycznym opisujących zastosowane rozwiązanie techniczne. 4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt ekologiczny, jak i gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: 5.1.Wzorze umowy - stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ, 5.2..Programie funkcjonalno-użytkowym - stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, 5.3.Audycie efektywności ekologicznej budynku- stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 6.1.Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy, 6.2.Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach. 6.3.Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, nadających się do ponownego wykorzystania. 6.4.Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wyko?nawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk ze sprzedaży złomu Wykonawca wi?nien uwzględnić w przygotowaniu ofert. 6.5.Dokumenty z przeprowadzenia utylizacji lub przekazania do utylizacji należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. 7. W przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych (wraz z dokumentem potwierdzającym ich równoważność), innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w programie funkcjonalno-użytkowym i audycie efektywności ekologicznej oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. 8. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu w wysokości: 100 000,00 złotych (słownie złotych: sto tysięcy). 2. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Bank Pekao S.A. 80 1240 1372 1111 0010 4862 1611 z dopiskiem: Przetarg AG. 272.2.2016 - Wadium 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) gwarancji lub poręczenia była trwale złączona z ofertą, a oryginał był składany jako odrębny dokument przed upływem terminu składania ofert (oryginał może znajdować się w tej samej kopercie, co oferta, ale nie może być z nią trwale złączony). 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisami art. 46 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach