Przetargi.pl
Wykonanie sygnalizacji świetlnej wraz z przebudową i odwodnieniem skrzyżowania drogi powiatowej nr 2420W (ul. Rolnicza) z drogą gminną nr 411008W (ul. Wiejska) w m. Łomianki, gm. Łomianki

Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 300
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7221380 , fax. 022 7221380
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    ul. Poznańska 300 300
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7221380, fax. 022 7221380
    REGON: 01490097400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sygnalizacji świetlnej wraz z przebudową i odwodnieniem skrzyżowania drogi powiatowej nr 2420W (ul. Rolnicza) z drogą gminną nr 411008W (ul. Wiejska) w m. Łomianki, gm. Łomianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie sygnalizacji świetlnej wraz z przebudową i odwodnieniem skrzyżowania drogi powiatowej nr 2420W (ul. Rolnicza) z drogą gminną nr 411008W (ul. Wiejska) w m. Łomianki, gm. Łomianki w zakresie: 1) Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, odhumusowanie, roboty rozbiórkowe, utylizacja materiałów z rozbiórki, roboty ziemne, transport urobku). 2) Roboty elektryczne związane z budową przyłącza kablowego niskiego napięcia dł. kabla ok. 17 mb wraz z tablicą rozdzielczą. 3) Przebudowa urządzeń teletechnicznych polegająca na: budowie kanalizacji kablowej dł. ok. 50 mb, budowa studni szt. 2, likwidacja studni kablowych szt. 4, likwidacja ciągów kanalizacji kablowej dł. ok. 49 mb, przebudowa kabli miedzianych dł. ok. 282 mb, przebudowa kabla światłowodowego dł ok. 1320 mb. 4) Budowa kanału deszczowego dł. ok. 45,4 mb w tym studni ? 1200 mm - 8szt wraz z budową 7 szt. przykanalików dł. ok. 31,2 mb w tym studzienek ? 500 mm szt. 8, zamulenie istniejących kanałów dł. ok. 31 mb. 5) Budowa sygnalizacji świetlnej polegająca na: montażu masztów sygnalizacyjnych 6 szt. wraz z sygnalizatorami 12 szt., montaż studni kablowych 12 szt. wraz z okablowaniem o dł. ok. 717 mb, montaż detektorów radarowych 8 szt, montaż szafy sterowniczej, wykonanie pętli indukcyjnych o łącznej dł. kabli ok. 592 mb. 6) Zasypanie wykopów po robotach: elektrycznych, teletechnicznych, kanalizacyjnych i związanych z budową sygnalizacji świetlnej. 7) Odtworzenie nawierzchni po kanale sanitarnym: warstwa a kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr. 20 cm o pow. ok. 86 m?, wykonanie podbudowy asfaltobetonowej gr. 9cm o pow. ok. 86 m?. 8) Budowa zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm o powierzchni ok. 46 m?. 9) Budowa chodników z kostki betonowej gr. 6cm o powierzchni ok. 135 m?. 10) Wykonanie obramowania ulic (krawężniki betonowe wystające i wtopione 15x30 oraz oporniki 12x25) o łącznej długości ok. 530 mb. 11) Wykonanie obramowania ulic (krawężniki betonowe 15x30) o łącznej długości ok. 46 mb. 12) Wykonanie obramowania chodników (obrzeże betonowe chodnika 8x30) ok. 43 mb. 13) Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z prefabrykatów betonowych ok. 65 mb. 14) Regulacja wysokościowa zjazdów z kostki betonowej ok. 50 m?. 15) Regulacja wysokościowa chodników z kostki betonowej ok. 190 m?. 16) Regulacja wysokościowa poboczy z płyt ECO ok. 40 m?. 17) Regulacja wysokościowa obrzeży ok. 70 mb. 18) Regulacja wysokościowa krawężników 15x30 ok. 158 mb. 19) Warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 10 cm ok. 100 m?. 20) Warstwa podbudowy z chudego betonu gr. 25 cm ok. 92 m?. 21) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową ok. 1212 m?. 22) Warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu ok. 34,5 t. 23) Warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr. 5 cm ok. 1212 m?. 24) Humusowanie i obsianie traw ok. 100 m2. 25) Oznakowanie poziome i pionowe. 26) Obsługa geodezyjna w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1 Wysokość wadium i formy jego wniesienia 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Getin Bank 76 1560 0013 2619 7045 3000 0002 z podaniem numeru przetargu. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji) 7. Wadium wniesione przelewem na konto uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. § 2 Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi w umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 Ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.pwz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach