Przetargi.pl
Wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych i wykończeniowych budynku dydaktycznego wraz z infrastrukturą techniczną zagospodarowania obiektu i sieciami zewnętrznymi, z niezbędnym wyposażeniem eksploatacyjno-technicznym w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budynek dydaktyczny PWSFTviT w Łodzi - Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-323 Łódź, ul. Targowa 61/63
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6345800 , fax. 042 674 81 39
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
    ul. Targowa 61/63 61/63
    90-323 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6345800, fax. 042 674 81 39
    REGON: 00027585000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.filmschool.lodz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych i wykończeniowych budynku dydaktycznego wraz z infrastrukturą techniczną zagospodarowania obiektu i sieciami zewnętrznymi, z niezbędnym wyposażeniem eksploatacyjno-technicznym w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budynek dydaktyczny PWSFTviT w Łodzi - Uczelniane Centrum Dydaktyki Nowych Mediów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. BUDYNEK DYDAKTYCZNY PWSFTv i T W ŁODZI - UCZELNIANE CENTRUM DYDAKTYKI NOWYCH MEDIÓW. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest: 1) Wyburzenie istniejących budynków pofabrycznych oznaczonych literami: A - hala o konstrukcji żelbetowej szkieletowej ,jednokondygnacyjna wraz z przyległym od strony południowej budynkiem gospodarczym o powierzchni 834 m2 i kubaturze 4.440 m3 B - budynek dwukondygnacyjny o powierzchni 82 m2 i kubaturze 1.033 m3 C - budynek dwukondygnacyjny o powierzchni 179,5 m2 i kubaturze 1.131 m3 D - budynek dwukondygnacyjny o powierzchni parteru 380,5 m2 i piętra o powierzchni 194 m2 o łącznej kubaturze 2.330 m3 E - budynek dwukondygnacyjny podpiwniczony o powierzchni 92 m2 i kubaturze 990 m3 F - budynek parterowy o powierzchni 61 m2 i kubaturze 213 m3 G - budynek parterowy garażowo-warsztatowy wraz z zapleczem od strony wschodniej o powierzchni 349 m2 i kubaturze 1.329 m3 Uwaga 1: Zamawiający proponuje przeprowadzić roboty rozbiórkowe budynku /G/ w dwóch etapach. Uwaga 2: Teren placu budowy i tereny do niego przyległe nie są zinwentaryzowane. 2) Budowa nowego budynku dydaktycznego Uczelnianego Centrum Dydaktyki i Nowych Mediów, który będzie pełnił funkcje związane z procesem dydaktycznym, wraz z zagospodarowaniem terenu, a który obejmuje: a) lokalizację schodów terenowych i pochylni b) budowę podziemnego zbiornika na wodę o pojemności 220 m3 i pompowni przeciwpożarowej obok zbiornika c) lokalizacje śmietnika w obrębie bryły budynku d) nawierzchnie utwardzone chodników placów i ciągów pieszo jezdnych e) zieleń towarzyszącą f) wykonanie ogrodzenia g) wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji, ciepłowniczego, energii elektrycznej - sieci uzbrojenia zlokalizowane są w obrębie ulicy Targowej oraz na działkach należących do Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej. Budynek wyposażony będzie w komplet instalacji technicznych zapewniających użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem w: INSTALACJE SANITARNE: a) wody zimnej b) ppoż. z hydrantami wewnętrznymi c) ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji d ) kanalizacji sanitarnej e) centralnego ogrzewania II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. BUDYNEK DYDAKTYCZNY PWSFTv i T W ŁODZI - UCZELNIANE CENTRUM DYDAKTYKI NOWYCH MEDIÓW. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest: 1) Wyburzenie istniejących budynków pofabrycznych oznaczonych literami: A - hala o konstrukcji żelbetowej szkieletowej ,jednokondygnacyjna wraz z przyległym od strony południowej budynkiem gospodarczym o powierzchni 834 m2 i kubaturze 4.440 m3 B - budynek dwukondygnacyjny o powierzchni 82 m2 i kubaturze 1.033 m3 C - budynek dwukondygnacyjny o powierzchni 179,5 m2 i kubaturze 1.131 m3 D - budynek dwukondygnacyjny o powierzchni parteru 380,5 m2 i piętra o powierzchni 194 m2 o łącznej kubaturze 2.330 m3 E - budynek dwukondygnacyjny podpiwniczony o powierzchni 92 m2 i kubaturze 990 m3 F - budynek parterowy o powierzchni 61 m2 i kubaturze 213 m3 G - budynek parterowy garażowo-warsztatowy wraz z zapleczem od strony wschodniej o powierzchni 349 m2 i kubaturze 1.329 m3 Uwaga 1: Zamawiający proponuje przeprowadzić roboty rozbiórkowe budynku G w dwóch etapach. Uwaga 2: Teren placu budowy i tereny do niego przyległe nie są zinwentaryzowane. 2) Budowa nowego budynku dydaktycznego Uczelnianego Centrum Dydaktyki i Nowych Mediów, który będzie pełnił funkcje związane z procesem dydaktycznym, wraz z zagospodarowaniem terenu, a który obejmuje: a) lokalizację schodów terenowych i pochylni b) budowę podziemnego zbiornika na wodę o pojemności 220 m3 i pompowni przeciwpożarowej obok zbiornika c) lokalizacje śmietnika w obrębie bryły budynku d) nawierzchnie utwardzone chodników placów i ciągów pieszo jezdnych e) zieleń towarzyszącą f) wykonanie ogrodzenia g) wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji, ciepłowniczego, energii elektrycznej - sieci uzbrojenia zlokalizowane są w obrębie ulicy Targowej oraz na działkach należących do Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej. Budynek wyposażony będzie w komplet instalacji technicznych zapewniających użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem w: INSTALACJE SANITARNE: a) wody zimnej b) ppoż. z hydrantami wewnętrznymi c) ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji d ) kanalizacji sanitarnej e) centralnego ogrzewania f) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji g) zaprojektowany został węzeł C.O. zlokalizowany w piwnicy, z wydzielonym wejściem zewnętrznymi schodami INSTALACJE ELEKTRYCZNE: a) instalacja oświetlenia ogólnego, b) instalacja oświetlenia awaryjnego, c) instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, d) instalacja gniazd wtykowych 1-fazowych, e) instalacje słaboprądowe, f) instalacja połączeń wyrównawczych, g) instalacja odgromowa, h) ochrona przed porażeniem, i) ochrona przeciw przepięciowa. j) zaprojektowana została nowa stacja trafo wbudowana w bryłę budynku INSTALACJE TELETECHNICZNE a) instalacja telefoniczna b) instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru Nowoprojektowany budynek zlokalizowany jest na działce, która jest własnością Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Granica działek: strona południowa sąsiaduje z działkami oznaczonymi numerami geodezyjnymi (30/1) będącej we władaniu Zamawiającego i działką oznaczoną numerem geodezyjnym (29/1) we władaniu Gminy Miasta Łódź i Dewelopera, strona zachodnia sąsiaduje z działką (27/1) we władaniu Gminy Miasta Łódź, strona północna sąsiaduje z działkami (26/1) będącej we władaniu właścicieli prywatnych i działką oznaczoną numerem geodezyjnym (21/5) będącej we władaniu osoby prywatnej, strona wschodnia sąsiaduje z działkami (28/5) i (33/7) stanowiącymi własność Zamawiającego. Wszystkie działki położone są w obrębie W-25. W obiekcie znajdować się będą: archiwum filmowe, archiwum nośników cyfrowych, sale dydaktyczne, montażownie analogowe, montażownie cyfrowe, pracownie fotografii cyfrowej, pracownie animacji cyfrowej, studia fotograficzne. Budynek będzie wyposażony w instalacje specjalistyczne związane z jego funkcją, klimatyzację oraz w szczególnie rozbudowaną instalację teletechniczną. Parametry techniczne inwestycji: Powierzchnia budynku ogółem: 5.996,5 m2 Powierzchnia zabudowy 1.172 m2 Powierzchnia dróg i chodników 1.040 m2 Powierzchnia trawników 1.091 m2 Kubatura 28.687 m3 Ilość kondygnacji: piwnica + 4 kondygnacje nadziemne Wysokość budynku + 22,40 m Głębokość posadowienia - 3,39 m Wymiary: max - 47,80 x 53,75 o kształcie nieregularnym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, rozbiórkowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., nr 202, poz. 2072 ze zmianami) - załączonymi do specyfikacji i stanowiącymi jej integralną część. Miejsce wykonania zamówienia: Polska, Łódź, ul. Targowa 57 na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi: nr 28/3, 28/5, 33/7, 30/1 w obrębie W-25 oraz z ewentualnym wykorzystaniem przy realizacji zadania inwestycyjnego działek sąsiadujących z wyżej wymienionymi o numerach geodezyjnych 26/1, 27/1, 29/1, 21/5 w obrębie W-25.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 600.000,00 PLN (słownie: sześćset tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 30.000.000,00 (trzydzieści milionów) zł; b) osiągnęli średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - w wysokości co najmniej 50.000.000,00 (pięćdziesiąt milionów) zł rocznie - przy czym pod pojęciem średni roczny przychód należy rozumieć średni przychód za każdy rok obrotowy odrębnie, a nie średni przychód z ostatnich 3 lat obrotowych; UWAGA: W przypadku umowy konsorcjum partner główny (lider) powinien wykazać obroty min. Średnio 40.000.000,00 (czterdzieści milionów) zł za każdy rok. c) posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o minimalnej sumie gwarancyjnej 5.000.000,00 (pięć milionów) zł. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na budowie kompletnego (wykończonego) obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 10.000 m3, przy czym obiektem użyteczności publicznej jest obiekt użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.4.2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., Nr 75, poz. 690 ze zm.). Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uznaje robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagany warunek musi spełnić co najmniej jeden z tych wykonawców. b) posiadają przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników. Zamawiający będzie oceniał przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników w każdym roku odrębnie. c) posiadają przeciętną liczebność personelu kierowniczego z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 osób. Zamawiający będzie oceniał przeciętną liczebność personelu kierowniczego w każdym roku odrębnie. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Projektu/Kontraktu) -1 osoba - posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej w tym doświadczenie w zarządzaniu co najmniej jednym kontraktem na robotę budowlaną opisaną w pkt V.5 SIWZ jako przedstawiciel wykonawcy pełniący funkcję kierownika kontraktu lub koordynatora, jako osoba reprezentująca wykonawcę w kontaktach z zamawiającym, - Kierownik budowy - 1 osoba - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz pełnił tę funkcję minimum 5 lat od uzyskania uprawnień, - Kierownik robót instalacyjnych - 1 osoba - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz pełnił tę funkcję minimum 5 lat od uzyskania uprawnień, - Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz pełnił te funkcję minimum 5 lat od uzyskania uprawnień, - Kierownik robót niskoprądowych - 1 osoba - dla występującego dużego zakresu robót: automatyka BMS, instalacja p.poż., instalacja p. włam., instalacja inspicjenta, sieć komputerowa, sieć TV, sieć telef., transmisja internetowa posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz pełnił tę funkcję przez minimum 5 lat od uzyskania uprawnień, - Kierownik robót drogowych - 1 osoba - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie oraz pełnił tę funkcję minimum 5 lat od uzyskania uprawnień. Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, wykonawca jest zobowiązany zapewnić, co najmniej jednego tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. e) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze ,,Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót maszynami, narzędziami i urządzeniami - dźwig 32 T - 1 szt., - koparka o poj. 1 m3 - 1 szt., - ładowarka o poj. 4 m3 - 1 szt., - koparko-ładowarka - 2 szt., - walec samojezdny 12 ton - 1 szt., - samochód wywrotka - 4 szt., - samochód skrzyniowy z żurawiem - 1 szt., - zaplecze kontenerowe - 6 szt. (oświadczenie Wykonawcy wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz nr 10) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ -wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w Art. 22 ust 1 oraz Art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument składa każdy z tych wykonawców odrębnie; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty składa każdy z tych wykonawców odrębnie; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument składa każdy z tych wykonawców odrębnie; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument składa każdy z tych wykonawców odrębnie; 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 niniejszego Wykazu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierające oświadczenie, o którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dla pkt 6 a, pkt 6 c, 6 d oraz nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dla pkt 6 b. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego w pkt V.3 SIWZ, warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. część sprawozdania: bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - zgodnie z opisem pkt VI.3.3.1 SIWZ; Przez ostatnie trzy lata obrotowe Zamawiający rozumie lata 2006-2008 lub ostatnie pełne lata obrotowe, jeżeli rok obrotowy nie pokrywa się z rokiem kalendarzowym. 2. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość minimum 30.000.000,00 zł (słownie: trzydzieści milionów zł) posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z opisem pkt VI.3.3.2 SIWZ; 3. polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z opisem pkt VI.3.3.3 SIWZ. Uwaga: Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wykluczy Wykonawców którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy oraz Wykonawców którzy nie złożyli pełnomocnictw, z zastrzeżeniem: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.filmschool.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach