Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo budowlanych dwóch toalet w siedzibie PAA

Państwowa Agencja Atomistyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6959826 , fax. 22 6959856
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Agencja Atomistyki
    ul. Krucza 36 36
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6959826, fax. 22 6959856
    REGON: 00090747300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo budowlanych dwóch toalet w siedzibie PAA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych dwóch toalet (damskiej i męskiej na I piętrze od strony ulicy Kruczej) w siedzibie Państwowej Agencji Atomistyki w Warszawie przy ul. Kruczej 36. 1. W zakres robót remontowych będzie wchodzić: 1. Prace malarskie: 1.1 uzupełnianie ubytków, szpachlowanie na tynkach. 1.2 dwukrotne malowanie tyków oraz sufitów farbami białymi emulsyjnymi. 1.3 Wymiana glazury i terakoty (wymagany kolor beżowy + brązowy) 1.4 Montaż sufitów podwieszanych 2. Prace w zakresie stolarki budowlanej: 2.1 wymiana drzwi wejściowych do łazienek. 2.2 wymiana kabin. 2.3 wymiana parapetów 2.4 wyjęcie zbędnych ościeżnic 3. Prace instalacyjne i sanitarne: 3.1 wymiana sedesów i rezerwuarów 3.2 wymiana pisuarów 3.3 wymiana umywalek 3.4 montaż zlewozmywaków 3.5 wymiana gniazdek elektrycznych 3.6 wymiana oświetlenia 3.7 montaż baterii umywalek i zlewozmywaków 3.8 Wymiana rur Szczegółowy zakres prac remontowo-budowlanych znajduje się w wykonanym dla PAA Przedmiarze robót dla każdej łazienki osobno. 2. Istotne warunki wykonywania prac 1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawił Harmonogram Robót, uzgodniony uprzednio z Zamawiającym. Harmonogram ma w szczególności uwzględnić kolejność pomieszczeń, w których wykonywane będą prace oraz powyższe szczególne uwarunkowania. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o realizacji prac wynikających z Harmonogramu. 3. Po wykonaniu wszystkich prac objętych zamówieniem Zamawiający dokona odbioru technicznego wykonanych prac (całego zamówienia), nie później niż w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia prac przez Wykonawcę. 4. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót bez wad. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej gwarancji jest liczony od daty podpisania protokołu odbioru robót bez wad. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczania i utrzymywania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 8. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona sprzątnięcia miejsca po wykonanych pracach remontowych 9. Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 10. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7:00 - 18:00. 11. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wypadki związane z wykonywaniem prac (w tym również wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia terenu wykonywania prac). 13. Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w budynku. 14. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zabezpieczy pojemnik do składowania śmieci i ich wywóz na własny koszt. 16. Wykonawca zapewni sprzątanie ciągów komunikacyjnych tam gdzie będą wykonywane prace remontowe. 17. Wykonawca przedstawi ofertę cenową na podstawie kosztorysu przedłożonego do przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach