Gospodarstwo Pomocnicze, Zakład Remontowo-Budowlany przy Zakładzie Karnym w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-322 Rzeszów, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8535247 , fax. 017 8507864
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze, Zakład Remontowo-Budowlany przy Zakładzie Karnym w Rzeszowie
ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4 4
35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8535247, fax. 017 8507864
REGON: 00059046700028 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych remontowych w obiektach użyteczności publicznej z wykorzystaniem siły roboczej pracowników osadzonych w jednostkach penitencjarnych w ramach umowy ramowej jako podwykonawca generalnego wykonawcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych remontowych w obiektach użyteczności publicznej z wykorzystaniem siły roboczej pracowników osadzonych w jednostkach penitencjarnych w ramach umowy ramowej jako podwykonawca generalnego wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający następujące warunki: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, 2.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 2.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla udowodnienia powyższego Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował co najmniej trzy podobne zadania odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością nie mniejszą niż 700 000,00 zł netto dla każdego zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (przez pojęcie podobne zadania Zamawiający rozumie, że Wykonawca zrealizował zamówienie jako generalny wykonawca lub podwykonawca i wybudował lub zmodernizował lub rozbudował czynny obiekt użyteczności publicznej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690 § 3 pkt.6 ze zmianami). 2.2.3. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, przynależnym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależnym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależnym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wykaże średnie zatrudnienie z ostatnich 24 miesięcy w przeliczeniu na pełny etat na podstawie liczby pracowników zgłoszonych do ubezpieczeń społecznych - co najmniej 30 osób wolnościowych oraz nie mniej niż 15 osób pozbawionych wolności, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zał . F do SIWZ) 2.2.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł, wykażą wskaźnik płynności bieżącej jako stosunek aktywów obrotowych do zobowiązań krótkoterminowych w ostatnim roku obrotowym o wartości nie mniejszej niż 1,15 a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 2 mln zł netto w latach obrotowych 2006 - 2008, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.3. Zamawiający dopuści wykonawcę do udziału w postępowaniu pod warunkiem złożenia przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w pkt 2.1. i 2.2. specyfikacji oraz dokumentów wymienionych w pkt III specyfikacji. (załącznik C do specyfikacji). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (na załączonym druku Nr C) oraz oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność przez osobę uprawnioną do poświadczenia następujących dokumentów: 1. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertb) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego dla oferenta oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających miejsce realizowanych robót, terminy realizacji, dane Zamawiającego oraz dokumentację potwierdzającą rzetelność wykonania zleconych zadań np. referencje, bezusterkowe protokoły odbioru końcowego. (Załącznik do SIWZ) 5. -dokumenty stwierdzające aktualne uprawnienia kierowników robót elektrycznych, sanitarnych oraz budowlanych, wraz z zaświadczeniem o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa a w przypadku podmiotów zagranicznych osoby te składają oświadczenia iż posiadają prawo wykonywania czynności odpowiadających samodzielnym funkcjom technicznym w budownictwie, ukończyły studia wyższe techniczne o specjalności budowlanej uznane w Polsce za równorzędne, odbyły dwuletnią praktykę na budowie 6. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł - aktualna na dzień otwarcia ofert 7. - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę 500 000 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. - oświadczenie finansowe (Załącznik do SIWZ) 9. -oświadczenie o zatrudnieniu (Załącznik do SIWZ) 10. Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrb.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie WLZ w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z wymianą instalacji wewnętrznej w sali widowiskowo-kinowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont parkietu w sali 23 Miejskiego Ośrodka Kultury w Jarosławiu
Dodano: 2016-07-27 - ZG.270.1.4.2016; Wykonanie i naprawy szlaków zrywkowych drewna w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne - II postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Remont kładek przy obiektach mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok bez nazwy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 23+160 strona prawa w miejscowości Kalembina; Zad. Nr 2 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok Pstrągówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 26+276 strona lewa w miejscowości Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie jakości kształcenia w ZS w Zarzeczu, poprzez budowę Sali gimnastycznej i zakup nowoczesnego wyposażenia dydaktycznego oraz przebudowę istniejącej Sali gimnastycznej - I część - Budowa Sali gimnastycznej w ZS w Zarzeczu z łącznikiem oraz przebudowa istniejącej Sali gimnastycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Polańczyku - Zacisze
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków bytowych w miejscowości Solina do przepustowości Qśr.d=920 m3/d
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1247R Brzyska Wola - Słoboda (Kolonia Polska) w km 0+950 - 1+930 w miejscowości Brzyska Wola i Słoboda
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg na os. Rozwadów w Stalowej Woli.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni sportowej przy stadionie wielofunkcyjnym w Młodowie i przebudowa boiska sportowego w Lisich Jamach
Dodano: 2016-07-27