Przetargi.pl
Oświetlenie drogi w m-ci Ustianowa Dolne .

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oświetlenie drogi w m-ci Ustianowa Dolne .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje między innymi wykonanie : 1) Montaż układu pomiarowego i sterowania - kpl 1 2) Montaż słupów typu ŻN-10, ŻN-12, E-10,5/6, E-12/6, E-13,5/6 - szt.11 3) Linia oświetleniowa napowietrzna AsXSn 2 x 35 mm2 - mb 593 4) Linia oświetleniowa kablowa 4 x 35 mm2 - mb 56 5) Montaż opraw oświetleniowych OUS 100 - kpl. 11 4.3 Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - przedstawią wymagane dokumenty dotyczące :
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : a) Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych w wysokości minimum 50% stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykaz kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane (uprawnienia kierownika budowy w branży elektrycznej) oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 40.000 zł Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, wg wzoru 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, z zestawieniem robocizny, sprzętu, materiałów i ich ceny, danymi wyjściowymi do kosztorysowania tj. stawką robocizny, kosztami pośrednimi, zakupu i zysku, 3) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy. Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach